Dagcafé 2011
+16
Inge
Zwerver
aniet
Cheesegirl
Jules
IndianRose
Lejow
Roze Roos
Lotus
sonly
Jeanette
Chocolate Cookie
Sjaantje
Suus
VeryCherry
Jordana
20 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Paps en ik lachen er nog zeker maandelijks om. Als we praten over eten, dan komt Duitsland altijd nog ter sprake. En ik voelde me dom, nu nog steeds. Achteraf vind ik wel dat iedere NL'er zowel Duits als Engels moet kunnen spreken. Maar ach, ik ga echt geen cursus Duits nemen, want de taal interesseert me gewoon echt niet.
Hoi, Dolores!
Hoi, Dolores!
Gast- Gast
Yup en ik kreeg net een smsje van mijn vriend met een dikke kus, dus dat zit ook wel goed
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:Yup en ik kreeg net een smsje van mijn vriend met een dikke kus, dus dat zit ook wel goed
Nou kijk wat fijn!
Gast- Gast
He verdorrie! Heb ik vanmiddag laatste restje chocomel opgedronken. Dan andere keer maar proberen! Al heb ik Bailey's wel in huis staan.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Oh god, het is al 11 uur! Wat gaat de tijd snel zeg!
Ja, heeeeeel fijn
Ja he Jeanette vind ik ook al.
Nog ehm ff tellen 3 a 4 uur voor het hier rustig is denk ik
Nog ehm ff tellen 3 a 4 uur voor het hier rustig is denk ik
Gast- Gast
Jeannette, time flies when you're having fun!
Ik zit me net te bedenken... zo heb ik tóch mijn café-avondje vandaag Weliswaar 'maar' het yes-café, maar het is hier wel altijd superleuk!
Ik zit me net te bedenken... zo heb ik tóch mijn café-avondje vandaag Weliswaar 'maar' het yes-café, maar het is hier wel altijd superleuk!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Haha idd Sjaantje, zo zijn we toch ff uit haha.
Uhu, ik vermaak me ook prima hier vanavond, ik heb alleen zoooooo'n zin in een jointje. Zal ook wel door de muziek en de spacende kleurtjes in huis komen
God, dat is lang geleden dat ik een jointje op heb gerookt. Kan er ook helemaal niet tegen haha. Krijg er alleen maar een vreetkick van en wil dan alleen maar slapen.
Ja, we zijn goed op dreef!!
Ja, ik vermaak me hier altijd prima Moet zeggen dat ik me ook écht afvroeg wat ik met mijn tijd zou moeten, toen ik las dat het oude yes-forum zou stoppen. Dus ik ben echt superblij met dit nieuwe forum, ook al omdat het oude forum bij mij nooit fatsoenlijk werkte waardoor ik ook bijna nooit postte. Meelezen ging prima, maar posten.... grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Oehoeh als ik nog even flink doorpost, ga ik vanavond over de 1000 posts heen
Even een klein dilemma van mijn kant.
Een jaar geleden heb ik verschrikkelijke lekkage gehad bij mijn toilet. Het trok in mijn muren, en de onderburen hadden er ook ontzettend veel last mee/van. Alles is opgelost en ik vond dat mijn laminaat het ontzettend goed had gehouden. De verzekeringsmaatschappij is ervan op de hoogte dat ik lekkage heb gehad en dat de vloer nog kan vormen. Nu is hij zich alleen gaan vormen bij de deur, een klein plekje en dus heb ik ervoor gekozen om het zo te laten. (die troep, uithalen, inzetten etc.)
Een maand geleden kwam ik bij de zaak waar ik mijn laminaat heb gekocht en welke het hebben gelegd. Ik vertelde mijn "succes-verhaal" en hij zei:"Meid, we zijn nu aan het werk bij één van jouw buren. Zelfde verhaal. Niets te zien, maar die schimmel. Als ik jou was zou ik alsnog de verzekering bellen en ons het opnieuw laten leggen".
Ze zijn een gerenomeerd bedrijf, dus zouden het niet om het geld doen. Maar ik heb zo weinig zin in gezeur, troep etc. Anderzijds, voor juni wordt mijn hele huis opgeknapt, geverfd etc en zit ik sowieso in de troep... Wat zouden jullie doen?
Een jaar geleden heb ik verschrikkelijke lekkage gehad bij mijn toilet. Het trok in mijn muren, en de onderburen hadden er ook ontzettend veel last mee/van. Alles is opgelost en ik vond dat mijn laminaat het ontzettend goed had gehouden. De verzekeringsmaatschappij is ervan op de hoogte dat ik lekkage heb gehad en dat de vloer nog kan vormen. Nu is hij zich alleen gaan vormen bij de deur, een klein plekje en dus heb ik ervoor gekozen om het zo te laten. (die troep, uithalen, inzetten etc.)
Een maand geleden kwam ik bij de zaak waar ik mijn laminaat heb gekocht en welke het hebben gelegd. Ik vertelde mijn "succes-verhaal" en hij zei:"Meid, we zijn nu aan het werk bij één van jouw buren. Zelfde verhaal. Niets te zien, maar die schimmel. Als ik jou was zou ik alsnog de verzekering bellen en ons het opnieuw laten leggen".
Ze zijn een gerenomeerd bedrijf, dus zouden het niet om het geld doen. Maar ik heb zo weinig zin in gezeur, troep etc. Anderzijds, voor juni wordt mijn hele huis opgeknapt, geverfd etc en zit ik sowieso in de troep... Wat zouden jullie doen?
Gast- Gast
Ik heb serieus nog nooit een vreetkick gehad, wel enorm de slappe lach. Een gozer waar ik vroeger mee omging wilde altijd alleen maar appelmoes eten als hij stoned was.
Ik was pas op het laatst actief op het oude Yes forum, al was ik wel lid sinds 2005, maar poste ook nooit wat. Had niet verwacht dat het hier zo gezellig zou blijven.
Nee hè, op het oude forum heb ik niet eens gezegd wanneer ik jarig ben, maar op een of andere manier voel ik me hier zo vrij om dat wel te doen. Ik vond het daar altijd een beetje onpersoonlijk ofzo.
ABE, ik zou toch eens contact opnemen met de verzekering. Haal een plank los, en als er dan schimmel is, dat ze alsnog alles open maken en vervangen. overleggen kan geen kwaad, nietwaar?
VC, ja jemig hey! Jullie kletsen echt té snel! Kan het niet bijbenen (moet ik ondertussen niet ook nog foto's zitten te bewerken...)
VC, ja jemig hey! Jullie kletsen echt té snel! Kan het niet bijbenen (moet ik ondertussen niet ook nog foto's zitten te bewerken...)
Gast- Gast
ABE, geeft het echt zoveel troep als je het door iemand laat doen? Het is maar een stukje, toch? Waar ergens zit het, in de hal bij de deur naar het toilet? Ik zou het laten doen als ik jou was want als het gaat schimmelen... daar word je ook niet blij van, vrees ik!
ABE Ik zou denk ik toch even bellen. Als er schimmel is ben je verder van huis en als je huisje toch nog opgeknapt gaat worden is dit een ideaal moment.
Gast- Gast
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: