Dagcafé 2011
+16
Inge
Zwerver
aniet
Cheesegirl
Jules
IndianRose
Lejow
Roze Roos
Lotus
sonly
Jeanette
Chocolate Cookie
Sjaantje
Suus
VeryCherry
Jordana
20 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé 2011
ABE schreef:VeryCherry schreef:ABE schreef:VeryCherry schreef:Ow sorry, Duits is echt mijn favo taal
Ik vind Duits zo leuk, dat ik de keuze had om Wiskunde of Duits mee kon nemen naar het volgende jaar, van Wiskunde ook niets bak, maar toch Duits heb laten vallen....
Whahaha, het liefst wil ik verhuizen naar Duitsland, en die tijd komt er echt nog wel
En dat schijnt, uit financieel oogpunt, nog niet eens zo slecht te zijn.
Nee, vooral niet in Oost Duitsland, en laat het nou toevallig zo zijn dat we daar willen gaan wonen.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Chocolate Cookie, dat is EliZe!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Yup, Baileys met chocomel is een goddelijke combi
Jeanette schreef:Theedoosje schreef:Jeanette jaaaaaaa ik ook.
En deze vond ik ook altijd zo zielig;
En het is ook absoluut niet vals, ofzo.
Gast- Gast
Jeanette schreef:Chocolate Cookie, dat is EliZe!
I know haha!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben ook niet heel goed in Duits, maar woon dichtbij de grens dus krijg er zo nu en dan toch wat van mee. Merkte laatst in Oostenrijk toch wel dat ik even moest omschakelen hahaha. Was weer even wennen. Maar ach, de taal lijkt best wel op Nederlands dus zolang je je niet te druk maakt om naamvallen lukt het aardig
Bedankt voor de clip, VC! Enneh... doe mij ook een glaasje Baileys?
Bitterkoek, die ziet er lekker uit!
Ooooh al die KvK liedjes, super!
Bedankt voor de clip, VC! Enneh... doe mij ook een glaasje Baileys?
Bitterkoek, die ziet er lekker uit!
Ooooh al die KvK liedjes, super!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
VeryCherry schreef:Yup, Baileys met chocomel is een goddelijke combi
Is dat serieus lekker?! Nog nooit op haha.
ABE schreef:Jeanette schreef:Theedoosje schreef:Jeanette jaaaaaaa ik ook.
En deze vond ik ook altijd zo zielig;
En het is ook absoluut niet vals, ofzo.
Maar wel schattig!
ABE schreef:Noa schreef:Gaan jullie nog wat leuks doen vanavond? Ik maak NU mijn eerste biertje open, haha! Er zullen er veeel volgen ...
Die heb ik ook al opengetrokken. Het is immers zaterdagaaf. Maar vanavond weinig spectaculairs. Gewoon met mezelf een biertje drinken en vervolgens nog een film kijken en dan weer op bed.
Ook relaxed Ik ga zo nog even met een vriend onze wijk onveilig maken, we blijven lekker dichtbij huis deze keer
Gast- Gast
*zwaait terug naar Dolores*
De glazuur ga ik morgen smelten en vloeibaar maken. Die giet ik erover heen.
Gast- Gast
Graag gedaan Sjaantje en tuurlijk mag je ook een glas
En de combi met chocomel is écht lekker, tikt ook lekker aan hè, ik zit nu al aan mijn 2e glas
En de combi met chocomel is écht lekker, tikt ook lekker aan hè, ik zit nu al aan mijn 2e glas
Hoii Dolorus!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
VeryCherry schreef:ABE schreef:VeryCherry schreef:ABE schreef:VeryCherry schreef:Ow sorry, Duits is echt mijn favo taal
Ik vind Duits zo leuk, dat ik de keuze had om Wiskunde of Duits mee kon nemen naar het volgende jaar, van Wiskunde ook niets bak, maar toch Duits heb laten vallen....
Whahaha, het liefst wil ik verhuizen naar Duitsland, en die tijd komt er echt nog wel
Nee, vooral niet in Oost Duitsland, en laat het nou toevallig zo zijn dat we daar willen gaan wonen.
Wel een enorme stap. Maar als je dat graag wilt, dan moet je het vooral doen. Ik zou dood gaan in Deutschland.
Nog een leuk verhaal. Pap en ik gingen naar Leer, Duitsland. We spreken beiden geen woord duits en dat deel is nou ook niet het deel waar je jezelf nog verstaanbaar kan maken in het Gronings. We wilden gaan eten, maar niet buiten bij een kraam, maar even zitten. Dus pap besteld Curry worst en ik Gyros. Wat we erbij willen hebben? Ze noemde een paar dingen op, maar verstond er geen hol van. Pommes frites? Ja hoor, smijt maar op het bord. Gevolg, een pizzabord vol eten en we wisten neit of we het weg zouden kunnen krijgen. Nooit duitsland voor mij.
Gast- Gast
Heey Do, gezellig dat je er ook bent!
ABE schreef:VeryCherry schreef:ABE schreef:VeryCherry schreef:ABE schreef:VeryCherry schreef:Ow sorry, Duits is echt mijn favo taal
Wel een enorme stap. Maar als je dat graag wilt, dan moet je het vooral doen. Ik zou dood gaan in Deutschland.
Nog een leuk verhaal. Pap en ik gingen naar Leer, Duitsland. We spreken beiden geen woord duits en dat deel is nou ook niet het deel waar je jezelf nog verstaanbaar kan maken in het Gronings. We wilden gaan eten, maar niet buiten bij een kraam, maar even zitten. Dus pap besteld Curry worst en ik Gyros. Wat we erbij willen hebben? Ze noemde een paar dingen op, maar verstond er geen hol van. Pommes frites? Ja hoor, smijt maar op het bord. Gevolg, een pizzabord vol eten en we wisten neit of we het weg zouden kunnen krijgen. Nooit duitsland voor mij.
Whahahaha, briljant verhaal
Ik heb er heel lang over gedacht om tegen mijn zoontje ook Duits te praten, heb er uiteindelijk vanaf gezien, maar ik luister veel Duitse muziek, dus hij pilt sowieso het een en ander op.
Hoi Do!
Ehm, Bailey's met chocomel? Zal best lekker zijn, ik vind dat Bailey's toch al een beetje naar chocomel smaakt. Maar puur of met een beetje ijs is ook goddelijk!
Ehm, Bailey's met chocomel? Zal best lekker zijn, ik vind dat Bailey's toch al een beetje naar chocomel smaakt. Maar puur of met een beetje ijs is ook goddelijk!
Ik zou zeggen, probeer het eens
Ik wil jullie trouwens allemaal bedanken, ik voel me niet meer ellendig Dus bij deze; super bedankt allemaal
Heb geen Bailey's in huis én geen chocomel, dus dat gaat 'm vanavond niet worden Zit lekker 'braaf' aan de ranja momenteel
Ik weet niet waarom je je ellendig voelde, maar blij dat je je beter voelt!
Ik weet niet waarom je je ellendig voelde, maar blij dat je je beter voelt!
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: