Dagcafé 2011
+16
Inge
Zwerver
aniet
Cheesegirl
Jules
IndianRose
Lejow
Roze Roos
Lotus
sonly
Jeanette
Chocolate Cookie
Sjaantje
Suus
VeryCherry
Jordana
20 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé 2011
VC, wat een geweldige tekst! Is dat van een liedje? Mijn mams had ooit een tekst gevonden van soortgelijke strekking, dat een man maar één baan heeft terwijl een vrouw meerdere banen tegelijk uitoefent: manager, interieurverzorgster, chauffeur, kok, enz. enz. enz. Geweldig!
Mijn oom (vrijgezel, altijd bij zijn ouders blijven wonen totdat ze overleden waren) vond altijd dat vrouwen het zo gemakkelijk hadden, lekker de hele dag thuis zijn terwijl er voor geld en brood op de plank wordt gezorgd ('het enige recht van een vrouw is het aanrecht', dat idee). Mams heeft toen voor Sinterklaas een heel gedicht voor hem geschreven waarin zij beschreef hoe haar dagen eruit zien. En dat dus op een lekker zeiktoontje. Hilarisch! Oom heeft ook nooit meer wat durven zeggen
En ik krijg echt vreselijk zin om nu die KvK-muziek keihard aan te zetten! Maar helaas, nichtje slaapt in de kamer hiernaast dus dat doen we maar niet...
Mijn oom (vrijgezel, altijd bij zijn ouders blijven wonen totdat ze overleden waren) vond altijd dat vrouwen het zo gemakkelijk hadden, lekker de hele dag thuis zijn terwijl er voor geld en brood op de plank wordt gezorgd ('het enige recht van een vrouw is het aanrecht', dat idee). Mams heeft toen voor Sinterklaas een heel gedicht voor hem geschreven waarin zij beschreef hoe haar dagen eruit zien. En dat dus op een lekker zeiktoontje. Hilarisch! Oom heeft ook nooit meer wat durven zeggen
En ik krijg echt vreselijk zin om nu die KvK-muziek keihard aan te zetten! Maar helaas, nichtje slaapt in de kamer hiernaast dus dat doen we maar niet...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
ABE schreef:Deze is zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo geweldig!
Ik kan hem gewoon nog steeds meezingen!
Dat was vroeger mijn favo!
Fijne avond nog Jordana!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:Ow sorry, Duits is echt mijn favo taal
Ik vind Duits zo leuk, dat ik de keuze had om Wiskunde of Duits mee kon nemen naar het volgende jaar, van Wiskunde ook niets bak, maar toch Duits heb laten vallen....
Gast- Gast
Jaa die is ook gaaf Jeanette!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Gaan jullie nog wat leuks doen vanavond? Ik maak NU mijn eerste biertje open, haha! Er zullen er veeel volgen ...
Gast- Gast
Jeanette schreef:ABE schreef:Deze is zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo geweldig!
Ik kan hem gewoon nog steeds meezingen!
Dat was vroeger mijn favo!
Fijne avond nog Jordana!
De mijne ook.
Fijne avond, Jordana!
Gast- Gast
Ja, dit is het nummer wat er bij hoort. Maar het is zo ontzettend treffend.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
En deze vond ik altijd zo zielig
Ik niet, of ja lekker forummen En straks als de muziek van het cafe hier naast wat geminderd is proberen te slapen
Gast- Gast
ABE schreef:VeryCherry schreef:Ow sorry, Duits is echt mijn favo taal
Ik vind Duits zo leuk, dat ik de keuze had om Wiskunde of Duits mee kon nemen naar het volgende jaar, van Wiskunde ook niets bak, maar toch Duits heb laten vallen....
Whahaha, het liefst wil ik verhuizen naar Duitsland, en die tijd komt er echt nog wel
Goude oude
Chocolate Cookie- Ratel
Noa schreef:Gaan jullie nog wat leuks doen vanavond? Ik maak NU mijn eerste biertje open, haha! Er zullen er veeel volgen ...
Die heb ik ook al opengetrokken. Het is immers zaterdagaaf. Maar vanavond weinig spectaculairs. Gewoon met mezelf een biertje drinken en vervolgens nog een film kijken en dan weer op bed.
Gast- Gast
Chocolate Cookie schreef:
Goude oude
Die zingt mijn zoontje altijd
Ik maak het niet al te uber laat, want morgen Oeteldonk induiken.
En ik zit heerlijk aan de Baileys, moet het toch een beetje gezellig maken
VeryCherry schreef:ABE schreef:VeryCherry schreef:Ow sorry, Duits is echt mijn favo taal
Whahaha, het liefst wil ik verhuizen naar Duitsland, en die tijd komt er echt nog wel
En dat schijnt, uit financieel oogpunt, nog niet eens zo slecht te zijn.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Jeanette jaaaaaaa ik ook.
En deze vond ik ook altijd zo zielig;
Na deze hou ik op, maar deze mis ik toch écht
Chocolate Cookie- Ratel
Theedoosje, precies! De overige dagen moet ik helaas gewoon werken, dus moet op die ene dag we van genieten haha.
Hmm lekker VeryCherry!
Hmm lekker VeryCherry!
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: