dfgh
+12
Primrose
Mida4you
Océane
Mamsie
MamaCa
Monnie
PapillonRose
Liadan
bella
Tania
Lindsya
Sjonno
16 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: dfgh
Hier precies hetzelfde, mijn schoonouders hadden wel iets gespaard voor mijn man._MamaRosa_ schreef:Beauty Addict schreef:Ga het wel proberen, om iets apart te zetten voor de kinderen straks, maar als dat niet lukt ga ik me er ook niet al te druk om maken, ik heb het zelf ook gered zonder geld van mijn ouders!
(Mijn ouders hebben nooit voor mij kunnen sparen, simpelweg omdat ze veel meer kinderen hadden als mij alleen. Heb er niks van gekregen, ben zelf vroeg gaan werken (BBL) en op mijn 18e rijbewijs en auto, 19e huis gekocht en 20e getrouwd.)
Hier qua ouders eigenlijk hetzelfde, en wij hebben er daarom voor gekozen om het bedrag niet al te hoog te maken per maand, maar dus wel een vast bedrag per maand te sparen. Vind dat toch wel een prettig idee om ze wat mee te kunnen geven, juist omdat ik het zelf niet heb gehad. (heb er zelf geen problemen mee gehad hoor)
Wij doen nu ook 10,- per maand, we hebben rekening gehouden met wat we kunnen missen en met het oog op evt. meerdere kinderen.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Coco schreef:Bij ons staat er nog een nul bij achter aqau Momenteel ivm kids alleen online mamsie.
, wow! Zoveel hebben wij per maand niet eens te besteden na aftrek van de vaste lasten . Wel relaxed hoor!
Gast- Gast
zomaar een vraagje, maar hebben jullie kinderen allemaal hun "eigen" bankrekening? Ik hoor dat steeds vaker, en zo heeft de kleine van mn vriendin (nu 2 maanden) vorige week ook zn eigen rekening gekregen... ik geloof dat ik een jaar of 10 was toen ik mn eerste rekening opende
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
*Marietje* schreef:zomaar een vraagje, maar hebben jullie kinderen allemaal hun "eigen" bankrekening? Ik hoor dat steeds vaker, en zo heeft de kleine van mn vriendin (nu 2 maanden) vorige week ook zn eigen rekening gekregen... ik geloof dat ik een jaar of 10 was toen ik mn eerste rekening opende
Ja, hier allebei een bankrekening vanaf de geboorte (geopend door opa). Hij spaart hierop voor allebei per maand een bedrag.
Wij sparen momenteel niet. In de toekomst wel, als ik een baan heb.
Gast- Gast
*Marietje* schreef:zomaar een vraagje, maar hebben jullie kinderen allemaal hun "eigen" bankrekening? Ik hoor dat steeds vaker, en zo heeft de kleine van mn vriendin (nu 2 maanden) vorige week ook zn eigen rekening gekregen... ik geloof dat ik een jaar of 10 was toen ik mn eerste rekening opende
Nee, wij hebben een spaarrekening op onze naam. Het is wel een aparte rekening waar alleen voor hem op sparen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ja mijn zoontje heeft een eigen spaarrekening op zijn naam sinds zijn geboorte.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, wij hadden nog een spaarrekening waar we niks mee deden, dus daar storten we nu elke maand geld op. Gewoon sparen is trouwens voordeliger dan een kinderrekening. Daar krijg je minder rente van.
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Ga het wel proberen, om iets apart te zetten voor de kinderen straks, maar als dat niet lukt ga ik me er ook niet al te druk om maken, ik heb het zelf ook gered zonder geld van mijn ouders!
(Mijn ouders hebben nooit voor mij kunnen sparen, simpelweg omdat ze veel meer kinderen hadden als mij alleen. Heb er niks van gekregen, ben zelf vroeg gaan werken (BBL) en op mijn 18e rijbewijs en auto, 19e huis gekocht en 20e getrouwd.)
Ik zou me daar ook niet druk om maken hoor. Als wij niet konden sparen, hadden we het ook niet gedaan. Als het niet kan, kan het niet. Daar worden je kinderen echt niet minder van.
Gast- Gast
Wij hebben een spaarrekening geopend voor A. Daar storten wij elke maand 15 euro op. Mijn schoonouders hebben een aparte rekening voor A. geopend en zij storten er elke maand 50 euro op.
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: