Kledingvraagjes
+9
Annie24
Mamsie
PapillonRose
bella
Bruintje Beer
nic_nac
Mamasapje
Annemie
Novalee
13 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Kledingvraagjes
Haha, ik zou bijna gaan denken dat je op commissie werkt voor Noppies Vind bij dat vestje de jongensversie eigenlijk leuker! Schattig broekje, hè? Babykleding is veel te schattig. Ik mag nu echt niks meer kopen anders heeft ze echt veel te veel. En 3x per dag verkleden als ze niet gespuugd heeft maar alleen omdat mama dat zo leuk vindt is ook zo zielig. Maar in maat 62 heb ik gelukkig nog erg weinig, dus dan mag ik weer los
De kinderwagen zal hier wel veel gebruikt worden aangezien de auto er alleen in het weekend is. Is het eigenlijk nog goed gekomen met het scheef staan van de wagen? Of zit die arme man nog steeds bij jullie in huis opgesloten? (Kan hij mooi de afwas doen )
De kinderwagen zal hier wel veel gebruikt worden aangezien de auto er alleen in het weekend is. Is het eigenlijk nog goed gekomen met het scheef staan van de wagen? Of zit die arme man nog steeds bij jullie in huis opgesloten? (Kan hij mooi de afwas doen )
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Novalee schreef:Haha, ik zou bijna gaan denken dat je op commissie werkt voor Noppies Vind bij dat vestje de jongensversie eigenlijk leuker! Schattig broekje, hè? Babykleding is veel te schattig. Ik mag nu echt niks meer kopen anders heeft ze echt veel te veel. En 3x per dag verkleden als ze niet gespuugd heeft maar alleen omdat mama dat zo leuk vindt is ook zo zielig. Maar in maat 62 heb ik gelukkig nog erg weinig, dus dan mag ik weer los
Euuhh....ik geef Noppies geld ipv dat zij mij geld geven
Je mag best nog kleding kopen hoor, maatje 62 duurt nog zo lang; dat houd je toch niet vol, haha!
Met de wagen is het goed gekomen, alleen nu kraakt hij af en toe als we rijden, dus kunnen we dat weer in de gaten houden. Je hebt geen Mutsy gekocht toch?
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
We hebben helemaal nog geen kinderwagen gekocht, maar we gaan toch voor de maxi cosi. Goede keus, zo te lezen
Nou, ik denk dat ik toch echt even moet minderen met shoppen, behalve rompers dan, die hebben we nog wel nodig. We hebben nu al:
Maat 50/56:
2x effen rompertje, mouwloos
2x broekje, lange pijp
1x t-shirtje korte mouw
1x boxpakje
1x shirtje lange mouw
1x bolero, lange mouw
1x overslagtruitje
Maat 56:
2x mouwloze romper
4x broekje met lange pijp
1x broekje met 3/4 pijp
3x t-shirt korte mouw
6x truitje met lange mouw
1x wikkelvest, lange mouw
1x jurkje, mouwloos
Nou, ik denk dat ik toch echt even moet minderen met shoppen, behalve rompers dan, die hebben we nog wel nodig. We hebben nu al:
Maat 50/56:
2x effen rompertje, mouwloos
2x broekje, lange pijp
1x t-shirtje korte mouw
1x boxpakje
1x shirtje lange mouw
1x bolero, lange mouw
1x overslagtruitje
Maat 56:
2x mouwloze romper
4x broekje met lange pijp
1x broekje met 3/4 pijp
3x t-shirt korte mouw
6x truitje met lange mouw
1x wikkelvest, lange mouw
1x jurkje, mouwloos
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
@Novalee, wij hebben ook al heel veel!! veel gekocht maar ook al heel veel gekregen! daarnaast heb ik ook van mn zus veel neutrale dingen van mn neefje gehad! (vooral rompers en broekjes, die heb ik alleen niet hieronder bij gerekend!)
in maat 56:
- 1 setje bestaande uit wikkel-shirtje met lange mouwen, bijpassend broekje. en een romper met spaghettibandjes omdat het shirtje wat laag is aan de voorkant.
- 1 setje bestaande uit shirtje met lange mouwen, bijpassend broekje en bolero'tje.
- 1 setje bestaande uit jurkje met korte mouwtjes, romper met lange mouwen voor eronder en een legging.
- 1 setje bestaande uit shirtje met korte mouwtjes met een roze harembroekje
- 1 los broekje, simpel wit katoen
- 1 los broekje, simpel grijs katoen
in maat 62:
- 2 setjes bestaande uit shirtje met lange mouwen en een lange broek erbij
- 1 setje bestaande uit shirtje met lange mouwe, legging en spijkerrokje
- 2 losse shirtjes, allebei wit met tekst erop
in maat 68:
- 1 setje bestaande uit een shirtje met lange mouwen met een donker spijkerrokje
in maat 74:
- 1 setje bestaande uit een shirtje met lange mouw, korte mouw bolero en een jeans
dan heb ik ook nog losse rompertjes die niet bij een setje horen,
spaghettibandrompers
3 in maat 50/56
3 in maat 62/68
mouwloos rompers
3 in maat 50/56
4 in maat 56
2 in maat 62/68
korte mouw rompers
3 in maat 50/56
2 in maat 56
4 in maat 62/68
lange mouw rompers
2 in maat 50/56
2 in maat 56
3 in maat 62/68
en qua sokjes en maillotjes heb ik 11 paar kleine sokjes (tot 3 of 6 maanden, verschilt per merk) en 3 maillotjes in maat 62/68
ow, ik vergeet de boxpakjes die we hebben, we hebben 3 boxpakjes, 1 in maat 50 en 2 in maat 56.
verder nog 3 mutsjes, 3 paar sokslofjes, 1 badpakje, een gebreid jasje in maatje 50/56, een katoenen gevoerd jasje in maat 62 en een gehaakte poncho in maat 62/68.
in maat 56:
- 1 setje bestaande uit wikkel-shirtje met lange mouwen, bijpassend broekje. en een romper met spaghettibandjes omdat het shirtje wat laag is aan de voorkant.
- 1 setje bestaande uit shirtje met lange mouwen, bijpassend broekje en bolero'tje.
- 1 setje bestaande uit jurkje met korte mouwtjes, romper met lange mouwen voor eronder en een legging.
- 1 setje bestaande uit shirtje met korte mouwtjes met een roze harembroekje
- 1 los broekje, simpel wit katoen
- 1 los broekje, simpel grijs katoen
in maat 62:
- 2 setjes bestaande uit shirtje met lange mouwen en een lange broek erbij
- 1 setje bestaande uit shirtje met lange mouwe, legging en spijkerrokje
- 2 losse shirtjes, allebei wit met tekst erop
in maat 68:
- 1 setje bestaande uit een shirtje met lange mouwen met een donker spijkerrokje
in maat 74:
- 1 setje bestaande uit een shirtje met lange mouw, korte mouw bolero en een jeans
dan heb ik ook nog losse rompertjes die niet bij een setje horen,
spaghettibandrompers
3 in maat 50/56
3 in maat 62/68
mouwloos rompers
3 in maat 50/56
4 in maat 56
2 in maat 62/68
korte mouw rompers
3 in maat 50/56
2 in maat 56
4 in maat 62/68
lange mouw rompers
2 in maat 50/56
2 in maat 56
3 in maat 62/68
en qua sokjes en maillotjes heb ik 11 paar kleine sokjes (tot 3 of 6 maanden, verschilt per merk) en 3 maillotjes in maat 62/68
ow, ik vergeet de boxpakjes die we hebben, we hebben 3 boxpakjes, 1 in maat 50 en 2 in maat 56.
verder nog 3 mutsjes, 3 paar sokslofjes, 1 badpakje, een gebreid jasje in maatje 50/56, een katoenen gevoerd jasje in maat 62 en een gehaakte poncho in maat 62/68.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: