pms
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
pms
Hoi allemaal,
Het is voor mij weer zover; over anderhalve week moet ik ongesteld worden en ik voel me supermoe (11 uur slaap gehad vannacht), heb eetbuien en eet zoveel mogelijk en t liefst zoete en vette dingen, ik voel me jankerig en nutteloos en heb soms een heel zenuwachtig gevoel. Ook heb ik door deze klachten al 3 keer ontslag genomen van mn bijbaantjes..(en dan achteraf spijt dat ik het had opgezegd).
Wie herkent dit en heeft tips? De dingen die ik al geprobeerd heb zijn: de pil, vitamine B6 en magnesium, omega vetten en ik heb t bij de huisarts aangegeven en hij zei dat ik in die periode gewoon wat rustiger aan moet doen:confused: Tot nu toe helpt nog niets..
Het is voor mij weer zover; over anderhalve week moet ik ongesteld worden en ik voel me supermoe (11 uur slaap gehad vannacht), heb eetbuien en eet zoveel mogelijk en t liefst zoete en vette dingen, ik voel me jankerig en nutteloos en heb soms een heel zenuwachtig gevoel. Ook heb ik door deze klachten al 3 keer ontslag genomen van mn bijbaantjes..(en dan achteraf spijt dat ik het had opgezegd).
Wie herkent dit en heeft tips? De dingen die ik al geprobeerd heb zijn: de pil, vitamine B6 en magnesium, omega vetten en ik heb t bij de huisarts aangegeven en hij zei dat ik in die periode gewoon wat rustiger aan moet doen:confused: Tot nu toe helpt nog niets..
josje009- Fluisteraar
- Aantal berichten : 52
Punten : 82
Registratiedatum : 02-09-12
Re: pms
Ik heb ook onwijs pms. Herken je klachten dus. Ik probeer het in die week wat rustiger aan te doen, maar de oplossing is het natuurlijk niet echt. Ik slik de pil en die slik ik een extra strip door. Daardoor ben ik minder vaak ongesteld en heb ik minder vaak last van pms. Zo gaat het best goed! Ik overweeg nu om een ander anticonceptiemiddel te nemen, zodat ik nog minder (of helemaal niet meer) ongesteld wordt.
Moira- Fluisteraar
- Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13
Hey Moira,
Bedankt voor je reactie! Vervelend is het he?! Ik slik ook de pil, maar als ik een week doorslik heb ik dubbel last. Ik krijg PMS vanaf dat ik nog 10 pillen in mn strip heb. Ik probeer ook die weken wat meer dat ik geen stress heb, maar als ik werk/studeer dan heb ik altijd stress. Weet jouw omgeving ook van je PMS?
Bedankt voor je reactie! Vervelend is het he?! Ik slik ook de pil, maar als ik een week doorslik heb ik dubbel last. Ik krijg PMS vanaf dat ik nog 10 pillen in mn strip heb. Ik probeer ook die weken wat meer dat ik geen stress heb, maar als ik werk/studeer dan heb ik altijd stress. Weet jouw omgeving ook van je PMS?
josje009- Fluisteraar
- Aantal berichten : 52
Punten : 82
Registratiedatum : 02-09-12
Ja, daar kunnen ze niet omheen . Mijn ouders en vriend houden er wel rekening mee, maar ik kan natuurlijk niet van iedereen verwachten dat ze dat doen. Ik moet zeggen dat ik er nu beter mee om kan gaan dan eerst. Dan was ik echt een week niet te genieten. Dat vond ik zelf ook erg vervelend. Functioneerde ik niet goed op het werk/studie enzo. Ik heb die week dan een grote dip, waardoor ik nergens zin in heb en er niks uit handen komt. Het is bij mij ook ongeveer 1 - 1,5 week van te voren.
Ik gebruikte eerst de normale pil (microgynon 30). Toen had ik meer last van pms en kreeg ik ook last van het doorslikken van de pil. Ik gebruik nu al jaren Yasmin en het gaat zowel beter met de pms als met het doorslikken. Helaas nog steeds maar 1 strip extra, dus nu heb ik om de 6 weken last van pms. Mijn zusje heeft er trouwens ook last van. Zij gebruikt sinds kort de Implanon en ik ben benieuwd hoe het haar bevalt. Ze is geloof ik nu al minder ongesteld.
Ik gebruikte eerst de normale pil (microgynon 30). Toen had ik meer last van pms en kreeg ik ook last van het doorslikken van de pil. Ik gebruik nu al jaren Yasmin en het gaat zowel beter met de pms als met het doorslikken. Helaas nog steeds maar 1 strip extra, dus nu heb ik om de 6 weken last van pms. Mijn zusje heeft er trouwens ook last van. Zij gebruikt sinds kort de Implanon en ik ben benieuwd hoe het haar bevalt. Ze is geloof ik nu al minder ongesteld.
Moira- Fluisteraar
- Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13
Ik ben zo blij dat doorslikken bij mij wel helpt! Ik heb nu maar 4x per jaar die hel. Ik heb het ook al meerdere keren aangekaart bij mijn huisarts en hij zegt dat er weinig tot niets aan te doen. Ik heb vooral veel buikpijn en aleve feminax hielp wel totdat ik infecties in mijn gezicht kreeg Dus nu neem ik altijd (veel) ibuprofen en daarmee kom ik de 5 dagen door. Gelukkig heb ik het geen twee weken, dat lijkt me nog erger
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: