Dagcafé 2011
+23
FireButterfly
M_as
Zwerver
Qiara
IndianRose
Serena
Lejow
Elin
Kabouter
Merai
Lynn_
CaptainSpectacular
Caro
Lavendel
Cheesegirl
Chocolate Cookie
Lotus
VeryCherry
Burn
Suus
May
Jordana
aniet
27 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé 2011
Noa ik vind dit aan je vader om te vertellen aan je moeder. Als jij er mee zit zou ik dit eerst aangeven aan je vader en hem de keus voorleggen dat hij het moet vertellen en dat jij het anders doet. Want dit is niet eerlijk dat jij er zo tussen staat.
Gast- Gast
@Noa..
Ik vind dit een behoorlijk verhaal.. Ik zou tegen mijn vader zeggen dat hij het tegen mijn moeder moet vertellen. ALs hij dit niet had gewild had hij het niet tegen mij moeten vertellen.Wil hij het niet vertellen? dan doe ik het!
Ik zou zoiets, hoe erg ik het ook zou vinden voor mijn moeder, niet voor me kunnen houden! Uiteindelijk zal de waarheid toch wel uitkomen!
Ik vind dit een behoorlijk verhaal.. Ik zou tegen mijn vader zeggen dat hij het tegen mijn moeder moet vertellen. ALs hij dit niet had gewild had hij het niet tegen mij moeten vertellen.Wil hij het niet vertellen? dan doe ik het!
Ik zou zoiets, hoe erg ik het ook zou vinden voor mijn moeder, niet voor me kunnen houden! Uiteindelijk zal de waarheid toch wel uitkomen!
Gast- Gast
Ja... ik wil mijn vader eigenlijk niet zo voor het blok zetten, omdat we een altijd een heel goede band hebben gehad. Voor hem ben ik de enige aan wie hij het durfde te vertellen, omdat hij wist dat ik hem niet direct zou veroordelen... Maar nu ik in deze positie zit vind ik het super moeilijk... Het is alsof ik mijn moeder verloochen door dit voor me te houden.
Binnenkort ga ik weer even een biertje met mijn vader drinken en dan ga ik ook aangeven dat ik het heel moeilijk vindt dat hij het aan mij heeft verteld... Juist omdat ik natuurlijk niet alleen loyaal wil zijn aan hem, maar ook aan mijn moeder!
Maar hem echt zo voor het blok zetten... tja, ik weet niet of ik dat wil. Dan voelt het weer alsof ik mijn vader teleurstel...
Binnenkort ga ik weer even een biertje met mijn vader drinken en dan ga ik ook aangeven dat ik het heel moeilijk vindt dat hij het aan mij heeft verteld... Juist omdat ik natuurlijk niet alleen loyaal wil zijn aan hem, maar ook aan mijn moeder!
Maar hem echt zo voor het blok zetten... tja, ik weet niet of ik dat wil. Dan voelt het weer alsof ik mijn vader teleurstel...
Gast- Gast
Ehm jij hem niet voor het blok zetten? Hij had jou er niet mee op moeten zadelen. Ook al is jullie band zo goed. Jij bent zijn dochter, dan had hij het met een vriend moeten bespreken en niet met jou.
Gast- Gast
Moeilijk, Noa. Wat heeft het voor gevolgen als je het je moeder vertelt? Is de affaire van je vader echt over nu? Heeft hij er spijt van? Ik vind het raar dat je vader het aan jou heeft verteld, ik snap niet waarom je als. Ouder je kind zoiets vertelt. Mijn moeder is een keer vreemdgegaan jaren geleden (seks met een andere man) en ik ben ook de enige die dat weet. Mijn vader z'n hart zou breken als hij het wist en dat kan en wil ik niet op mijn geweten hebben. Ik zou voor jezelf nagaan wat er gebeurt als je moeder op de hoogte is van het vreemdgaan van je vader. Ik zou niet op mijn geweten willen hebben dat mijn ouders uit elkaar gaan, ook al was het je vader die fout zit in dit verhaal.
Gast- Gast
Nog even volhouden dan Alex, succes!
Elin- Fluisteraar
- Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11
Alex.. ik heb een foto van A. gezien in het favorieten topic.. en wil toch nog even zeggen dat ik haar echt een prachtig en heeel schattig meisje vind!
Gast- Gast
Alex167 schreef:Moeilijk, Noa. Wat heeft het voor gevolgen als je het je moeder vertelt? Is de affaire van je vader echt over nu? Heeft hij er spijt van? Ik vind het raar dat je vader het aan jou heeft verteld, ik snap niet waarom je als. Ouder je kind zoiets vertelt. Mijn moeder is een keer vreemdgegaan jaren geleden (seks met een andere man) en ik ben ook de enige die dat weet. Mijn vader z'n hart zou breken als hij het wist en dat kan en wil ik niet op mijn geweten hebben. Ik zou voor jezelf nagaan wat er gebeurt als je moeder op de hoogte is van het vreemdgaan van je vader. Ik zou niet op mijn geweten willen hebben dat mijn ouders uit elkaar gaan, ook al was het je vader die fout zit in dit verhaal.
Mijn moeder heeft altijd heel hard gesproken over vreemdgaan, zovan: "als je het ergens anders beter denkt te kunnen krijgen dan donder je maar op"... Ik denk dus dat het einde verhaal zou zijn en dan heb ik dus (deels) de scheiding van mijn ouders op mn geweten... Dat kan ik mijn moeder niet aandoen, want het gaat nu net beter met haar nadat ze langdurig ziek is geweest.
Wat ook meespeelt: mijn vader is van plan om echt te gaan investeren in zijn huwelijk, hij gaat nu helemaal voor mijn moeder en wil dat ze weer goed kunnen praten samen (dit hebben ze lang niet echt meer gedaan). Ik zie ook wel dat het weer steeds beter gaat tussen die twee. Dus... Denk dat ik het net als jou toch voor me ga houden...
Gast- Gast
Poeh Noa, dit is zeker een dilemma! Ik zou het er in ieder geval nog eens met je vader over hebben, inderdaad aangeven dat je het moeilijk vindt om dit horen en dat je niet zo goed weet wat je ermee aan moet. Weet je of hij het (uiteindelijk) wel aan je moeder wilt vertellen?
Elin- Fluisteraar
- Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11
Tja zolang jij je er niet rot onder voelt. Ik zou het heel erg moeilijk vinden als mijn vader dit mij zou vertellen. En ik heb met beide een goede band.
Gast- Gast
Ja, dat is ook wel zo. Dit ga ik hem ook nog wel vertellen, dat ik het liever niet had willen weten. De vrienden die mijn vader heeft zijn ook de vrienden van mijn moeder, dus ik snap wel dat hij het aan hen niet vertelt... Hij had gewoon niemand om mee te praten en ergens vind ik het ook wel een eer dat hij naar mij toe is gekomen...Theedoosje schreef:Ehm jij hem niet voor het blok zetten? Hij had jou er niet mee op moeten zadelen. Ook al is jullie band zo goed. Jij bent zijn dochter, dan had hij het met een vriend moeten bespreken en niet met jou.
Gast- Gast
Het is ook wel 'knap' dat hij het uberhaupt aan iemand verteld heeft. Maar goed ik zou wel eens goed met je vader praten zodat jij je niet ongemakkelijk bij je moeder voelt.
Gast- Gast
Jade schreef:Alex.. ik heb een foto van A. gezien in het favorieten topic.. en wil toch nog even zeggen dat ik haar echt een prachtig en heeel schattig meisje vind!
Ooh wat lief! Dank je wel!
Gast- Gast
geen dank
Ik ga ff boodschappen doen, daarna afstoffen en afwassen.. de rest verschuif ik naar morgen Al vind ik dat k toch nog best wel veel heb gedaan vandaag!
Ik ga ff boodschappen doen, daarna afstoffen en afwassen.. de rest verschuif ik naar morgen Al vind ik dat k toch nog best wel veel heb gedaan vandaag!
Gast- Gast
Goed zo Jade Ik moet zo de was nog ophangen en dan hoef ik morgen alleen nog een paar dingen. Misschien dat ik zo meteen nog even ga stofzuigen.
Gast- Gast
Ik meld me ook weer even.
Heb niet zo'n goede dag vandaag, ben heel erg moe en veel hoofdpijn. Heb net even paar uur geslapen zelfs. Het lunchen met m'n oma was heel gezellig, maar zoals ik al verwacht had, liep zij me er zo uit. Ze is nog kwieker dan ik haha. Intussen zijn wel m'n laatste twee wasjes gedaan (hoezee!) en nu moet ik dus naar huis toe met twee volle tassen schone was. Zie ik even beetje tegenop, dat gesjouw in de kou, hee dat rijmt.
Maar daarna lekker thuis straks en hoef ik er niet meer uit tot morgen.
Heb niet zo'n goede dag vandaag, ben heel erg moe en veel hoofdpijn. Heb net even paar uur geslapen zelfs. Het lunchen met m'n oma was heel gezellig, maar zoals ik al verwacht had, liep zij me er zo uit. Ze is nog kwieker dan ik haha. Intussen zijn wel m'n laatste twee wasjes gedaan (hoezee!) en nu moet ik dus naar huis toe met twee volle tassen schone was. Zie ik even beetje tegenop, dat gesjouw in de kou, hee dat rijmt.
Maar daarna lekker thuis straks en hoef ik er niet meer uit tot morgen.
Gast- Gast
Ja, ik voel me er dus wel rot over, al kan ik het denk ik steeds beter een plaatsje geven. De eerste keren dat ik samen met mijn moeder was waren wel lastig en samen met beiden ook... Ik heb ook met allebei een goede band namelijk, dus het is echt niet zo dat ik nu partij kies of iets dergelijks...Theedoosje schreef:Tja zolang jij je er niet rot onder voelt. Ik zou het heel erg moeilijk vinden als mijn vader dit mij zou vertellen. En ik heb met beide een goede band.
Gast- Gast
Noa schreef:Ja, ik voel me er dus wel rot over, al kan ik het denk ik steeds beter een plaatsje geven. De eerste keren dat ik samen met mijn moeder was waren wel lastig en samen met beiden ook... Ik heb ook met allebei een goede band namelijk, dus het is echt niet zo dat ik nu partij kies of iets dergelijks...Theedoosje schreef:Tja zolang jij je er niet rot onder voelt. Ik zou het heel erg moeilijk vinden als mijn vader dit mij zou vertellen. En ik heb met beide een goede band.
Vervelend Dan zou ik nu echt praten met je vader en dan bekijken hoe en wat verder. Sterkte!
Zo de washangt, ik heb stofgezogen (vriend doet nog de woonkamer ) en nu ga ik tv kijken en forummen
Gast- Gast
Ik denk als het een tijdje aanhoud wat je niet gewend bent en je daardoor je dingen niet meer kan doen zoals je eerder wel kon.
Van waar de vraag?
Van waar de vraag?
Gast- Gast
Als je de normale dagelijkse dingen niet meer kunt doen? Als je bij het opstaan al het gevoel hebt moe te zijn? Als niks je energieniveau omhoog brengt, ook niet een gezond voedingspatroon en genoeg beweging? Zoiets, denk ik... Ik denk dat iedereen wel periodes heeft met minder energie, maar als het langer dan een maand aanhoudt zou ik me wel zorgen gaan maken, denk ik....Maple schreef:Even een vraagje.... wanneer vinden jullie moeheid abnormaal?
Gast- Gast
Ja, ik ga wel even een afspraak met hem maken. Sowieso mijn gevoel tegen hem uitspreken zal al wel opluchten denk ik...Theedoosje schreef:Noa schreef:Ja, ik voel me er dus wel rot over, al kan ik het denk ik steeds beter een plaatsje geven. De eerste keren dat ik samen met mijn moeder was waren wel lastig en samen met beiden ook... Ik heb ook met allebei een goede band namelijk, dus het is echt niet zo dat ik nu partij kies of iets dergelijks...Theedoosje schreef:Tja zolang jij je er niet rot onder voelt. Ik zou het heel erg moeilijk vinden als mijn vader dit mij zou vertellen. En ik heb met beide een goede band.
Vervelend Dan zou ik nu echt praten met je vader en dan bekijken hoe en wat verder. Sterkte!
Zo de washangt, ik heb stofgezogen (vriend doet nog de woonkamer ) en nu ga ik tv kijken en forummen
Gast- Gast
Noa precies. Misschien heeft je vader ook niet door wat het met je doet. Succes en sterkte!
Gast- Gast
Dankje voor de reacties. Ik kan er verder met niemand over praten, dus het lucht ook al op om het hier even kwijt te kunnen!
Gast- Gast
Ik meld mij ook weer!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: