Dagcafé 2011
+23
FireButterfly
M_as
Zwerver
Qiara
IndianRose
Serena
Lejow
Elin
Kabouter
Merai
Lynn_
CaptainSpectacular
Caro
Lavendel
Cheesegirl
Chocolate Cookie
Lotus
VeryCherry
Burn
Suus
May
Jordana
aniet
27 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Dagcafé 2011
En sowieso schieten je gevoelens van hot naar her. Het ene moment zou je hem willen dumpen en het andere moment wil je er voor vechten.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Jeanette schreef:En sowieso schieten je gevoelens van hot naar her. Het ene moment zou je hem willen dumpen en het andere moment wil je er voor vechten.
Inderdaad, de ene keer wil ik hem het huis uitschoppen maar de andere keer wil ik hem ook niet kwijt.
Ik ben net een jo-jo
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Jordana schreef:Jeanette schreef:En sowieso schieten je gevoelens van hot naar her. Het ene moment zou je hem willen dumpen en het andere moment wil je er voor vechten.
Inderdaad, de ene keer wil ik hem het huis uitschoppen maar de andere keer wil ik hem ook niet kwijt.
Ik ben net een jo-jo
Ik herken dat, heb dit ook gehad bij mijn ex, ook al woonde ik dan niet met hem samen.
Gewoon rustig op een rijtje zetten. Heb je al met je vriend gepraat?
Jordana
Ik hoop dat je je er op jouw manier uitkomt en voor jou goede beslissingen maakt en op jouw tempo.
Ik hoop dat je je er op jouw manier uitkomt en voor jou goede beslissingen maakt en op jouw tempo.
Gast- Gast
Praten tussen mij en vriend gaat op dit gewoon niet. Ik praat en hij zwijgt. Nee dat is iets wat we nou niet doen.
We laten elkaar wat los en verlangen op dit moment ook niet teveel van elkaar.
Hij moet ook eerst maar is weten wat hij wilt en dat geld voor mij ook. En daarna praten we wel hoe we het gaan doen.
Ik doe het op mijn tempo en hoe ik het wil. En dat wilt echt niet zeggen dat ik jullie reactie's niet in mijn opneem en overnadenk want dat doe ik echt wel.
We laten elkaar wat los en verlangen op dit moment ook niet teveel van elkaar.
Hij moet ook eerst maar is weten wat hij wilt en dat geld voor mij ook. En daarna praten we wel hoe we het gaan doen.
Ik doe het op mijn tempo en hoe ik het wil. En dat wilt echt niet zeggen dat ik jullie reactie's niet in mijn opneem en overnadenk want dat doe ik echt wel.
Jordana- Ratel
Dat hoeft ook helemaal niet. Je hoeft geen verantwoordig op het forum af te leggen. Je moet het gewoon rustig aan doen voordat je over haaste beslissingen gaat maken. En daar hoeft niemand een oordeel over te vellen. Een forum is om lekker je ei kwijt te kunnen en als dat al niet meer kan, zou het toch wel erg zijn.
Ik mocht geen topic mee openen over mijn relatie wat dat wisten jullie nou al wel (dat topic is de enige die ik geopend heb erover en verder alleen hier verteld in het dagcafe)
Ik wil geen beslissing maken waar ik spijt van ga krijgen. Niet dat ik over een paar maanden het gevoel krijg dat ik het niet goed gedaan heb. We zitten 7 jaar in elkaars leven en je wist elkaar niet zomaar uit.
Ik wil geen beslissing maken waar ik spijt van ga krijgen. Niet dat ik over een paar maanden het gevoel krijg dat ik het niet goed gedaan heb. We zitten 7 jaar in elkaars leven en je wist elkaar niet zomaar uit.
Jordana- Ratel
Nee precies! Eerst je gevoelens op een rijtje zetten. En laat een ander maar lekker lullen! Ik ben ff douchen, wordt gek van mijn verkoudheid en heb wel zin in een warme douche!
Ik ga effe liggen heb net weer een codeine pil op en ik word daar wel suf van.
Douche Jeanette!!
Douche Jeanette!!
Jordana- Ratel
Dank je en sterkte Jordana!
Goede middag dames,
Ik kom me ook even melden.
Vanavond carnavallen. Ik heb er zin in Heb me net ff omgekleed ben er helemaal klaar voor:D
Ik kom me ook even melden.
Vanavond carnavallen. Ik heb er zin in Heb me net ff omgekleed ben er helemaal klaar voor:D
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
In het dorp waar ik woon. Ergens vlakbij Den bosch. (zeg liever niet op het forum waar ik precies woon)
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Oow ook vlakbij den bosch Snap dat je het liever niet zegt. Maar begint het met een V? Daar ken ik wat mensen
Gast- Gast
Ik ben er toch weer even.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
verveel me hier... Ruzie is weer helemaal over hoor, hij had even een dwars moment ofzo...
Gast- Gast
Het is rustig hier.
Lotus- Ratel
Ik ben ook niet in een stemming om de boel hier op te vrolijken, sorry.
Lotus- Ratel
Theedoosje schreef:Oow ik ben zo blij Ik ben in 4 weken tijd nu 3,7 kilo kwijt
Wat goed
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Oh we hadden net AH Stoomvis pangasius chimichurri...stomen in de magnetron, en jeetje die is lekker!
Gast- Gast
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: