Dagcafé 2011
+23
FireButterfly
M_as
Zwerver
Qiara
IndianRose
Serena
Lejow
Elin
Kabouter
Merai
Lynn_
CaptainSpectacular
Caro
Lavendel
Cheesegirl
Chocolate Cookie
Lotus
VeryCherry
Burn
Suus
May
Jordana
aniet
27 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Moet smikkell nog die mega ballonnen met elastiek eraan? Weet iemand dat?.sta nu in een winkel waar ze liggen.
Gast- Gast
Hee Theedoosje!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Jeanette schreef:Hallo!
ABE, jeetje dat zijn veel uren zeg! Hoe dat zo?
Door een ruiling met een collega. Sja, ik heb geen behoefte om zoveel uren te werken, maar een collega een uitje laten missen met de voetbalploeg vind ik ook weer zoiets. Dus de komende drie weken even doorbikkelen.
Gast- Gast
Oh, vandaar! Wel lief dat je dat doet. Maar daarna wordt het dus rustiger?
Goed hoor Theedoosje en met jou?
Leuk! Ga je ook nog carnavallen?
Jeanette schreef:Oh, vandaar! Wel lief dat je dat doet. Maar daarna wordt het dus rustiger?
Dat hoop ik wel. We krijgen er in totaal 2 fte (gewoon twee fulltime medewerkers dus. Ik ook continu met mijn 2 fte. Iedereen werkt hier fulltime, dus vandaar dat we in fte denken en niet in medewerkers) bij. En dat betekent een kleine rust in het rooster en dus hier en daar wat meer mogelijkheden om vrij te nemen en om gewoon het normale rooster te volgen.
Laatst aangepast door ABE op za 5 maa 2011 - 2:36; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Nee ik ben zelf niet meer zo'n kroegtijger als het om carnaval gaat Hier is zo de optocht die ik ga bekijken vana het dakterras. Als het goed is (heb mij niet meer verdiept er in )komt hij hier aan het einde ven de optocht door de straat. DUs we zien wel. Niemand kon of had zin om mee te gaan en heb geen zin om alleen daar te gaan staan
Gast- Gast
Pfff, nou ik snap al die topics van 'fruit is op de markt zo goedkoop' niet meer hoor.. Ik heb 4 bananen, 4 kiwi's en 4 sinasappels gehaald.. 8 euro! Das toch niet goedkoop??
Gast- Gast
ABE schreef:Jeanette schreef:Oh, vandaar! Wel lief dat je dat doet. Maar daarna wordt het dus rustiger?
Dat hoop ik wel. We krijgen er in totaal 2 fte bij. En dat betekent een kleine rust in het rooster en dus hier en daar wat meer mogelijkheden om vrij te nemen en om gewoon het normale rooster te volgen.
Dat is wel fijn idd! En als je een relaxt momentje nodig hebt zoek je het forum maar op.
Reva schreef:Pfff, nou ik snap al die topics van 'fruit is op de markt zo goedkoop' niet meer hoor.. Ik heb 4 bananen, 4 kiwi's en 4 sinasappels gehaald.. 8 euro! Das toch niet goedkoop??
Nee dat is niet goedkoop vind ik idd.
ABE> fijn dat het wel weer rustiger wordt bij jou.
Gast- Gast
Reva, dat is belachelijk duur zeg!
Theedoosje, gaaf, jij woont midden in een stad? Ik duik morgen Oeteldonk in met een vriendin. Vandaag ga ik niet, want ben snot verkouden en net beter, dus wil mijn energie voor morgen opsparen.
Theedoosje, gaaf, jij woont midden in een stad? Ik duik morgen Oeteldonk in met een vriendin. Vandaag ga ik niet, want ben snot verkouden en net beter, dus wil mijn energie voor morgen opsparen.
Theedoosje schreef:Ja goed Ik ben optocht van Eindhoven aan het kijken op tv.
Die staat hier ook op, maar heb nog niet veel optocht gezien
Gast- Gast
Nee in een dorp
Hopen dat je je morgen beter voelt en lekker kunt feesten in Oeteldonk Als wat ga je verkleed?
Hopen dat je je morgen beter voelt en lekker kunt feesten in Oeteldonk Als wat ga je verkleed?
Gast- Gast
Nee, dat is zeker niet goedkoop! Wat ook helpt is nét voor 'sluitingstijd' gaan. Dan moeten ze het vaak kwijt...Reva schreef:Pfff, nou ik snap al die topics van 'fruit is op de markt zo goedkoop' niet meer hoor.. Ik heb 4 bananen, 4 kiwi's en 4 sinasappels gehaald.. 8 euro! Das toch niet goedkoop??
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Auxo schreef:Theedoosje schreef:Ja goed Ik ben optocht van Eindhoven aan het kijken op tv.
Niet? Hoe komt t?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Auxo schreef:Theedoosje schreef:Ja goed Ik ben optocht van Eindhoven aan het kijken op tv.
Niet? Hoe komt t?
Bedoelde eigenlijk dat ik meer mensenmassa zag dan optocht, maar toen ik net even keek zag ik toch optocht. Riep weer wat voor ik keek..
Gast- Gast
oow haha zo Ja nee idd dat is zo ook wel even geweest idd meer mensenmassa dan optocht Maar nu loopt/rijdt het wel.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Nee in een dorp
Ik heb een politiepak, maar dan een catsuit. Alleen liep ik vorige week bij Viva La Carnaval in de Brabanthallen, bleek dat er uber veel meiden zo'n pak hadden. Jammer dan, ga niet nog een nieuwe kopen haha. En mijn andere pak heb ik aan iemand uit geleend.
Nee ik zou ook niks nieuws kopen Jeanette. Lekker dat pak aan doen.
Anders volgend jaar zelf wat maken. Dan heeft niemand hetzelfde
Anders volgend jaar zelf wat maken. Dan heeft niemand hetzelfde
Gast- Gast
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: