Dagcafé 2011
+23
FireButterfly
M_as
Zwerver
Qiara
IndianRose
Serena
Lejow
Elin
Kabouter
Merai
Lynn_
CaptainSpectacular
Caro
Lavendel
Cheesegirl
Chocolate Cookie
Lotus
VeryCherry
Burn
Suus
May
Jordana
aniet
27 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Nee maar ik stond bij de kassa en had geen geld meer Dus zei ik van nou doe dan maar die weg.
Gast- Gast
*Theedoosje schreef:Oh wat dan BA?
Laatst aangepast door Beauty Addict op za 5 maa 2011 - 4:58; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Waarom is het zo dat als ik een bestelling plaats bij H&M, ik nog een maand bedenktijd krijg ik alles wel wil hebben, een maand lang loop te switchen tussen kledingstukken, vervolgens de bestelling geleverd krijg, ik er eigenlijk geen geld voor over heb om het daadwerkelijk te houden, maar wel alles goed zit en goed staat??????
Volgens mij is dat gewoon tactiek van H&M en ik hou er niet van. Ik wil het niet, maar houd het toch....
Volgens mij is dat gewoon tactiek van H&M en ik hou er niet van. Ik wil het niet, maar houd het toch....
Gast- Gast
Jeetje, het lijkt wel of al jullie mannen en vriendjes opeens een stomme bui hebben. Heerst er een virus? Of bestaan er nationale doe-stom-tegen-je-vrouw-of-vriendin-dagen waar wij vrouwen niet van afweten? Bah, hoop dat het snel weer overgaat.
Gast- Gast
Mijn vriend is juist lief en zo...ondanks dat hij niet geslapen heeft. Normaal is hij dan erg chagrijnig. Dus ben blij nu
Gast- Gast
Nog twee maanden en dan moeten al die buien weer over zijn. Iets met Mei en vogeltjes leggen een ei, zoiets. (Althans, op het werk hoor ik alle mannen klagen, zeuren en zagen dat ze "een bui" hebben, maar dat het in Mei wel over zal zijn.)
Gast- Gast
Oke.. nu geef ik mezelf een enorme schop onder de kont.. want ik moet nu aan mn to do lijstje beginnen!
Gast- Gast
Jade schreef:Oke.. nu geef ik mezelf een enorme schop onder de kont.. want ik moet nu aan mn to do lijstje beginnen!
ahaha hier nog zo iemand
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Jade schreef:Oke.. nu geef ik mezelf een enorme schop onder de kont.. want ik moet nu aan mn to do lijstje beginnen!
ahaha hier nog zo iemand
EN nu hang ik hier nog..
Gast- Gast
haha ik ook terwijl het erg rustig is
Ik denk dat ik maar eens een was aan ga zetten dan is die straks ook klaar en ondertussen kan ik weer dingen doen
Ik denk dat ik maar eens een was aan ga zetten dan is die straks ook klaar en ondertussen kan ik weer dingen doen
Gast- Gast
Wat zijn jullie toch allemaal druk! Ik doe vandaag helemaal niets!
Zojuist even met mijn collega gebeld, wat ik zag op het rooster dat zij moest werken vandaag. Haar even medegedeeld dat ik crackertjes heb gekregen, maar dat het niet de bedoeling was dat mijn buren nu denken dat ik lesbisch ben. Hij was namelijk gericht aan "ABE en Vrouwennaam". Even super gelachen!
Zojuist even met mijn collega gebeld, wat ik zag op het rooster dat zij moest werken vandaag. Haar even medegedeeld dat ik crackertjes heb gekregen, maar dat het niet de bedoeling was dat mijn buren nu denken dat ik lesbisch ben. Hij was namelijk gericht aan "ABE en Vrouwennaam". Even super gelachen!
Gast- Gast
Ik ben mijn badkamerkast aan het opruimen en kom tot de conclusie dat ik de komende jaren geen douchegel meer hoef te kopen..
en kom nog n zooi herendouchgel + deo's tegen van exe en fa.. allemaal nieuw wat moet ik ermee?
en kom nog n zooi herendouchgel + deo's tegen van exe en fa.. allemaal nieuw wat moet ik ermee?
Gast- Gast
Jade> aan iemand weggeven?
Zo ik heb de was aangezet, dingen opgeruimd die ik op wilde ruimen, salontafel gepoets, vaatwasser ingeruimd en aangezet. En nu even pauze
ABE> Fijn dat jij niks doet vandaag Heerlijk! Ik 'mag' van vriend niet teveel doen omdat hij moe is (niet geslapen) en hij niet tegen dat op en neer geloop en gedoe van mij kan nu Maar goed heb nu toch dingen gedaan die ik wilde. Stofzuigen komt dan nog wel.
Zo ik heb de was aangezet, dingen opgeruimd die ik op wilde ruimen, salontafel gepoets, vaatwasser ingeruimd en aangezet. En nu even pauze
ABE> Fijn dat jij niks doet vandaag Heerlijk! Ik 'mag' van vriend niet teveel doen omdat hij moe is (niet geslapen) en hij niet tegen dat op en neer geloop en gedoe van mij kan nu Maar goed heb nu toch dingen gedaan die ik wilde. Stofzuigen komt dan nog wel.
Gast- Gast
Mijn vooruitzicht voor komende weken is 48u werken, 40u werken en daarna eindelijk eens 32u werken. Dus ik vind dat ik het nu verdien om gewoon even niets te doen. Vanochtend wel even naar de Lidl, kruidvat, trekpleister en TNT-punt geweest, maar daarna houdt het voor mij op. Het huis is een troep, maar ik heb der gewoon geen zin in en dus doei k eht ook niet. Voordeel van alleen wonen.
Gast- Gast
groot gelijk ABE. Maar jeej dat zijn veel uren werken . Dan snap ik wel dat je er ook geen zin in hebt
Gast- Gast
Hallo!
ABE, jeetje dat zijn veel uren zeg! Hoe dat zo?
ABE, jeetje dat zijn veel uren zeg! Hoe dat zo?
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: