Dagcafé 2011
+23
FireButterfly
M_as
Zwerver
Qiara
IndianRose
Serena
Lejow
Elin
Kabouter
Merai
Lynn_
CaptainSpectacular
Caro
Lavendel
Cheesegirl
Chocolate Cookie
Lotus
VeryCherry
Burn
Suus
May
Jordana
aniet
27 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Geniet ervan Alex! Jij ook een fijne dag!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Fijne dag Alex!
Wij gaan taco's eten, das lekker snel klaar
Wij gaan taco's eten, das lekker snel klaar
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Marin schreef:May schreef:aniet schreef:Wat gaan jullie vanavond eten,al overna gedacht?!
Nee ik zoek nog tips, eet alleen en heb eigenlijk niet zo zin in koken. Dus wordt denk ik of iets makkelijks of crackers oid.
Hmmmmm crackers met blauwader kaas! Daar heb ik zin in! Nee mag niet, mag niet. Oh maar misschien kan ik wel wat gorgonzola op m;n pizza gooien. oooohw the possibilities!
Hahaha nou als het voor mij crackers worden, dan wordt het met smeerworst Maar gelukkig heb ik je op ideeën gebracht
May- Ratel
Ik had gister al pizza gegeten omdat ik ontiegelijk laat uit mn werk kwam vanwege overleg.
Dus dat word het niet,misschien pasta ofzo.
Kan ik het morgen opwarmen als ik uit mn werk kom..
Dus dat word het niet,misschien pasta ofzo.
Kan ik het morgen opwarmen als ik uit mn werk kom..
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Oeh, ik heb zin om te tutten
Ik ga maar eens naar de winkel, eens kijken wat ik ga eten! Kan anders eventueel ook wel een salade maken.
May- Ratel
Dat heb ik gisteren ook even gedaan. Was wel ff lekker!VeryCherry schreef:Oeh, ik heb zin om te tutten
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Chocolate Cookie schreef:Dat heb ik gisteren ook even gedaan. Was wel ff lekker!VeryCherry schreef:Oeh, ik heb zin om te tutten
Ja heerlijk hè, misschien ga ik het zo ook even doen. Mijn zoontje is toch zwaar verdiept in zijn DS en hij heeft nog eventjes om er mee te spelen.
Kook je normaal gesproken voor meerdere mensen,May?
Ik kook altijd alleen voor mezelf,soms voor vriendinnen die mee eten.
Eigenlijk kook ik alles wat je ook voor meerdere mensen kan koken,want anders word het wel heel saai.
Ik kook altijd alleen voor mezelf,soms voor vriendinnen die mee eten.
Eigenlijk kook ik alles wat je ook voor meerdere mensen kan koken,want anders word het wel heel saai.
aniet- Kletskop
Oooh heerlijk! Weekend! En ik heb t superdruk! Maar in ieder geval even 2 dagen niet werken! Wat zijn jullie plannen voor het weekend?
Gast- Gast
Euhm, vanavond misschien naar een verjaardag, morgen weet ik nog niet en zondag naar de verjaardag van mijn mams
Morgen werken en zondag lekker niks!
aniet- Kletskop
Geen carnaval vieren? Of vieren ze dat bij jullie niet?VeryCherry schreef:Euhm, vanavond misschien naar een verjaardag, morgen weet ik nog niet en zondag naar de verjaardag van mijn mams
Gast- Gast
Storm schreef:Geen carnaval vieren? Of vieren ze dat bij jullie niet?VeryCherry schreef:Euhm, vanavond misschien naar een verjaardag, morgen weet ik nog niet en zondag naar de verjaardag van mijn mams
Nee, ik heb echt helemaal niks met carnaval. Vroeger ging ik wel met mijn zoontje bij de optocht in Hoogland kijken, die schijnt wel goed te zijn voor 'boven de rivieren' begrippen
Oh N. is wel een paar keer bij een optocht wezen kijken, maar na de 80e keer aangehoord te hebben dat ik beter zelf mee kon lopen dan alleen maar kijken was ik het toch wel spuugzat. Stomme dronken mafkezen...
Wat een idioten,VC!
aniet- Kletskop
Nee, en als mijn zoontje nou zou weten wat het is en er elk jaar naar uitkijken vind ik het weer wat anders, maar hij taalt er totaal niet naar. Zal ook wel komen omdat ze er op school niks aan doen.
Inderdaad, hier wordt het wel echt gevierd en mogen de kindjes ook verkleed naar school komen enzo. In het noorden vinden ze het maar achterlijk geloof ikVeryCherry schreef:Nee, en als mijn zoontje nou zou weten wat het is en er elk jaar naar uitkijken vind ik het weer wat anders, maar hij taalt er totaal niet naar. Zal ook wel komen omdat ze er op school niks aan doen.
Gast- Gast
Hey, ik woon niet in het noorden hè Het midden des lands, whahaha.
Ik heb net oh oh tirol zitten kijken maar zo knap vind ik die nieuwe meid niet.
Kleine kindertjes hier zijn zo schattig met carnaval. Er kwam hier een bij voorbij,een prinsjes,zorro zo leuk.
Kleine kindertjes hier zijn zo schattig met carnaval. Er kwam hier een bij voorbij,een prinsjes,zorro zo leuk.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Je bent toch morgen jarig, VCL En je zoontje moet toch afzwemmen? Of vergis ik me nu?
Gast- Gast
Correct, hahaha..Storm schreef:Inderdaad, hier wordt het wel echt gevierd en mogen de kindjes ook verkleed naar school komen enzo. In het noorden vinden ze het maar achterlijk geloof ikVeryCherry schreef:Nee, en als mijn zoontje nou zou weten wat het is en er elk jaar naar uitkijken vind ik het weer wat anders, maar hij taalt er totaal niet naar. Zal ook wel komen omdat ze er op school niks aan doen.
Gast- Gast
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: