Dagcafé 2011
+23
FireButterfly
M_as
Zwerver
Qiara
IndianRose
Serena
Lejow
Elin
Kabouter
Merai
Lynn_
CaptainSpectacular
Caro
Lavendel
Cheesegirl
Chocolate Cookie
Lotus
VeryCherry
Burn
Suus
May
Jordana
aniet
27 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Zelf zou ik er dan nog eentje nemen Storm
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn man en ik hebben ruzie, erg gezellig. Hij is boos gaan werken en ik ben nu met de wandelwagen boodschappen doen. Voor de hele week, ik vraag me af hoe ik dat in hemelsnaam thuis ga krijgen.
Gast- Gast
Storm schreef:Heb een uurtje geleden Ibupfofen genomen, nog geen resultaat helaas..
heb je tocotolin in huis? dat er even opsmeren is echt n wondermiddel!
Gast- Gast
whaha nee, ik probeer zuinig te zijn met mijn lichaamChocolate Cookie schreef:Zelf zou ik er dan nog eentje nemen Storm
Gast- Gast
Heb je geen supermarkt in de buurt die bezorgt? De C1000 hier heeft bezorgservice, bijvoorbeeld. Maar idd, waar ging de ruzie over?Alex167 schreef:Mijn man en ik hebben ruzie, erg gezellig. Hij is boos gaan werken en ik ben nu met de wandelwagen boodschappen doen. Voor de hele week, ik vraag me af hoe ik dat in hemelsnaam thuis ga krijgen.
Gast- Gast
Ibuprofen is niet iets wat je zomaar bij moet pakken als het niet werkt.....
Als je echt een verkramping van je nekspieren hebt, kun je echt beter een spierverslapper nemen.... Anders pas je je houding aan, aan die pijn, waardoor je daar weer klachten van krijgt etc...
En Lexie, wat rot.....
Het lijkt wel of het wat heerst 'de echtelijke ruzies' ....
Als je echt een verkramping van je nekspieren hebt, kun je echt beter een spierverslapper nemen.... Anders pas je je houding aan, aan die pijn, waardoor je daar weer klachten van krijgt etc...
En Lexie, wat rot.....
Het lijkt wel of het wat heerst 'de echtelijke ruzies' ....
Gast- Gast
Ik heb de HP gbeld maar moest later terugbellen vanewege een te lange wachttijd.
Gast- Gast
Goed van je, Storm.....
Ik hoop dat ze je spierontspanners kunnen geven.
Als je weer belt, leg dan de nadruk op dat je niks kunt, zeker ook niet voor je zoontje zorgen, van de pijn en de bewegingsbeperking.
CHP's hebben nog wel eens de neiging enkel enorme erge dingen te willen horen en behandelen.... Ik ben moeten doorlopen met een gescheurde pees... 'want het klonk als een simpele verrekking'
Ik hoop dat ze je spierontspanners kunnen geven.
Als je weer belt, leg dan de nadruk op dat je niks kunt, zeker ook niet voor je zoontje zorgen, van de pijn en de bewegingsbeperking.
CHP's hebben nog wel eens de neiging enkel enorme erge dingen te willen horen en behandelen.... Ik ben moeten doorlopen met een gescheurde pees... 'want het klonk als een simpele verrekking'
Gast- Gast
Het gaat zoals altijd nergens over. Ik ben al vanaf 8 uur bezig met het huis opruimen en schoonmaken en dat had ik gisteravond ook al gedaan, terwijl hij toen in de kroeg zat. En vanmorgen zag hij dat het al laat was en kreeg hij het ineens op zijn heupen dus ging snel douchen, alles moest snelsnelsnel en toen kon hij niet snel genoeg bij zijn schoenen (die had ik opgeruimd) en daar begon hij over te zeiken. Dus ik zei daar wat van en toen gooide hij met die schoenen en riep dat hij het zat was, en A. was er ook bij dus die moest huilen omdat ze schrok. Arme schat, ik heb haar getroost en mijn man ging weg. En nu ben ik in de supermarkt.
Gast- Gast
My god...ik heb me toch een muziekje in m'n hoofd...Hoe gaat die weg?
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
M_as schreef:My god...ik heb me toch een muziekje in m'n hoofd...Hoe gaat die weg?
Liedje you-tuben en afspelen?
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
He bah Alex wat ongezellig en vervelend. Dat is geen reden voor hem om zo te reageren vind ik.
Ik ben net wakker maar heb helaas onwijze hoofdpijn en m'n hele rug en nek zitten weer vast. Heb niet zo'n goeie dag dus. Ik zou eigenlijk naar Rotterdam vandaag met een groep maar dat had ik al afgezegd omdat ik moet wassen (project is bijna klaar). Dus dat is op zich wel fijn. Wel ga ik straks lunchen met m'n oma, dat is wel gezellig en niet zo heel inspannend. Maar voel me eigenlijk beetje bleh.
Ik ben net wakker maar heb helaas onwijze hoofdpijn en m'n hele rug en nek zitten weer vast. Heb niet zo'n goeie dag dus. Ik zou eigenlijk naar Rotterdam vandaag met een groep maar dat had ik al afgezegd omdat ik moet wassen (project is bijna klaar). Dus dat is op zich wel fijn. Wel ga ik straks lunchen met m'n oma, dat is wel gezellig en niet zo heel inspannend. Maar voel me eigenlijk beetje bleh.
Gast- Gast
Marin schreef:He bah Alex wat ongezellig en vervelend. Dat is geen reden voor hem om zo te reageren vind ik.
Heel veel succes en sterkte.
Jammer dat je niet mee kunt naar Rotterdam maar volgende keer beter.
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Theedoosje schreef:Oow ik ben zo blij Ik ben in 4 weken tijd nu 3,7 kilo kwijt
jippie!! gefeliciteerd!
Gast- Gast
Haha ja dat vroeg ik me ook direct af. Iig welkom
Ik baal een beetje dat ik die creme/zalf in Amerika niet heb gekocht, Mineral Ice heet het. Het werkt heel goed tegen zere nekken en zere gewrichten (heb ook last van m'n vingerkootjes nu, zo stom). Maar ik moest kiezen: Die zalf voor mezelf, of de shampoo en deo voor een vriendinnetje wat ik beloofd had mee te nemen. Tja en dan kies ik toch voor vriendinnetje stom (?) genoeg.
Wat goed Theedoosje! Wil je nog meer?
Ik baal een beetje dat ik die creme/zalf in Amerika niet heb gekocht, Mineral Ice heet het. Het werkt heel goed tegen zere nekken en zere gewrichten (heb ook last van m'n vingerkootjes nu, zo stom). Maar ik moest kiezen: Die zalf voor mezelf, of de shampoo en deo voor een vriendinnetje wat ik beloofd had mee te nemen. Tja en dan kies ik toch voor vriendinnetje stom (?) genoeg.
Gast- Gast
Marin schreef:Haha ja dat vroeg ik me ook direct af. Iig welkom
das vervelend Marin! Mag je niet meer als n bepaalde hoeveelheid meenemen? en kan je het niet bestellen via internet?
Gast- Gast
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: