Dagcafé 2011
+23
FireButterfly
M_as
Zwerver
Qiara
IndianRose
Serena
Lejow
Elin
Kabouter
Merai
Lynn_
CaptainSpectacular
Caro
Lavendel
Cheesegirl
Chocolate Cookie
Lotus
VeryCherry
Burn
Suus
May
Jordana
aniet
27 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Dolores schreef:Goed hoor.....
Het is zaterdag
Altijd goed he Maarre met mij gaat het prima Net even in de drukte van de supermarkt geweest dus dat hebben we achter de rug
Gast- Gast
O dat scheelt weer....Fijn...
Ik moet laat op de middag, begin avond nog even...blugh...
Ik moet laat op de middag, begin avond nog even...blugh...
Gast- Gast
Thnx. Meestal is het wel gezellig hoor, vooral als mijn ene schoonzusje er is. De rest is een beetje 'anders' als ik.Theedoosje schreef:BA gefeliciteerd met je schoonmoeder. En veel plezier vandaag
De avond met alle ooms en tantes vind ik nooit zoveel aan . Maar ja, nu ik zwanger ben kan ik eindelijk een beetje mee praten, het gaat daar altijd over de kinderen/ kleinkinderen...
Gast- Gast
Gefeliciteerd met je schoonmoeder!
Hopelijk wordt het een beetje een fijne dag....
Hopelijk wordt het een beetje een fijne dag....
Gast- Gast
Oh maar dan heb je wel niet de drukte denk ik. Veel mensen zijn carnavallen
Gast- Gast
Dolores schreef:Ik vind je toch nogal kortaf doen...
Maar goed, misschien vanwege meelezers ofzo..
Dan zal CC het wel begrijpen....
Klopt als een bus, en mn smileys doen het hier ook niet dus dan komt het al helemaal kutter over dan dat ik bedoel. dus bij deze sorry.
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Thnx. Meestal is het wel gezellig hoor, vooral als mijn ene schoonzusje er is. De rest is een beetje 'anders' als ik.Theedoosje schreef:BA gefeliciteerd met je schoonmoeder. En veel plezier vandaag
De avond met alle ooms en tantes vind ik nooit zoveel aan . Maar ja, nu ik zwanger ben kan ik eindelijk een beetje mee praten, het gaat daar altijd over de kinderen/ kleinkinderen...
Aaah oke. Jammer dat het altijd daar over gaat, aan de andere kant wel weer fijn dat jij er dan ook over mee kan praten inderdaad. Probeer er iig iets leuks van te maken
Gast- Gast
Goedemorgen dames.
Ik werd om half 6 vanmorgen wakker met een krak en een onwijze pijn in mijn nek. Ik raakte in paniek want dacht dat er iets gebroken was ofzo! Mijn vriend heeft er gelijk naar gekeken en mijn nek is nu dus heel pijnlijk verrekt. Dus ik kan niet eens carnaval vieren, al had ik genoeg geld gehad! Ga echt krom van de pijn..
Ik werd om half 6 vanmorgen wakker met een krak en een onwijze pijn in mijn nek. Ik raakte in paniek want dacht dat er iets gebroken was ofzo! Mijn vriend heeft er gelijk naar gekeken en mijn nek is nu dus heel pijnlijk verrekt. Dus ik kan niet eens carnaval vieren, al had ik genoeg geld gehad! Ga echt krom van de pijn..
Gast- Gast
Tuurlijk, komt goed. Eerst maar eens de afkeurende blikken op mijn korte rokje overleven . Gelukkig zijn ze inmiddels wel gewend aan mij.Theedoosje schreef:Beauty Addict schreef:Thnx. Meestal is het wel gezellig hoor, vooral als mijn ene schoonzusje er is. De rest is een beetje 'anders' als ik.Theedoosje schreef:BA gefeliciteerd met je schoonmoeder. En veel plezier vandaag
Aaah oke. Jammer dat het altijd daar over gaat, aan de andere kant wel weer fijn dat jij er dan ook over mee kan praten inderdaad. Probeer er iig iets leuks van te maken
Gast- Gast
Auw...arme Storm...
Dat zijn écht by far de meest pijnlijke blessures....
Wat rot voor je....
Dat zijn écht by far de meest pijnlijke blessures....
Wat rot voor je....
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Tuurlijk, komt goed. Eerst maar eens de afkeurende blikken op mijn korte rokje overleven . Gelukkig zijn ze inmiddels wel gewend aan mij.Theedoosje schreef:Beauty Addict schreef:Thnx. Meestal is het wel gezellig hoor, vooral als mijn ene schoonzusje er is. De rest is een beetje 'anders' als ik.Theedoosje schreef:BA gefeliciteerd met je schoonmoeder. En veel plezier vandaag
op je korte rokje? Zijn ze zo erg dat ze dat niet kunnen hebben? Lekker laten doen, je moet aan doen waar jij je goed in voelt.
Gast- Gast
Ik lig nu in bed, kan er amper uitkomen van de pijn. Dat is echt niks voor mij!
Gast- Gast
Ohh ik ben lui vandaag...
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Als je naar een weekendarts zou kunnen Storm, dan krijg je ws valium/ diazepam...
Dat ontspant die spieren daar.... want door de pijn ga je ze nog krampachtiger houden met als gevolg nog meer pijn..
Dat ontspant die spieren daar.... want door de pijn ga je ze nog krampachtiger houden met als gevolg nog meer pijn..
Gast- Gast
Dolores schreef:Als je naar een weekendarts zou kunnen Storm, dan krijg je ws valium/ diazepam...
+1
Gast- Gast
Storm schreef:Ik lig nu in bed, kan er amper uitkomen van de pijn. Dat is echt niks voor mij!
Stomme vraag maar wat heb je?
Chocolate Cookie- Ratel
Dat is wel een goed idee, ga als mijn vriend thuis is even bellen.
Gaat dit niet vanzelf over dan?
Gaat dit niet vanzelf over dan?
Gast- Gast
ik wilde mn geboortedatum invullen op t forum zegt ie..
Sorry, dit forum laat geen gebruikers toe die ouder zijn dan 99 jaar
dat is toch disciminatie
dat is toch disciminatie
Gast- Gast
staat boven aan de paginaChocolate Cookie schreef:Storm schreef:Ik lig nu in bed, kan er amper uitkomen van de pijn. Dat is echt niks voor mij!
Gast- Gast
Jade schreef:ik wilde mn geboortedatum invullen op t forum zegt ie..
dat is toch disciminatie
hahahahahahahaha
Chocolate Cookie- Ratel
Storm, natuurlijk gaat het uiteindelijk wel over...
Maar het kan best lang duren enzo, en omdat jij ook nog voor de kleine man moet zorgen enzo...
Maar het kan best lang duren enzo, en omdat jij ook nog voor de kleine man moet zorgen enzo...
Gast- Gast
Storm schreef:staat boven aan de paginaChocolate Cookie schreef:Storm schreef:Ik lig nu in bed, kan er amper uitkomen van de pijn. Dat is echt niks voor mij!
Oeps, overheen gelezen. Een ibuprofen van 500 ofzo werkt ook niet?
Chocolate Cookie- Ratel
haha Jade nogal ja
Wel een goed idee van je Do ja. Zeker als Storm nu echt niks kan en vergaat van de pijn.
Wel een goed idee van je Do ja. Zeker als Storm nu echt niks kan en vergaat van de pijn.
Gast- Gast
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: