Dagcafé 2011
+23
FireButterfly
M_as
Zwerver
Qiara
IndianRose
Serena
Lejow
Elin
Kabouter
Merai
Lynn_
CaptainSpectacular
Caro
Lavendel
Cheesegirl
Chocolate Cookie
Lotus
VeryCherry
Burn
Suus
May
Jordana
aniet
27 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Zeg maar gewoon.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Niet gaan twijfelen over jouw moederrol hè?
Die *slik* lui kunnen een diep kanaal in rijden...
Die *slik* lui kunnen een diep kanaal in rijden...
Gast- Gast
Om eerlijk te zijn begin ik daar nu wel heel erg aan te twijfelen, of ik niet te streng voor hem ben.
Ik ken jou en je zoontje natuurlijk niet VC, maar ik vind het altijd een heel vrolijk knulletje om te zien. Kan me niet voorstellen dat ie altijd zo vrolijk kijkt als jij niet goed voor hem zou zijn!!!
Niet twijfelen aan jezelf.
Niet twijfelen aan jezelf.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
En ik ben nu bijna zover dat ik er zelf niet eens meer heen wil.
Nou, net hebben mijn zoontje en ik ontzettend de slappe lach gehad. Dat was echt heerlijk. Nu ligt hij in bed en beginnen de zorgen weer.
Een hele dikke voor jou VC!
Kabouter- Kletskop
VC
Ik vind dat wij hier op het forum best zicht hebben op hoe jij dingen aanpakt.... Ik heb zoveel respect voor hoe jij je redt, hoe jij voor jullie zorgt, achter die gelddingen aan blijft gaan etc...
Niet twijfelen. Zij sporen werkelijk niet.
Ik vind dat wij hier op het forum best zicht hebben op hoe jij dingen aanpakt.... Ik heb zoveel respect voor hoe jij je redt, hoe jij voor jullie zorgt, achter die gelddingen aan blijft gaan etc...
Niet twijfelen. Zij sporen werkelijk niet.
Gast- Gast
Het is trouwens ook niet zo dat mijn zoontje als een muis door het huis sluipt omdat hij niks mag hoor.
Te laat.. Er zit alweer bruine verf in..Marin schreef:Feaaauteaaaaau Donna!
Echt balen.. Ik ben wel vaker rood gegaan, nooit mis gegaan.. Nu is het oranje, haha..
Gast- Gast
Oh, ik ben ook nog heel gemeen geweest en ik heb gezegd dat ik het schijnheilig van mijn schoonvader vind dat hij het achter mijn rug om tegen zijn zoon zegt, terwijl hij zei dat hij het me zondag zelf al had willen zeggen, maar het toen niet nodig vond.
Kabouter schreef:Wat fijn om te horen Marin! Hopelijk gaat het snel weer beter..
Ik vind het fijn om te horen Bitterkoek dat mijn gevoelens wel een beetje overeen komen met die van jou. Niks is normaal natuurlijk, maar toch heb ik steeds het gevoel dat ik bepaalde dingen "hoor" te voelen. Dan is het fijn om te lezen dat andere zich ook zo voelen.
Kun jij er met mensen écht over praten..buiten je familie om? Ik merk dat ik daar moeite mee heb omdat niemand in mijn vriendenkring een ouder kwijt is (gelukkig maar), maar daardoor is écht praten wel moeilijk vind ik. Omdat ze gewoonweg niet kunnen weten hoe het is en hoe ik me voel.
Ja dat is het wel nog steeds hoor. Bij mijn ex vond ik het ook moeilijk om er over te praten, want het leek alsof hij een beetje het allemaal wilde ontwijken. Maar hij had het nog nooit meegemaakt en ik hoopte op een goede hart onder de riem van hem, maar hij was er alleen goed in als ik hem aan de telefoon had. Maar via whatsapp was dat geen optie.
Ik heb niet veel vrienden hoor, maar ik praat over mijn situatie niet met jan en alleman over. Ik praat erover met mn beste vrienden. Met andere vrienden en kennissen praat ik over andere onderwerpen.
Er zijn veel mensen om mij heen die vooral hun moeder verloren hebben. Misschien dat ik daarom er beter over kan praten. Maar met mn beste vriendin praat ik er het liefst over. Die begrijpt het en daarop kan ik haar ook vertrouwen. Zij heeft niet hetzelfde meegemaakt als ik maar zij begrijpt het wel en zij weet wat ik graag wil horen.
Ook zonder dat mensen het hebben meegemaakt kunnen mensen weleens begrijpen hoe je je voelt. Dan kunnen ze nog wel intens met je meeleven. Het gaat er gewoon om dat je eventjes je verhaal kan delen en dat ze intens en oprecht naar je luisteren. Het is pas moeilijk als zij niet een woord geven van moed of even een hart onder de riem, maar als zij met hun eigen verhaal (koetjes en kalfjes of wat dan ook) gewoon over je verhaal heen walsen of gewoon simpel weg niet luisteren. Hoe goed het ook bedoeld is. Ik denk dat dat is wat je van me aan kan nemen.
Gast- Gast
hallo!
verveel me..
verveel me..
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Daar heb je ook helemaal gelijk in. En ik kan ook zeker wel met vrienden en vriendinnen erover praten..maar ik ben zelf ook nogal een moeilijke dus dat maakt het voor hun ook niet makkelijk. Ze kunnen niet weten wat ik wil als ik het zelf niet eens weet zeg maar.
Het is dus eigenlijk meer mijn "fout" dan die van hun.
Kabouter- Kletskop
Kabouter schreef:Daar heb je ook helemaal gelijk in. En ik kan ook zeker wel met vrienden en vriendinnen erover praten..maar ik ben zelf ook nogal een moeilijke dus dat maakt het voor hun ook niet makkelijk. Ze kunnen niet weten wat ik wil als ik het zelf niet eens weet zeg maar.
Zullen we anders samen met elkaar mailen? Heb je in ieder geval iemand met wie je kan kletsen of als je iets kwijt kan.
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Kabouter schreef:Daar heb je ook helemaal gelijk in. En ik kan ook zeker wel met vrienden en vriendinnen erover praten..maar ik ben zelf ook nogal een moeilijke dus dat maakt het voor hun ook niet makkelijk. Ze kunnen niet weten wat ik wil als ik het zelf niet eens weet zeg maar.
Zullen we anders samen met elkaar mailen? Heb je in ieder geval iemand met wie je kan kletsen of als je iets kwijt kan.
Lijkt me een goed idee!
Kabouter- Kletskop
YESYESYES, schoonheidsbon via vakantieveilingen "gewonnen"
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Ben ik de enige waar X factor vertraagd wordt uitgezonden? Geluid loopt goed, beeld loopt tra(a)ger.
Gast- Gast
Ik denk het Heb er hier geen last van!Isabella schreef:Ben ik de enige waar X factor vertraagd wordt uitgezonden? Geluid loopt goed, beeld loopt tra(a)ger.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: