Dagcafé 2011
+23
FireButterfly
M_as
Zwerver
Qiara
IndianRose
Serena
Lejow
Elin
Kabouter
Merai
Lynn_
CaptainSpectacular
Caro
Lavendel
Cheesegirl
Chocolate Cookie
Lotus
VeryCherry
Burn
Suus
May
Jordana
aniet
27 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Carola589 schreef:Ik kan echt niet tegen codeine. Heb jij dat op recept of gewoon zelf gekocht?Jordana schreef:Voel me wat wazig door de codeine
Nee op recept voor tegen de hoest.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Jordana schreef:Ik heb ook echt een oplader in mijn tas zitten en een auto-oplader voor mijn telefoon.
Daar heb ik me en keer zo in vergist en flinke ruzie om gehad dat het mij echt niet meer gaat overkomen dat ik een lege telefoon heb.
Ja, ik had 'm gisteren nog opgeladen. Vannacht nog wat gesmst, en vanochtend was ie op 75%. Toen heen en weer met de trein naar Gouda en in de trein ge-internet en toen was ie op 23%. En intussen dus volledig uit. Ging echt bizar snel, echt een halve dag! Daar had k niet echt op gerekend haha.
Gast- Gast
Ah oke! Dat is ook echt een vervelend middel vind ik. Helpt het wel?
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
poe ja daar word je suf van Jordana! Ik neem dat alleen 's nachts voor 't slapen gaan.
Gast- Gast
Ik heb ooit een codeine kuur gehad tegen keelontsteking en ik lag als een suf vogeltje de hele dag op de bank.
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Marin schreef:Jordana schreef:Ik heb ook echt een oplader in mijn tas zitten en een auto-oplader voor mijn telefoon.
Daar heb ik me en keer zo in vergist en flinke ruzie om gehad dat het mij echt niet meer gaat overkomen dat ik een lege telefoon heb.
Ja, ik had 'm gisteren nog opgeladen. Vannacht nog wat gesmst, en vanochtend was ie op 75%. Toen heen en weer met de trein naar Gouda en in de trein ge-internet en toen was ie op 23%. En intussen dus volledig uit. Ging echt bizar snel, echt een halve dag! Daar had k niet echt op gerekend haha.
Soms vraag je echt af waar die stroom blijft en waardoor hij nou opeens zoveel stroom vreet en de komende dagen kun je misschien wel 2 dagen met je batterij doen
Jordana- Ratel
Haha nou ik moet 'm sowieso wel elke dag opladen, want twee dagen houdt ie niet vol..Maar halve dag is wel echt heel weinig haha.
Gast- Gast
Zie je ik ben gewoon raar met medicijnen, want ik hoor daar echt iedereen over bij codeïne. En ik heb nergens last van, het onderdrukt bij mij alleen de hoestprikkel terwijl ik best wel sterke codeïne voorgeschreven heb gekregen
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ja inderdaad, dat is wel heel erg weinig.
De ene dag kan ik net een dag doen met mijn telefoon maar de andere keer kan ik er weer twee dagen mee doen.
De ene dag kan ik net een dag doen met mijn telefoon maar de andere keer kan ik er weer twee dagen mee doen.
Jordana- Ratel
Gast- Gast
Bij mij was het de bedoeling dat ik niet meer zou hoesten,dus de hoestprikkel zou verdwijnen,maar ik werd helemaal suf,hahaha!
Op zich heb ik er zelf weinig van gemerkt maar mn moeder vond me echt een suf vogeltje,hahaha!
Op zich heb ik er zelf weinig van gemerkt maar mn moeder vond me echt een suf vogeltje,hahaha!
aniet- Kletskop
Haha ja ik vind het op zich niet erg, hoef niet perse bereikbaar te zijn, alleen voor m'n oma is het beetje lullig. Maar ik ben denk ik rond half 8 wel weer thuis, dus dan bel ik wel.
Hee wie is trouwens dat meisje op jouw avatar toch?
Hee wie is trouwens dat meisje op jouw avatar toch?
Gast- Gast
Ik ben wel benieuwd hoe mijn vriend mijn straks vind als hij weet thuis komt.
Smikkel: Ik ben trots op je dat je vandaag een uurtje naar school bent geweest. Stapje voor Stapje maar jij redt je wel.
Smikkel: Ik ben trots op je dat je vandaag een uurtje naar school bent geweest. Stapje voor Stapje maar jij redt je wel.
Jordana- Ratel
Zo hee Smikkell dat is goed. Hebben we vandaag allebei een breakthrough en zijn we op de 'plek des onheils' geweest. Wel goed van je dat je een goed gesprek met je docent hebt gehad. Ik ben ook echt doodop na vanochtend, begin langzaam weer wat energie gekregen. Doe rustig aan voor de rest vandaag! Dit is al weer goed!
Gast- Gast
Marin schreef:Hee wie is trouwens dat meisje op jouw avatar toch?
Dat meisje is Jordana Brewster.
Jordana- Ratel
Wat goed dat je naar school bent gegaan, Smikkell!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Smikkell schreef:Hoi, ik ben er ook weer even.
Jammer dat het wat anders verliep dan gepland, Smikkie. Wel fijn dat je een fijn gesprek had met je docent. Is het trouwens nog gelukt met betalingen?
Gast- Gast
Marin schreef:Oh haha dat zou je naam verklaren
Maar geen idee wie dat is haha.
Zij heeft in de film The Fast and the Furious en Fast & Furious gespeeld (en daar vond ik haar een onwijze stoere vrouw in en ik vind haar ook mooi)
Jordana- Ratel
Jordana schreef:Marin schreef:Oh haha dat zou je naam verklaren
Maar geen idee wie dat is haha.
Zij heeft in de film The Fast and the Furious en Fast & Furious gespeeld (en daar vond ik haar een onwijze stoere vrouw in en ik vind haar ook mooi)
Ah die heb ik volgens mij wel eens gezien maar kan me haar niet herinneren. Ze ziet er mooi uit! Stoere chick inderdaad.
Gast- Gast
Ik ben heel erg trots op jou,Smikkell!!
aniet- Kletskop
Marin schreef:Hoe is het met A'tje, Alex?
Gaat goed! Ze vraagt steeds wanneer ze haar bijna naamgenootje nou eens te zien krijgt haha, ze is superlief en ondeugend en vertelt hele verhalen, weet welke geluiden een aantal dieren maken, is gek op schoenen en mutsen/hoedjes en is gewoon een heerlijk kind.
Laatst aangepast door Alex167 op vr 4 maa 2011 - 5:37; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hahaha! Wat een heerlijk kind zeg. Ik wil haar (en jou) echt nog graag een keer zien, maar komende tijd zal er ook niet echt snel van komen.
Gast- Gast
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: