Dagcafé 2011
+23
FireButterfly
M_as
Zwerver
Qiara
IndianRose
Serena
Lejow
Elin
Kabouter
Merai
Lynn_
CaptainSpectacular
Caro
Lavendel
Cheesegirl
Chocolate Cookie
Lotus
VeryCherry
Burn
Suus
May
Jordana
aniet
27 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Sannie89 schreef:Burn schreef:Sannie89 schreef:Burn schreef:Ik wou dat ik carnaval kon vieren!
waarom niet?
Niemand viert het hier.. Ik ken het geen eens!
Haha oke.. Ja hier in t dorp viert ook niemand het... (zo heerlijk zwaar christelijk) dus wij gaan naar Breda heb dr verder ook weinig mee en mn vrienden al heelemaal niet
Mij lijkt het gewoon ook een keer heeel leuk om 1x mee te maken..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Oren. Bloeden.Jordana schreef:Hij is wel leuk gemaakt
CaptainSpectacular- Fluisteraar
- Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10
Ik heb al jaren longproblemen, alleen de afgelopen jaren gaat het best wel slecht. Heb ik weer een longontsteking, krijg ik Prednison, gaat het anderhalve maand goed en daarna weer hetzelfde verhaal. Dat gebeurt constant.
Amandelen staan er dus los van Dolores.
Amandelen staan er dus los van Dolores.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
CaptainSpectacular schreef:Oren. Bloeden.Jordana schreef:Hij is wel leuk gemaakt
HUH?
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Grrr mijn man rijdt de afslag voorbij.
Waar heb je ab voor gekregen, Carola?
Waar heb je ab voor gekregen, Carola?
Gast- Gast
Wat klote zeg Carola....
Ik had je dooreen gehaald met CC,van de keelpijn. Vandaar de vraag...sorry
Ik had je dooreen gehaald met CC,van de keelpijn. Vandaar de vraag...sorry
Gast- Gast
Ja, ik baal er ook ontzettend van. Ik ben bijna 6 jaar geleden geopereerd aan mijn neus, zodat ik meer lucht krijg en minder snel last heb van ontstekingen. Nu is er weer een kans dat ik deze operatie opnieuw moet ondergaan en deze operatie was nou niet echt prettig ofzo...
Ook ga ik woensdag voor 5 dagen naar Duitsland en nu met antibiotica erbij is dat ook wel minder.
Ook ga ik woensdag voor 5 dagen naar Duitsland en nu met antibiotica erbij is dat ook wel minder.
Cheesegirl- Ratel
Jeetje wat rot dat je zo'n last van je longen hebt, Carola. Hopelijk helpt de ab! Gaat de kno-arts de operatie met je bespreken?
Laatst aangepast door Alex167 op vr 4 maa 2011 - 4:53; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dat is echt vervelend last hebben van je longen ik hoop ook dat de ab werkt bij je Carola.
Jordana- Ratel
Lieve dames,
Ik ga er vandoor, even een hapje eten, en dan vanavond werken tot 21.00u, eventjes naar vriendlief, en dan morgen om 07.00u tot 17.00u weer werken..
Fijne avond, en tot morgenavond ofzo denk ik!
Ik ga er vandoor, even een hapje eten, en dan vanavond werken tot 21.00u, eventjes naar vriendlief, en dan morgen om 07.00u tot 17.00u weer werken..
Fijne avond, en tot morgenavond ofzo denk ik!
Burn- Lady Post-a-lot
Burn, eet ze, werk ze, geniet van je vrije avond en werk ze morgen!
Jordana- Ratel
Thnx PB en Jordana..
Burn- Lady Post-a-lot
PB: Ja ik heb heel veel onderzoeken gehad mbt mijn longen. Het probleem is dat mijn longproblemen vaak vanuit mijn bovenste luchtwegen komen; holtes dus.
Alex: Ik weet niet precies wat de KNO arts wil, maar hij zal het idd met mij bespreken.
De wachtlijst bij de KNO is vaak alleen heel lang, dus ik verwacht pas over 6 weken ofzo terecht te kunne..
Alex: Ik weet niet precies wat de KNO arts wil, maar hij zal het idd met mij bespreken.
De wachtlijst bij de KNO is vaak alleen heel lang, dus ik verwacht pas over 6 weken ofzo terecht te kunne..
Cheesegirl- Ratel
Shit ik baal een beetje. Mijn telefoon is nu al weer helemaal leeg, en ik moest nog m'n oma bellen om af te spreken wanneer ik langs zou komen! En ik kan de huis telefoon van m'n oom en tante niet vinden, die is echt foetsie. Arme oma, straks zit ze al die tijd te wachten (dat doet ze dan), en ik wil eigenlijk afspreken om pas morgen met haar te gaan lunchen. Haha stomme technologie van tegenwoordig!
Gast- Gast
Kan je niet bij de buren vragen of je even mag bellen?
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Ik vind het echt heel rot voor je, Carola. Wat voor operatie heb je toentertijd gehad?
Gast- Gast
Haha die ken ik niet. En ik weet 't nummer van m'n oma niet uit m'n hoofd. Nou ja, dan moet m'n oma maar even wachten, alleen is het wel lullig want dan durft ze nooit boodschappen te doen, bang dat ik dan net bel ofzo.
Gast- Gast
Ik heb ook echt een oplader in mijn tas zitten en een auto-oplader voor mijn telefoon.
Daar heb ik me en keer zo in vergist en flinke ruzie om gehad dat het mij echt niet meer gaat overkomen dat ik een lege telefoon heb.
Voel me wat wazig door de codeine
Daar heb ik me en keer zo in vergist en flinke ruzie om gehad dat het mij echt niet meer gaat overkomen dat ik een lege telefoon heb.
Voel me wat wazig door de codeine
Jordana- Ratel
Ik weet niet precies hoe het heet, maar ze hebben in mijn neus wat bot weggehaald zodat er meer ruimte is om adem te halen. Ook is er een hoop neusslijmvlies weggehaald, zodat dat niet zo snel ontsteekt.Alex167 schreef:Ik vind het echt heel rot voor je, Carola. Wat voor operatie heb je toentertijd gehad?
De operatie zelf merk je natuurlijk niets van, alleen het herstel was zo ontzettend lang en viel behoorlijk tegen. Maar goed, niet te negatief denken, eerst afwachten wat de KNO arts zegt.
Cheesegirl- Ratel
Haha Marin ik las snel over je berichtje heen en dacht dat er stond 'de jeugd van tegenwoordig', haha.
Gast- Gast
Ik kan echt niet tegen codeine. Heb jij dat op recept of gewoon zelf gekocht?Jordana schreef:Voel me wat wazig door de codeine
Cheesegirl- Ratel
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: