Dagcafé 2011
+23
FireButterfly
M_as
Zwerver
Qiara
IndianRose
Serena
Lejow
Elin
Kabouter
Merai
Lynn_
CaptainSpectacular
Caro
Lavendel
Cheesegirl
Chocolate Cookie
Lotus
VeryCherry
Burn
Suus
May
Jordana
aniet
27 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé 2011
_Donnaa schreef:Soms rij ik ook achter mensen en dan moeten ze wachten voor het stoplicht en dan springt het op groen en dan roep ik gewoon 'opletten, optrekken, gasgasgas, schakel nou, toeeeeeeee, geef nou gas.. Je weet toch GVD wel waar je gaspedaal zit, stom wijf?!'
Dat heb ik ook.
Of mensen die links rijden terwijl rechts gewoon vrij is. Aaaaahhh. Dan ben ik ook echt slecht.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Heeeeyy!
Wat een heerlijk weer is het!!
Hoe is het hier?
Ben lekker 3 uurkes vooraf aan t kijken
Wat een heerlijk weer is het!!
Hoe is het hier?
Ben lekker 3 uurkes vooraf aan t kijken
Gast- Gast
Nou, ik mag dus niet mee en mijn zoontje ook niet :S
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Morgen naar die verjaardag VC? En waarom mag nou je zoontje niet mee dan?
Jordana- Ratel
Die is vanavond, en mijn zoontje mag niet mee omdat hij geen zin heeft in vragen.
Ik rij gewoon heel netjes, maar ik ben ontzettend alert en vlug (dat laatste wil dus niet zeggen dat ik te hard rij, want ik rij nooit veel te hard, wel standaard een paar km. als het kan) en heb goed overzicht.
Je hebt ook mensen die rijden op een rotonde af, gaan stil staan en kijken vervolgens naar het verkeer (en zien dan bijv niet dat degene die van links komt allang de richting aanheeft om rechts te gaan en je dus gewoon op kunt rijden). Ik neem alles al in me op als ik er op af rijdt en hoef dus ook vrijwel nooit stil te staan als ik op wil rijden.. Ik pas me gewoon aan.. Is het rustig, dan geef ik wat gas bij voor een vlotte doorstroom.. Is het druk, dan rijdt ik langzamer op de rotonde af.. En natuurlijk, soms moet ik ook wel stilstaan, maar dan ben ik er ook direct bij als er een gaatje is!
En afremmen op de motor (d.m.v. terugschakelen) dus is ook zoiets handigs.. Zoveel mensen trappen direct op de rem.. Dat is helemaal niet nodig..
Je hebt ook mensen die rijden op een rotonde af, gaan stil staan en kijken vervolgens naar het verkeer (en zien dan bijv niet dat degene die van links komt allang de richting aanheeft om rechts te gaan en je dus gewoon op kunt rijden). Ik neem alles al in me op als ik er op af rijdt en hoef dus ook vrijwel nooit stil te staan als ik op wil rijden.. Ik pas me gewoon aan.. Is het rustig, dan geef ik wat gas bij voor een vlotte doorstroom.. Is het druk, dan rijdt ik langzamer op de rotonde af.. En natuurlijk, soms moet ik ook wel stilstaan, maar dan ben ik er ook direct bij als er een gaatje is!
En afremmen op de motor (d.m.v. terugschakelen) dus is ook zoiets handigs.. Zoveel mensen trappen direct op de rem.. Dat is helemaal niet nodig..
Gast- Gast
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik kan ook wel aardig vloeken in de auto... Vooral als mensen niet doorrijden of voor mijn gevoel te lang wachten met optrekken bij een groen stoplicht...
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
VC: Ik ben heel benieuwd waarom je niet mee mag! Vindt het echt belachelijk. Had je zelf je schoonouders nog gebeld? Of heb ik hier een deel in gemist?
Burn- Lady Post-a-lot
Ja maar Donnaa, trappen op je rem is veel makkelijker dan je koppeling in te trappen terug te schakelen weer op te laten komen en uitlaten rollen. Onnodig remmen is veel makkelijker hooor
VC: Wat een ***** zeg. Dus hij is nog steeds kwaad.
VC: Wat een ***** zeg. Dus hij is nog steeds kwaad.
Laatst aangepast door Jordana op vr 4 maa 2011 - 3:36; in totaal 1 keer bewerkt
Jordana- Ratel
Ik heb ze niet te pakken kunnen krijgen, maar ze hebben zelf gezegd dat ze niks tegen me hebben of wat dan ook. Mijn vriend wil me gewoon niet mee hebben.
Oh en nog een toevoeging, ik gebruik m`n richting altijd! Behalve als er geen hol op de weg is, maar dan heeft ook niemand er iets aan en is het alleen maar een verspilling van mijn hand beweging
Gast- Gast
En vooral, ontzettend veilig!Jordana schreef:Ja maar Donnaa, trappen op je rem is veel makkelijker dan je koppeling in te trappen terug te schakelen weer op te laten komen en uitlaten rollen. Onnodig remmen is veel makkelijker hooor
Gast- Gast
Nouja! Waar slaat dat dan op.. Gadverdarrie!
Burn- Lady Post-a-lot
_Donnaa schreef:Oh en nog een toevoeging, ik gebruik m`n richting altijd! Behalve als er geen hol op de weg is, maar dan heeft ook niemand er iets aan en is het alleen maar een verspilling van mijn hand beweging
Dat herken ik!
Chocolate Cookie- Ratel
En de Ikea helemaal leeggekocht,Anousch?!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Hoi hoi Anousch!
Chocolate Cookie- Ratel
_Donnaa schreef:En vooral, ontzettend veilig!Jordana schreef:Ja maar Donnaa, trappen op je rem is veel makkelijker dan je koppeling in te trappen terug te schakelen weer op te laten komen en uitlaten rollen. Onnodig remmen is veel makkelijker hooor
Ja het is zooooo veilig
En met je richting aanwijzer heb ik ook hoor Donnaa
Jordana- Ratel
Dolores schreef:Ik begrijp er niks van VC...
+1!
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:Dolores schreef:Ik begrijp er niks van VC...
+1!
+2
Jordana- Ratel
Ik ook niet, het komt echt bij hem vandaan nu en dat mijn zoontje er de dupe van wordt maakt me heel boos. Hij weet nog van niks en kijkt er al de hele week naar uit.
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: