Dagcafé 2011
+23
FireButterfly
M_as
Zwerver
Qiara
IndianRose
Serena
Lejow
Elin
Kabouter
Merai
Lynn_
CaptainSpectacular
Caro
Lavendel
Cheesegirl
Chocolate Cookie
Lotus
VeryCherry
Burn
Suus
May
Jordana
aniet
27 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé 2011
VeryCherry schreef:Whahahaha, doen jullie dat ook altijd? Mijn vriend en ik ook.
Whaha, ja. Ik vind het echt hilarisch hoe sommige mensen rijden. We liggen echt dubbel, er kwam net iemand langs met een uitlaat bijna op de weg, vastgemaakt met een touwtje
Gast- Gast
Oh, en wat we ook altijd doen is met nieuwe auto's afkortingen bedenken voor de kentekens
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Tot hoelaat moet je werken,ABE?
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
File is stom.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
File? Zo midden op de dag, wat vervelend
Daar sta je dan...
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ook.. Vanochtend reed ik ook achter een vent die ging 30/40 rijden waar je 50 mag en ook gemakkelijk kan. Op een gegeven moment was ik het zo ongelooflijk zat dat ik ging kleven (niet eens erg trouwens, ik kon de weg nog tussen ons zien) en stamptie vol op de rem. Nou prima, dan sla ik op m`n toeter.. En ging hij me boos aankijken en gewoon 40 blijven rijden, gatverdarre..VeryCherry schreef:Ik erger me ontzettend snel.
Ja hallo, je mag hier verdomme 50, rij het dan ook, eikel!
Dan daalt m`n humeur ook direct tot -10..
Gast- Gast
Wat een eikel Donnaa.
Ja, iedere ochtend weer heb je van die gasten op de weg.. Blijf a.u.b. uit de spits vandaan als je niet kunt rijden..
Vanochtend ook zo`n ouwe tor met veel pijn en moeite over de rotonde en dan ook nog eens 50 gaan rijden waar je 80 mag.. Blahhhh!
Vanochtend ook zo`n ouwe tor met veel pijn en moeite over de rotonde en dan ook nog eens 50 gaan rijden waar je 80 mag.. Blahhhh!
Gast- Gast
Das hier ook zooo irritant. Of mensen die niet kunnen ritsen. Dodelijk!
Gister reed er een vrouw voor me en die gaf bij geen enkele afslag richting aan.
Bij de eerste keer dacht ik,okee kan gebeuren.
Maar hoelanger de reis was,hoe vaker ze het dus niet deed.
Wat een raar wijf!
Ik moest iedere keer toch onverhoopt remmen omdat zij dus opeens afsloeg.
Bij het eindpunt,een parkeerplaats met ongelovelijke grootte parkeervakken was ik allang uit de auto.
Stond dat wijf haar auto nog in te parkeren,weer naar achteren,weer naar voren..
Bij de eerste keer dacht ik,okee kan gebeuren.
Maar hoelanger de reis was,hoe vaker ze het dus niet deed.
Wat een raar wijf!
Ik moest iedere keer toch onverhoopt remmen omdat zij dus opeens afsloeg.
Bij het eindpunt,een parkeerplaats met ongelovelijke grootte parkeervakken was ik allang uit de auto.
Stond dat wijf haar auto nog in te parkeren,weer naar achteren,weer naar voren..
aniet- Kletskop
Wie weet er een goed middel tegen keelpijn? (trachitol mag niet baten, hoestdrank ook al niet)
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Niks mis met BMW
Nee, met het merk niet, met een groot deel van de bestuurders wel, helaas.. Zo opvallend altijd, echt raar gewoon..VeryCherry schreef:Niks mis met BMW
Gast- Gast
Euhm..nee geloof het niet,het was een klein donkerblauw autootje
chicocento..of hoe schrijf je dat?!
chicocento..of hoe schrijf je dat?!
aniet- Kletskop
_Donnaa schreef:Ze gaat er van uit dat we niet bij hem kunnen zitten, terwijl dat ze helemaal geen reden heeft om daar van uit te gaan..Storm schreef:Ik snap je ergernis niet, Donnaa
Maar ze irriteert me sowieso de laatste tijd haha, dus daar zal het vast mee te maken hebben..
Je ergert je Donnaa. Iets irriteert jou en je ergert je aan :p Hier zeg je het goed maar in je eerste post niet. Over je vriendin. Kusjesdoei!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Nee, met het merk niet, met een groot deel van de bestuurders wel, helaas.. Zo opvallend altijd, echt raar gewoon..VeryCherry schreef:Niks mis met BMW
Das waar, net als met Mercedes rijders. Hoe toevallig dat mijn paps een BMW en een Mercedes heeft, daar kan ik hem heerlijk mee pesten
Ja, ik weet het, maar als iets me irriteert of als ik me ergens aan erger dan moet ik het even kwijt en ga ik niet op perfect grammatica lettenJen_ schreef:_Donnaa schreef:Ze gaat er van uit dat we niet bij hem kunnen zitten, terwijl dat ze helemaal geen reden heeft om daar van uit te gaan..Storm schreef:Ik snap je ergernis niet, Donnaa
Maar ze irriteert me sowieso de laatste tijd haha, dus daar zal het vast mee te maken hebben..
Je ergert je Donnaa. Iets irriteert jou en je ergert je aan :p Hier zeg je het goed maar in je eerste post niet. Over je vriendin. Kusjesdoei!
Gast- Gast
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: