Dagcafé 2011
+23
FireButterfly
M_as
Zwerver
Qiara
IndianRose
Serena
Lejow
Elin
Kabouter
Merai
Lynn_
CaptainSpectacular
Caro
Lavendel
Cheesegirl
Chocolate Cookie
Lotus
VeryCherry
Burn
Suus
May
Jordana
aniet
27 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Alex167 schreef:Je bent toch morgen jarig, VCL En je zoontje moet toch afzwemmen? Of vergis ik me nu?
Ik ben volgende week pas jarig was ik maar morgen jarig, dan had ik mijn mooie jurkje al bijna
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind carnaval niet per direct achterlijk,maar ik heb het ook nog nooit meegemaakt of gezien.
Alleen op tv gezien zeg maar.
Alleen op tv gezien zeg maar.
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Ik doe niet aan carnaval en dat is maar goed ook, want ik heb het dit weekend druk met andere dingen.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik kijk dit jaar alleen de grote optocht bij ons en verder doe ik niets aan carnaval.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
God, ik irriteer me even dood aan een vriendin..
Vanavond is ons jeugdcentrum niet open en dus moeten we even iets anders verzinnen om te chillen.. Een vriend van ons heeft een kelder onder z`n huis en daar kunnen we meestal wel zitten en dat had ik dan ook gezegd. Stuurt ze me net een smsje; Kunnen we niet bij J zitten vanavond?
Uhhh, geen idee? Ik hou me niet de hele week bezig met het weekend.
Ben ik nou zo raar of wat?
Vanavond is ons jeugdcentrum niet open en dus moeten we even iets anders verzinnen om te chillen.. Een vriend van ons heeft een kelder onder z`n huis en daar kunnen we meestal wel zitten en dat had ik dan ook gezegd. Stuurt ze me net een smsje; Kunnen we niet bij J zitten vanavond?
Uhhh, geen idee? Ik hou me niet de hele week bezig met het weekend.
Ben ik nou zo raar of wat?
Gast- Gast
Ik vind carnaval niet achterlijk en woon wel in het noorden. Zou het wel een keer willen meemaken We vierden het vroeger wel altijd op school trouwens.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Zo ik ben ook weer thuis van mijn rondje therapeutisch wandelen zoals mijn moeder dat noemt. Heb bij de bakker lekkere broodjes (5 stuks voor 2 euro, geen geld!) gehaald, en bij de AH een lekkere pizza met vier kazen en een zakje rucola er bij zodat ik sla heb. Lekker! En een blikje Red Bull want ik ben nog steeds moe haha. Maar de zon op m'n gezicht voelen was wel even heerlijk!
Gast- Gast
Ik ben niet zo heel erg van het carnavallen. Nooit iets echt mee gehad (ja ben wel een echte brabander )
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Waarom heb ik het gevoel dat ik ieder moment tegen de vlakte kan gaan, terwijl ik een uur geleden nog een uitgebreide lunch heb gehad?
Lotus- Ratel
Ben je licht in je hoofd dan Lotus?
Jordana- Ratel
Ik zou even iets zoetigs pakken. Ik geloof dat het helpt.
Jordana- Ratel
aniet schreef:Kook je normaal gesproken voor meerdere mensen,May?
Ik kook altijd alleen voor mezelf,soms voor vriendinnen die mee eten.
Eigenlijk kook ik alles wat je ook voor meerdere mensen kan koken,want anders word het wel heel saai.
Ja ik woon met 12 anderen in een studentenhuis, dus ik ben gewend voor gemiddeld 10 mensen te koken. Maar ik maak vanavond een salade voor mezelf, lekker makkelijk. En inderdaad normaal kook ik ook wel gewoon waar ik zin in heb. Alleen heb ik al een dikke week geen eetlust dus ja dan wordt het lastiger
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik zal wel even iets pakken inderdaad.
Lotus- Ratel
@ Lotus: Heb je geen dextro in de buurt liggen?
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Ze gaat er van uit dat we niet bij hem kunnen zitten, terwijl dat ze helemaal geen reden heeft om daar van uit te gaan..Storm schreef:Ik snap je ergernis niet, Donnaa
Maar ze irriteert me sowieso de laatste tijd haha, dus daar zal het vast mee te maken hebben..
Gast- Gast
Waarom plaats ik altijd een reactie als het topic net wordt gesplitst? Of waarom wordt het topic altijd net gesplitst als ik een reactie plaats?
We zitten nu in de auto onderweg naar Schilphol. A. slaapt en mijn man en ik leveren commentaar op het rijgedrag van de andere weggebruikers. Erg grappig. Whaha en er rijdt iemand met een blijkbaar gloednieuwe auto, er zit nog plastic om de ruitenwissers.
We zitten nu in de auto onderweg naar Schilphol. A. slaapt en mijn man en ik leveren commentaar op het rijgedrag van de andere weggebruikers. Erg grappig. Whaha en er rijdt iemand met een blijkbaar gloednieuwe auto, er zit nog plastic om de ruitenwissers.
Gast- Gast
Chocolate Cookie schreef:@ Lotus: Heb je geen dextro in de buurt liggen?
Nee, maar ik heb nu koffie met veel suiker gedronken.
Lotus- Ratel
Whahahaha, doen jullie dat ook altijd? Mijn vriend en ik ook.
Ik erger me niet snel aan medeweggebruikers maar als ik me erger dan doe ik het goed,hahaha!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Ik erger me ontzettend snel.
Alex167 schreef:Whaha en er rijdt iemand met een blijkbaar gloednieuwe auto, er zit nog plastic om de ruitenwissers.
Kan ook zijn dat hij uit de wasstraat komt en vergeten is die plastic ervan af te halen. Want dat is zijn achterruitwisser zeker waar het om heen zit.
En commentaar op andere weggebruikers geven kan soms zo lekker zijn. Doe ik ook als ik alleen in de auto zit.
Jordana- Ratel
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: