Nachtcafé 2011
+20
Merai
Jordana
JD
ExpressoB
Try
Toet
Jeanette
Inge
VeryCherry
Admin
Zwerver
Lady4
sonly
Sjaantje
IndianRose
girli
Lejow
Cow
May
Qiara
24 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Nachtcafé 2011
Lijkt me een heerlijke meeting, Smikkie.
De pc staat op zolder, dus in dat opzicht slaap ik beneden ja
Gast- Gast
Smikkell schreef:Slaap jij beneden?Alex167 schreef:Ik verplaats me even naar een verdieping lager, met BB!Als ik dus niks meer plaats weet je wat er is gebeurd.
Nee Alex doet aan vies forummen op een zolderkamertje...
Gast- Gast
Reva schreef:Smikkell schreef:Ieder een? lijkt me een leuke meeting. 3 flessen licor en wij ieder aan een borst van PAAlex167 schreef:Smikkell schreef:Maar haar l.inker b.orst met ui is van mij...Alex167 schreef:Wat nou, jouw Reva? Ze trouwt met mij, hoor.
Oh ja, dat is waar. Vooruit maar weer.
Whahahaha.
Alex: dan ben je gevallen?
Ja, in slaap gevallen om precies te zijn
Gast- Gast
Smikkell schreef:WHAHAHAHAH.. wie kan er nou niet fluitenReva schreef:Qiara schreef:Ik kan sowieso niet zo goed tegen fluiten
Kan je het niet ofzo
Ik niet. Blijkbaar. Ik vind zelf van wel.
Gast- Gast
Ahhh, zo. Saaie plek.Alex167 schreef:Lijkt me een heerlijke meeting, Smikkie.
Trek jullie agenda dan maar..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ahhh, zo. Saaie plek.Alex167 schreef:Lijkt me een heerlijke meeting, Smikkie.
Viespeuk.
Gast- Gast
Ik krijg nog geen seconde geluid.Zero schreef:Smikkell schreef:WHAHAHAHAH.. wie kan er nou niet fluitenReva schreef:Qiara schreef:Ik kan sowieso niet zo goed tegen fluiten
Kan je het niet ofzo
Ik niet. Blijkbaar. Ik vind zelf van wel.
Gast- Gast
Ik wil ook een fles licor 43 !!!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Lalalala. Als je dat al vies vindt..Reva schreef:Smikkell schreef:Ahhh, zo. Saaie plek.Alex167 schreef:Lijkt me een heerlijke meeting, Smikkie.
Viespeuk.
Gast- Gast
Qiara schreef:Ik wil ook een fles licor 43 !!!
Ik heb twee lege voor je? Nobel ros
Gast- Gast
Hm..... zwak.Reva schreef:Hee is Jen trouwens ergens tussen dag- en nachtcafé gevallen?
Gast- Gast
Reva schreef:Qiara schreef:Ik wil ook een fles licor 43 !!!
Ik heb twee lege voor je? Nobel ros
Hmmm, maar dan is het niet van toepassing
Qiara- Ratel
Heeft iemand nog een nummer van een scharrel over nu ik die van mij niet meer kan bellen?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Heeft iemand nog een nummer van een scharrel over nu ik die van mij niet meer kan bellen?
Gast- Gast
Nope, ikke niet...
Jen mysteriously disappeared
Vis die 'fishy' smaakt (topchef)
Jen mysteriously disappeared
Vis die 'fishy' smaakt (topchef)
Qiara- Ratel
Ik vind dit eigenlijk een mooi moment om te laten zien wat ik heb geleerd vandaag.
Ik deel graag dit plaatje, deze neushoorn, omdat ik vandaag boos was op neushoorns. Ik zei tegen de vriend van mijn zusje, dat ik wespen en neushoorns stom vond, omdat ze maar 2 emoties kennen: normaal en boos.
En dan heb ik toch liever een wesp voor me dan een neushoorn.
En toen zei hij dat neushoorns maar een geheugen hebben van 8 seconde, dus als je je weet te verstoppen voor hij je te pakken heb, is er kans dat hij vergeet dat hij boos is en gaat ie gewoon weer verder met zijn leven.
Vandaar dit plaatje. Wilde deze kennis met jullie delen omdat ik misschien dacht dat jullie er wat aan zouden hebben als je ooit oog in oog met een neushoorn staat.
Ik deel graag dit plaatje, deze neushoorn, omdat ik vandaag boos was op neushoorns. Ik zei tegen de vriend van mijn zusje, dat ik wespen en neushoorns stom vond, omdat ze maar 2 emoties kennen: normaal en boos.
En dan heb ik toch liever een wesp voor me dan een neushoorn.
En toen zei hij dat neushoorns maar een geheugen hebben van 8 seconde, dus als je je weet te verstoppen voor hij je te pakken heb, is er kans dat hij vergeet dat hij boos is en gaat ie gewoon weer verder met zijn leven.
Vandaar dit plaatje. Wilde deze kennis met jullie delen omdat ik misschien dacht dat jullie er wat aan zouden hebben als je ooit oog in oog met een neushoorn staat.
Gast- Gast
Sja, bellen kan wel maar...Reva schreef:Smikkell schreef:Heeft iemand nog een nummer van een scharrel over nu ik die van mij niet meer kan bellen?
Gast- Gast
Zero, ik zou je willen uitroepen tot held van de dag. Je kleine spreekbeurt is fantastisch en ik moet er zelf een beetje van lachen. Ik realiseer me alleen, wanneer ik naar de klok kijk, dat de dag nog wel heel leng duurt.
Gast- Gast
Onze Do(lores) bij jou thuis . Dan kan je vast niet bedoelen.Reva schreef:Do in de huis.
Gast- Gast
Dankjewel Smikkell. Ik hoop dat je vandaag geen neushoorns tegen zal komen, maar zoals je zelf al zegt, de dag is nog lang...
Gast- Gast
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: