Nachtcafé 2011
+20
Merai
Jordana
JD
ExpressoB
Try
Toet
Jeanette
Inge
VeryCherry
Admin
Zwerver
Lady4
sonly
Sjaantje
IndianRose
girli
Lejow
Cow
May
Qiara
24 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Nachtcafé 2011
Secret story is bezig... maar of dat echt boeiend is?
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Whahahhahahahha, die nieuwe reclame van de mac. Met die fluitende vogels met ondertiteling, whaha. Fluit 1 van die vogels zo 'koekkoek' (op zo'n deuntje van die is niet helemaal lekker), zie je de ondertiteling 'rare kwibus'.
Gast- Gast
Was jij hiervoor Veer, VA, Vera?Zero schreef:vrijdag avond is een klote avond betreft tv tegenwoordig
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maar jullie zitten op het forum, waarom tv?
Je hebt toch twee ogen.
Gast- Gast
En twee borsten en twee handen..Reva schreef:Smikkell schreef:Maar jullie zitten op het forum, waarom tv?
Je hebt toch twee ogen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Was jij hiervoor Veer, VA, Vera?Zero schreef:vrijdag avond is een klote avond betreft tv tegenwoordig
Hoezo, vind die dat ook? Het is echt zo hoor, kijk maar in de gids. Tenzij je van X factor en dat soort dingen houd maar dat is gewoon weer hetzelfde programma, voor de 1000ste keer herhaald.
Ik ga zelf wel een film maken, zo boos ben ik op de vrijdag avond
Maar ik heet geen Vera iig.
Gast- Gast
Ik heb geen gids en houd niet van tv kijken.Zero schreef:Smikkell schreef:Was jij hiervoor Veer, VA, Vera?Zero schreef:vrijdag avond is een klote avond betreft tv tegenwoordig
Hoezo, vind die dat ook? Het is echt zo hoor, kijk maar in de gids. Tenzij je van X factor en dat soort dingen houd maar dat is gewoon weer hetzelfde programma, voor de 1000ste keer herhaald.
Ik ga zelf wel een film maken, zo boos ben ik op de vrijdag avond
Maar ik heet geen Vera iig.
Gast- Gast
Ok, dan kan je dus gewoon wel van me aannemen dat het klote is momenteel. Ik heb wel een gids en kijk wel tv
Gast- Gast
'Zero schreef:Ok, dan kan je dus gewoon wel van me aannemen dat het klote is momenteel. Ik heb wel een gids en kijk wel tv
En heb je ook een kat?
Gast- Gast
Reva schreef:'Zero schreef:Ok, dan kan je dus gewoon wel van me aannemen dat het klote is momenteel. Ik heb wel een gids en kijk wel tv
En heb je ook een kat?
Jazeker. En jij?
Gast- Gast
Zero schreef:Reva schreef:'Zero schreef:Ok, dan kan je dus gewoon wel van me aannemen dat het klote is momenteel. Ik heb wel een gids en kijk wel tv
En heb je ook een kat?
Jazeker. En jij?
Nee, lust ik niet.
Gast- Gast
Reva schreef:Zero schreef:Reva schreef:'Zero schreef:Ok, dan kan je dus gewoon wel van me aannemen dat het klote is momenteel. Ik heb wel een gids en kijk wel tv
En heb je ook een kat?
Jazeker. En jij?
Nee, lust ik niet.
lust je deze wel?
Gast- Gast
Dat is zielig! Dan moet ik gelijk denken aan de visjes hier in het aquarium.
Gast- Gast
Alex167 schreef:Whahahaha Reev, beetje tegenstrijdig wat je nu zegt.
Hoezo nou weer tegenstrijdig. De feiten op een rij.
Nul heeft een kat, ik lust geen katten.
Ik heb belgische wafels. Die lust ik wel.
Geen kat, wel een kut.
Lero: Ik eet geen varkensvlees
Gast- Gast
Als in hoe je die zou kunnen bereiden?Alex167 schreef:Dat is zielig! Dan moet ik gelijk denken aan de visjes hier in het aquarium.
Misschien met tomaat en kaas in de oven?
Gast- Gast
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: