Nachtcafé 2011
+20
Merai
Jordana
JD
ExpressoB
Try
Toet
Jeanette
Inge
VeryCherry
Admin
Zwerver
Lady4
sonly
Sjaantje
IndianRose
girli
Lejow
Cow
May
Qiara
24 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Twellie schreef:Ik voel het als pijn of druk link- of rechtsonderin mijn buik.
Ja ik ook...en ben supermisselijk. Was vergeten dat ik me er echt twee dagen beroerd door voel, totdat ik stopte met de pil. Toen dacht ik...ohja
Gast- Gast
Er wordt toch gewoon naar gevraagd, dan mag je -als je zelf wilt- daar best ruimte voor innemen,Twellie schreef:Mja, ik wil van het nachttopic geen klaagtopic maken, maar leuk is anders met al die hormonen en de onzekerheid.
Gast- Gast
Ik vind het zo stoer dat ik sinds kort steeds een pop up krijg als ik een pm heb.
Gast- Gast
Ja, handig.Reva schreef:Ik vind het zo stoer dat ik sinds kort steeds een pop up krijg als ik een pm heb.
Gast- Gast
Ja dat is natuurlijk ook zo. Ik ben er veel mee bezig in mijn dagelijks leven, dus ik praat er veel over met vriendinnen en post er veel over op dit forum. Ik vraag me wel eens af of het dan niet zeikerig begint over te komen, dus vandaar...
Gast- Gast
Ja, die is echt handig. En ook fijn dat berichten ook daadwerkelijk aankomen, dat was op het oude forum ook niet altijd het geval.
Gast- Gast
Ik had het nog niet meegekregen en ik ben hier toch best vaak..Twellie schreef:Ja dat is natuurlijk ook zo. Ik ben er veel mee bezig in mijn dagelijks leven, dus ik praat er veel over met vriendinnen en post er veel over op dit forum. Ik vraag me wel eens af of het dan niet zeikerig begint over te komen, dus vandaar...
Gast- Gast
Ik wist het ook niet Twellie! Moet irritant zijn om dan te lezen dat andere mensen zeuren over hun eisprong
Gast- Gast
Nou, dat is goed om te horen. Een vriendin zei vandaag ook al dat ze vond dat ik het er naar omstandigheden juist weinig over had, dus dan ga ik er maar vanuit dat het bij mij tussen de oren zit...
Gast- Gast
Het is dan ook wel iets wat je heel erg bezighoudt en een groot deel van je leven bepaald (wel of niet moeder worden).
Ik klop hier even af en kruis mijn vingers..
Ik klop hier even af en kruis mijn vingers..
Gast- Gast
Een eispring en menstruatie kunnen ook gewoon heel kut zijn als je ze niet 'nodig hebt'.
Gast- Gast
Slaap lekker, Twellie!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Smikkell schreef:Lexie, je was er ook nog
Uiteraard! Ik zeg de laatste tijd toch netjes gedag als ik ga? Dat had ik nog niet gedaan, dus ik ben er nog. Ik ga nu trouwens wel slapen
Weltrusten dropjes!
Gast- Gast
Ik wil zo graag in slaap vallen Heb al twee glazen licor op helpt niet voelt wel heel lekker.
Gast- Gast
Slaap lekker, Alex!
Ik wil ook dat jij lekker slaapt, Reev!
Ik ga nu ook maar eens mijn bedje opzoeken, slaap lekker!
Ik wil ook dat jij lekker slaapt, Reev!
Ik ga nu ook maar eens mijn bedje opzoeken, slaap lekker!
Qiara- Ratel
Qiara- Ratel
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: