Nachtcafé 2011
+20
Merai
Jordana
JD
ExpressoB
Try
Toet
Jeanette
Inge
VeryCherry
Admin
Zwerver
Lady4
sonly
Sjaantje
IndianRose
girli
Lejow
Cow
May
Qiara
24 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Laatst aangepast door Anousch op ma 14 maa 2011 - 12:41; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Het thema was borsten en nu staat het halve topic vol met kinderen. Wat ging er fout..
Gast- Gast
Jee ik heb internet op mijn mobiel! Dus lig nu heerlijk vanuit mijn bed te forummen!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Heerlijk May! Haha. Ik ben mijn telefoon aan het updaten. Duurt erg lang
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ja echt heerlijk! Hij is nu wat traag doordat hij apps aan het downloaden is maar verder werkt het super! Maar ga nu wel slapen! Slaap lekker allemaal!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Slaaplekker!
Zwerver- Ratel
Maple schreef:heb jij je borsten via eBay?!wc-eend schreef: I Ebay
...?
Zwerver- Ratel
't Is nog geen nacht, maar aangezien ik nog niet weet of ik vannacht wakker ben: Ja, ik liet me een beetje meeslepen in de borstenwc-eend schreef:Maple schreef:heb jij je borsten via eBay?!wc-eend schreef: I Ebay
...?
Gast- Gast
Maple: Ik vind jouw mieren opmerking briljant!!Maple schreef:'t Is nog geen nacht, maar aangezien ik nog niet weet of ik vannacht wakker ben: Ja, ik liet me een beetje meeslepen in de borstenwc-eend schreef:Maple schreef:heb jij je borsten via eBay?!wc-eend schreef: I Ebay
...?
Gast- Gast
Zijn we nu al open?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
wow wat voor nieuws ik nu heb gekregen..
een ex vriendje is irakees, woont verder wel gewoon hier in nl. vorige week was hij in londen op bezoek voor vakantie en ook om familie te bezoeken en nu is een meisje verliefd op hem geworden. dus ik begon van: goh wat leuk, en wat is het probleem als het wederzijds is?
maar in zijn cultuur betekent het dat je dan gelijk moet trouwen, het is echt not done om eerst een tijdje een relatie te hebben om te kijken of je wel bij elkaar past, nee, de jongen moet op zn knieeen bij wijze op de 1e date:S dus nu gaat hij trouwen en ik heb echt geen idee wat ik er nu van vindt, ik vind het zo bizar:S:S
een ex vriendje is irakees, woont verder wel gewoon hier in nl. vorige week was hij in londen op bezoek voor vakantie en ook om familie te bezoeken en nu is een meisje verliefd op hem geworden. dus ik begon van: goh wat leuk, en wat is het probleem als het wederzijds is?
maar in zijn cultuur betekent het dat je dan gelijk moet trouwen, het is echt not done om eerst een tijdje een relatie te hebben om te kijken of je wel bij elkaar past, nee, de jongen moet op zn knieeen bij wijze op de 1e date:S dus nu gaat hij trouwen en ik heb echt geen idee wat ik er nu van vindt, ik vind het zo bizar:S:S
Gast- Gast
Ik vind het ook wel erg vreemd, maar ik ga lekker slapen, welterusten alvast! Het is toch nog vroeg bij jou ?
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ik was een tijd geleden bij hart voor muziek en dat filmpje staat nu online en je ziet me gewoon in beeld
Gast- Gast
Ja, ja, ja ik weet het.
Jij ook, omdat ik nog geen antwoord heb gehad om mijn bericht.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, ja, ja ik weet het.
Heb je wel. Al zeventien minuten geleden, maar jij hebt het nog niet gezien. Dat is wat anders.
Gast- Gast
Ik zou niet weten waar mijn telefoon is ...June schreef:Heb je wel. Al zeventien minuten geleden, maar jij hebt het nog niet gezien. Dat is wat anders.Smikkell schreef:Ja, ja, ja ik weet het.
Gast- Gast
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: