Nachtcafé 2011
+20
Merai
Jordana
JD
ExpressoB
Try
Toet
Jeanette
Inge
VeryCherry
Admin
Zwerver
Lady4
sonly
Sjaantje
IndianRose
girli
Lejow
Cow
May
Qiara
24 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Ja mijn vriend haalde mij zojuist over... 8 euro, is toch super schattig. Als ik het niks vind verkoop ik 'm wel weer hoor hahaha. Is wel erg handig voor school!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
ach, het scheelt je weer 8 euro!
Ik ga maar eens mijn ogen dicht doen.
Ik ga maar eens mijn ogen dicht doen.
Zwerver- Ratel
Beetje late reactie, maar slaap lekker!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Het was voor Alex, maar die is denk al in slaap gevallen zonder ze te zien..
Ik heb ze gezien, hoor! Daarna ben ik over je gaan fantaseren en toen viel ik in slaap.
Gast- Gast
TIEEEEEEEETUUUHH IK KRIJG TIEEEETUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHH.
Mijn oppaskindje ging weleens tegen mij aanliggen op de bank met tv kijken ofzo en dan zei hij 'oooh lekker zacht'. Whahaha. En ander oppaskindje zei echt toen ik daar al maanden als oppas kwam 'Hee je hebt borsten!!' (ik deed mn vest en pashmina uit en had daar strak shirt onder whaha)
Mijn oppaskindje ging weleens tegen mij aanliggen op de bank met tv kijken ofzo en dan zei hij 'oooh lekker zacht'. Whahaha. En ander oppaskindje zei echt toen ik daar al maanden als oppas kwam 'Hee je hebt borsten!!' (ik deed mn vest en pashmina uit en had daar strak shirt onder whaha)
Gast- Gast
Goeeeeedeavond! ik kijk met een half oog mee, de rest is op facebook, rummikub
Zwerver- Ratel
De vrouw waar ik oppas maakte ook wel eens opmerkingen over mijn borsten als haar kinderen bij mij op schoot lagen. Dat ze bij haar nooit zo liggen, maar het bij haar ook vast niet zo lekker zacht lag
Gast- Gast
??wc-eend schreef:Goeeeeedeavond! ik kijk met een half oog mee, de rest is op facebook, rummikub
Gast- Gast
*weg*
*weg*
*weg*
(NIET QUOTEN)
*weg*
*weg*
(NIET QUOTEN)
Laatst aangepast door Smikkell op ma 14 maa 2011 - 12:52; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah wat lieeeeeef Smikk Te lang geleden dat ik een baby vast heb gehouden
Gast- Gast
Reva schreef:Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah wat lieeeeeef Smikk Te lang geleden dat ik een baby vast heb gehouden
Zelf maar aan 1 beginnen?
Gast- Gast
Whaha briljant
Zo vroeg iemand aan mij of A. niet meer de behoefte had om aan de borst te drinken. Ik zei nee 'want ze kan ze niet meer vinden'. Ik geloof niet dat er kwartjes zijn gevallen.
Zo vroeg iemand aan mij of A. niet meer de behoefte had om aan de borst te drinken. Ik zei nee 'want ze kan ze niet meer vinden'. Ik geloof niet dat er kwartjes zijn gevallen.
Gast- Gast
Heerlijk om te mogen oppassen op zulke ukkies..
*weg*
*weg*
Laatst aangepast door Smikkell op ma 14 maa 2011 - 12:52; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
WhahahahaAlex167 schreef:Whaha briljant
Gast- Gast
*weg*
*weg*
*weg*
Laatst aangepast door Smikkell op ma 14 maa 2011 - 12:53; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pfoe, die tweeling was echt klein en daar denk pas 9 dagen oud? Dat jongetje is op de foto's denk een week of 6?
baby'tjes zijn best wel lief ja
baby'tjes zijn best wel lief ja
Gast- Gast
Of ging dit ook over mijn borsten??Alex167 schreef:Awww zo klein! Echt lief!
Gast- Gast
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: