Nachtcafé 2011
+20
Merai
Jordana
JD
ExpressoB
Try
Toet
Jeanette
Inge
VeryCherry
Admin
Zwerver
Lady4
sonly
Sjaantje
IndianRose
girli
Lejow
Cow
May
Qiara
24 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Door een boos kijkende man?
Gisteren toen ik naar mn werk ging stond er hier op de hoek bij de pinautomaat -waar vaak overvallen zijn- een man op krukken tegen de muur met zijn rug naast/tegen de pinautomaat en iemand met een helm op stond te pinnen Toen dacht ik ook ojee..
Gisteren toen ik naar mn werk ging stond er hier op de hoek bij de pinautomaat -waar vaak overvallen zijn- een man op krukken tegen de muur met zijn rug naast/tegen de pinautomaat en iemand met een helm op stond te pinnen Toen dacht ik ook ojee..
Gast- Gast
Slaaplekker Q en Lexie
Hebben jullie gelezen over de brand bij GGZ Leiden/Oegstgeest? Zijn zelfs doden gevallen
Hebben jullie gelezen over de brand bij GGZ Leiden/Oegstgeest? Zijn zelfs doden gevallen
Gast- Gast
Dolores schreef:Slaaplekker Q en Lexie
Nee. Ik heb nu wel berichten opgezocht .
Laatst aangepast door Qiara op za 12 maa 2011 - 13:46; in totaal 1 keer bewerkt
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ik hoop dat Lucky voorzichtig doet.. ze pakken alleen jonge vrouwen!
Laatst aangepast door Smikkell op za 12 maa 2011 - 13:45; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dolores schreef:Slaaplekker Q en Lexie
Ik zag het net ja. Brand is echt zó eng
Gast- Gast
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Potverdikkie, zit ik tóch weer te photoshoppen...
*geeft zichzelf een schop onder haar kont *knap he* en stuurt zichzelf naar bed*
Slaap lekker allemaal!
*geeft zichzelf een schop onder haar kont *knap he* en stuurt zichzelf naar bed*
Slaap lekker allemaal!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Nou volgens mij is mijn 'slaappil' zelf in slaap gevallen, want hij werkt niet..
Truste Sjalalaan.
Truste Sjalalaan.
Gast- Gast
Nou lekker dan, Reva... NOT!
Ja. Is het gelukt?
Smikkell schreef:Heey, ik was toch aan de beurt?Alex167 schreef:De batterij van mijn BB is bijna leeg dan ga ik maar slapen en over Reva's borsten dromen.
Weltrusten chickies!
Klopt, maar ik kon me even geen beeld vormen van jou (w borsten) en Reva was al eens voorbij gekomen, dus ik dacht ik doe Reva nog een keer.
Gast- Gast
Ik zal vanavond even een foto plaatjesAlex167 schreef:Smikkell schreef:Heey, ik was toch aan de beurt?Alex167 schreef:De batterij van mijn BB is bijna leeg dan ga ik maar slapen en over Reva's borsten dromen.
Weltrusten chickies!
Klopt, maar ik kon me even geen beeld vormen van jou (w borsten) en Reva was al eens voorbij gekomen, dus ik dacht ik doe Reva nog een keer.
Gast- Gast
Nou, ik heb hem gevonden. Normaal zet ik foto's op mijn hyves zodat ik ze hier kan plaatsen. Dat is de enige reden dat ik nog hyves heb, verder staat hij op zicjtbaar voor niemand. Maar ik ben bang dat de foto's die ik daar plaats wel zichtbaar zijn bij 'home' .
Gast- Gast
Hey meiden
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Smikkell schreef:Nou, ik heb hem gevonden. Normaal zet ik foto's op mijn hyves zodat ik ze hier kan plaatsen. Dat is de enige reden dat ik nog hyves heb, verder staat hij op zicjtbaar voor niemand. Maar ik ben bang dat de foto's die ik daar plaats wel zichtbaar zijn bij 'home' .
Als het goed is kan dat sowieso niet.
Voor jezelf verschijnt die dan bij home, maar als het goed is kan niemand anders dat zien
Inge- Ratel
Smikkell schreef:OFFICIEEL
Thema:
Wow, tepels zijn door de boobjob wel op een vreemde plek beland (aan de buitenkant onderaan??)
Gast- Gast
Omdat ik daar de foto's van anderen wel zie..Inge schreef:Smikkell schreef:Nou, ik heb hem gevonden. Normaal zet ik foto's op mijn hyves zodat ik ze hier kan plaatsen. Dat is de enige reden dat ik nog hyves heb, verder staat hij op zicjtbaar voor niemand. Maar ik ben bang dat de foto's die ik daar plaats wel zichtbaar zijn bij 'home' .
Voor jezelf verschijnt die dan bij home, maar als het goed is kan niemand anders dat zien
Gast- Gast
Ik doe hetzelfde, alleen dan op facebook. Daar weet ik zeker dat niemand het kan zien verderInge schreef:Smikkell schreef:Nou, ik heb hem gevonden. Normaal zet ik foto's op mijn hyves zodat ik ze hier kan plaatsen. Dat is de enige reden dat ik nog hyves heb, verder staat hij op zicjtbaar voor niemand. Maar ik ben bang dat de foto's die ik daar plaats wel zichtbaar zijn bij 'home' .
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ja maar die hebben ze dan ingesteld op zichtbaar voor vrienden / iedereenSmikkell schreef:Omdat ik daar de foto's van anderen wel zie..Inge schreef:Smikkell schreef:Nou, ik heb hem gevonden. Normaal zet ik foto's op mijn hyves zodat ik ze hier kan plaatsen. Dat is de enige reden dat ik nog hyves heb, verder staat hij op zicjtbaar voor niemand. Maar ik ben bang dat de foto's die ik daar plaats wel zichtbaar zijn bij 'home' .
Inge- Ratel
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: