Nachtcafé 2011
+20
Merai
Jordana
JD
ExpressoB
Try
Toet
Jeanette
Inge
VeryCherry
Admin
Zwerver
Lady4
sonly
Sjaantje
IndianRose
girli
Lejow
Cow
May
Qiara
24 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Reva schreef:ABE schreef:Reva schreef:Maar als hij geen leidinggevende is en hij zei van wel, hoe wist je dan zijn naam?
Wat ben ik nog scherp
Omdat hij een collega is. Ik ken al mijn collega's. Zo groot is het bedrijf niet. En ik weet wat hij wel is en dat is geen leidinggevende. En ik rook wel eens met hem. Dus ik weet niet wat er zo scherp aan je opmerking is.
Nou ja omdat je geen foto ziet tijdens een battle. En ik gok dat je meerdere mannelijke collega's hebt, dus om zijn naam dan goed te gokken.
We hebben maar één persoon die deze voornaam draagt. En dus kon het eigenlijk niet missen.
Gast- Gast
Dolores schreef:Ik heb mijn vragen in het bewuste topic gesteld. Waarschijnlijk ben ik gewoon dom.
Ah, ik begrijp
Gast- Gast
ABE schreef:Reva schreef:ABE schreef:Reva schreef:Maar als hij geen leidinggevende is en hij zei van wel, hoe wist je dan zijn naam?
Wat ben ik nog scherp
Omdat hij een collega is. Ik ken al mijn collega's. Zo groot is het bedrijf niet. En ik weet wat hij wel is en dat is geen leidinggevende. En ik rook wel eens met hem. Dus ik weet niet wat er zo scherp aan je opmerking is.
Nou ja omdat je geen foto ziet tijdens een battle. En ik gok dat je meerdere mannelijke collega's hebt, dus om zijn naam dan goed te gokken.
We hebben maar één persoon die deze voornaam draagt. En dus kon het eigenlijk niet missen.
Ok. Het ging ook alweer te lang niet over je werk.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Reva, ik snap wat je bedoelde, want ik dacht precies hetzelfde.
Maar ABE, wat een grappig toeval! En je herinnert me er gelijk aan dat ik ook weer eens moet inloggen op paiq, thanx!
Tis idd wel toeval ja . Ooit was hier een avond op het forum dat iedereen zich voor de grap aanmeldde op relatieplanet. Wat was dat lachen zeg... Ik had ook meegedaan. Krijg ik twee dagen later een reactie van mijn ex! Hahaha . "Ik dacht dat jij niet toe was aan een relatie?" Hahahahaha.
Hahahahahahaha
Hahahahahahaha
Hahahahahahahaha
Sorry ik vond dat zo grappig . Blijkbaar had hij zelfs een betaald account, anders kun je niet mailen. Dat had ik niet dus ik heb hem nooit geantwoord. Hij heeft er ook nooit meer iets over gezegd (ik zie hem nog regelmatig helaas).
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dat dacht ik ook..Reva schreef:ABE schreef:Reva schreef:Maar als hij geen leidinggevende is en hij zei van wel, hoe wist je dan zijn naam?
Wat ben ik nog scherp
Haha en was jouw tweede gedachte ook Klucht?
Gast- Gast
Reva schreef:
Een hele rare opmerking van je. Want allereerst heeft dit betrekking op Paiq en als ik een collega tegenkom op Paiq, dan gaat het dus inderdaad indirect over het werk. Maar ik trek me nu alweer terug uit het topic, want aan dit soort gezeik heb ik helemaal niets.
Gast- Gast
ABE schreef:Reva schreef:
Een hele rare opmerking van je. Want allereerst heeft dit betrekking op Paiq en als ik een collega tegenkom op Paiq, dan gaat het dus inderdaad indirect over het werk. Maar ik trek me nu alweer terug uit het topic, want aan dit soort gezeik heb ik helemaal niets.
Gegroet.
Gast- Gast
Hahaha ik heb dat toen wel half meegekregen dat jullie dat deden ja! Geweldige humor!
Ik heb het een beetje gehad met datingsites maar misschien dat ik het binnenkort toch weer eens een keer probeer. Mijn Paiq-blunder was wel dat ik bij de inschrijving kennelijk per ongeluk had ingevuld dat ik op vrouwen viel.... hahaha hoezo niet opletten?
Ik heb het een beetje gehad met datingsites maar misschien dat ik het binnenkort toch weer eens een keer probeer. Mijn Paiq-blunder was wel dat ik bij de inschrijving kennelijk per ongeluk had ingevuld dat ik op vrouwen viel.... hahaha hoezo niet opletten?
Laatst aangepast door Sjaantje op za 12 maa 2011 - 13:25; in totaal 1 keer bewerkt
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, dat niet. Hoe kon ik die nou vergeten..Reva schreef:Haha en was jouw tweede gedachte ook Klucht?
Gast- Gast
Zwaait nog even.ABE schreef:Reva schreef:
het gaat altijd over je werk of collega's en ook nu weer. Zo gek ik die opmerking dus niet!
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Wat maakt het uit dat zij het veel over werk of collega's heeft?
Ik hang er geen oordeel aan, benoem het slechts.
Gast- Gast
De batterij van mijn BB is bijna leeg dan ga ik maar slapen en over Reva's borsten dromen.
Weltrusten chickies!
Weltrusten chickies!
Gast- Gast
Maar de reactie van ABE zegt toch genoeg? Ik ren toch ook niet stampend het topic uit als Jordana iets zegt over dat ik al de hele avond over eten praat en of ik last heb van mn hormonen?
Gast- Gast
Heey, ik was toch aan de beurd?Alex167 schreef:De batterij van mijn BB is bijna leeg dan ga ik maar slapen en over Reva's borsten dromen.
Weltrusten chickies!
Gast- Gast
Zeikwijven . Ik ga nu echt slapen... Het is veels te laat voor zo'n brave burger als ik
Gast- Gast
Droom fijn, Alex!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Heey, ik was toch aan de beurd?Alex167 schreef:De batterij van mijn BB is bijna leeg dan ga ik maar slapen en over Reva's borsten dromen.
Weltrusten chickies!
Gast- Gast
Ik ga ook, slaap lekker!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Owjee, er zijn 4 gewelddadige straatroven geweest, daar waar Lucky altijd haar hond uitlaat.
Laatst aangepast door Smikkell op za 12 maa 2011 - 13:37; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
ZeikwijfZusje van Bert schreef:Smikkell schreef:Heey, ik was toch aan de beurd?Alex167 schreef:De batterij van mijn BB is bijna leeg dan ga ik maar slapen en over Reva's borsten dromen.
Weltrusten chickies!
Gast- Gast
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: