Nachtcafé 2011
+20
Merai
Jordana
JD
ExpressoB
Try
Toet
Jeanette
Inge
VeryCherry
Admin
Zwerver
Lady4
sonly
Sjaantje
IndianRose
girli
Lejow
Cow
May
Qiara
24 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Reva schreef:Jordana schreef:toetje_ schreef:Jiha ik slaap lekker bij mn scharrel!
Havefunseks:D
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Have fun, Toet! Dus toch geen saaie avond .
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Dames, truste voor straks. Ik ga slapen
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Oh ja, slapen! Jeetje, zou het bijna vergeten... Ik duik er ook in, heb het hele bed voor mij alleen . Night night!
Gast- Gast
Slaap lekker, Jordana en ZvB!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Waar is K?Zusje van Bert schreef:Oh ja, slapen! Jeetje, zou het bijna vergeten... Ik duik er ook in, heb het hele bed voor mij alleen . Night night!
Gast- Gast
Dit MOET ik even delen.
Vanmiddag kreeg ik een email van Paiq. Mijn account was inactief en ik had mezelf beloofd vanavond even te kijken. Dus ik me net ingelogd en voor een Battle date gekozen. Twee jongens boden zich aan. Jongen A en Jongen B. Jongen A kopte gelijk in dat ik in de buurt woonde. Hij woonde in de stad. Dus ik vroeg "Wie zijn Jongen A en Jongen B". Jongen A:"Ik ben 35 jaar en ben leidinggevende van .....". Dus ik "*zijn naam*". Hij:"Je kent me?" Ik:"Ik werk met je". OEPS!
Het is een kwallebal van een vent en hij is absoluut geen leidinggevende, haha. Maar goed, op de laatste seconden heb ik hem een hele fijne nacht gewenst en veel succes en heb ik gekozen voor Jongen B. Jongen A zei nog wel even dat ik echt een hele leuk meid ben.... Jaja!
Vanmiddag kreeg ik een email van Paiq. Mijn account was inactief en ik had mezelf beloofd vanavond even te kijken. Dus ik me net ingelogd en voor een Battle date gekozen. Twee jongens boden zich aan. Jongen A en Jongen B. Jongen A kopte gelijk in dat ik in de buurt woonde. Hij woonde in de stad. Dus ik vroeg "Wie zijn Jongen A en Jongen B". Jongen A:"Ik ben 35 jaar en ben leidinggevende van .....". Dus ik "*zijn naam*". Hij:"Je kent me?" Ik:"Ik werk met je". OEPS!
Het is een kwallebal van een vent en hij is absoluut geen leidinggevende, haha. Maar goed, op de laatste seconden heb ik hem een hele fijne nacht gewenst en veel succes en heb ik gekozen voor Jongen B. Jongen A zei nog wel even dat ik echt een hele leuk meid ben.... Jaja!
Gast- Gast
Party poopers.
Is er nou wel of geen faker? Wie maakt mij blij met een dooie mus dan ik had mn rel-feestneus al op.
Is er nou wel of geen faker? Wie maakt mij blij met een dooie mus dan ik had mn rel-feestneus al op.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Waar is K?Zusje van Bert schreef:Oh ja, slapen! Jeetje, zou het bijna vergeten... Ik duik er ook in, heb het hele bed voor mij alleen . Night night!
Tussen J en L.
Gast- Gast
Lijkt me niet Alex? Maar eh... Aan mijn lijf geen polonaise hoor als ik ongesteld ben haha!
K is in zijn eigen huis, hij rent morgen de CPC dus kan hij uitslapen en rustig aan doen want dan is hij al dichtbij. Is gewoon wat makkelijker voor hem.
K is in zijn eigen huis, hij rent morgen de CPC dus kan hij uitslapen en rustig aan doen want dan is hij al dichtbij. Is gewoon wat makkelijker voor hem.
Laatst aangepast door Zusje van Bert op za 12 maa 2011 - 13:16; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Reva schreef:Party poopers.
Nou ja, die link die ik hier zette lijkt me vrij duidelijk dat ze ze niet op een rij heeft staan. Die van Do begrijp ik niet...
Gast- Gast
Maar als hij geen leidinggevende is en hij zei van wel, hoe wist je dan zijn naam?
Wat ben ik nog scherp
Wat ben ik nog scherp
Gast- Gast
Hahaha. 'zijn eigen huis'Zusje van Bert schreef:Lijkt me niet Alex? Maar eh... Aan mijn lijf geen polonaise hoor als ik ongesteld ben haha!
Ken is in zijn eigen huis, hij rent morgen de CPC dus kan hij uitslapen en rustig aan doen want dan is hij al dichtbij. Is gewoon wat makkelijker voor hem.
Nou, truste dan. Heerlijk slapen met zoveel ruimte
Gast- Gast
Alex167 schreef:Kun je zwanger worden als je seks hebt tijdens je menstruatie?
Ja, dan krijg je roodharige kinderen.
Gast- Gast
Reva schreef:Maar als hij geen leidinggevende is en hij zei van wel, hoe wist je dan zijn naam?
Wat ben ik nog scherp
Omdat hij een collega is. Ik ken al mijn collega's. Zo groot is het bedrijf niet. En ik weet wat hij wel is en dat is geen leidinggevende. En ik rook wel eens met hem. Dus ik weet niet wat er zo scherp aan je opmerking is.
Gast- Gast
Reva schreef:Party poopers.
Ik snap er ook niks van.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Hahaha. 'zijn eigen huis'Zusje van Bert schreef:Lijkt me niet Alex? Maar eh... Aan mijn lijf geen polonaise hoor als ik ongesteld ben haha!
Ken is in zijn eigen huis, hij rent morgen de CPC dus kan hij uitslapen en rustig aan doen want dan is hij al dichtbij. Is gewoon wat makkelijker voor hem.
Nou, truste dan. Heerlijk slapen met zoveel ruimtedie je helemaal zelf moet opwarmen.
Geen moeite mee hoor, ik ben heet van mezelf .
Gast- Gast
ABE schreef:Reva schreef:Maar als hij geen leidinggevende is en hij zei van wel, hoe wist je dan zijn naam?
Wat ben ik nog scherp
Omdat hij een collega is. Ik ken al mijn collega's. Zo groot is het bedrijf niet. En ik weet wat hij wel is en dat is geen leidinggevende. En ik rook wel eens met hem. Dus ik weet niet wat er zo scherp aan je opmerking is.
Nou ja omdat je geen foto ziet tijdens een battle. En ik gok dat je meerdere mannelijke collega's hebt, dus om zijn naam dan goed te gokken.
Gast- Gast
Reva schreef:Alex167 schreef:Kun je zwanger worden als je seks hebt tijdens je menstruatie?
Ja, dan krijg je roodharige kinderen.
Whaha, aan jou heb ik ook niks.
Gast- Gast
Ik heb mijn vragen in het bewuste topic gesteld. Waarschijnlijk ben ik gewoon dom.
Gast- Gast
true..Zusje van Bert schreef:Smikkell schreef:Hahaha. 'zijn eigen huis'Zusje van Bert schreef:Lijkt me niet Alex? Maar eh... Aan mijn lijf geen polonaise hoor als ik ongesteld ben haha!
Nou, truste dan. Heerlijk slapen met zoveel ruimtedie je helemaal zelf moet opwarmen.
Geen moeite mee hoor, ik ben heet van mezelf .
Gast- Gast
Reva, ik snap wat je bedoelde, want ik dacht precies hetzelfde.
Maar ABE, wat een grappig toeval! En je herinnert me er gelijk aan dat ik ook weer eens moet inloggen op paiq, thanx!
Maar ABE, wat een grappig toeval! En je herinnert me er gelijk aan dat ik ook weer eens moet inloggen op paiq, thanx!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Dat dacht ik ook..Reva schreef:ABE schreef:Reva schreef:Maar als hij geen leidinggevende is en hij zei van wel, hoe wist je dan zijn naam?
Wat ben ik nog scherp
Nou ja omdat je geen foto ziet tijdens een battle. En ik gok dat je meerdere mannelijke collega's hebt, dus om zijn naam dan goed te gokken.
Gast- Gast
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: