Nachtcafé 2011
+20
Merai
Jordana
JD
ExpressoB
Try
Toet
Jeanette
Inge
VeryCherry
Admin
Zwerver
Lady4
sonly
Sjaantje
IndianRose
girli
Lejow
Cow
May
Qiara
24 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Smikkell schreef:Ik kan weer bellen en sms'n, dus we spreken morgen wel een tijd af. Ik heb alleen geen OV (die is stuk &&$%$^&*&() dus daar moet ik even een oplossing voor zoeken. Fietsen is net iets te ver. Ben je nog bij je vader?
Ja, maar wil graag bij mij thuis chillen (dus hier ophalen en dan naar mn paps gerolt worden, ik ben high maintenance, sorry schat ) we hebben morgen wel contact, ik ga zo slapen..
Alvast trusten meiden!
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Das niet heel positief..Reva schreef:Smikkell schreef:Toet heeft wel vaker leuke foto's! Toet zelf is ook leuk kan ik melden
Hoest met jou, Reva?
Ja, dat is waar. Al zag ik geen tong op deze foto's
Hier mwah.
GEEN TONG?? Was het Toet wel??
Gast- Gast
Komt allemaal goed. Laat morgen maar weten waar ik je kan vinden..Try schreef:Smikkell schreef:Ik kan weer bellen en sms'n, dus we spreken morgen wel een tijd af. Ik heb alleen geen OV (die is stuk &&$%$^&*&() dus daar moet ik even een oplossing voor zoeken. Fietsen is net iets te ver. Ben je nog bij je vader?
Ja, maar wil graag bij mij thuis chillen (dus hier ophalen en dan naar mn paps gerolt worden, ik ben high maintenance, sorry schat ) we hebben morgen wel contact, ik ga zo slapen..
Alvast trusten meiden!
Gast- Gast
Ik ging slapen, maar toen ik Mitzi mee naar bed nam, ging ze zo spartelen en liep ze naar de keuken en ging ze vragen om eten. Denk dus dat ze honger had. Maar wel raar, want ze had gewoon normaal gegeten. En nou maak ik me dus zorgen
Heb haar wel even wat te eten nog gegeven hoor, maar normaal krijgt ze gewoon 2 x per dag en lijkt ze genoeg aan te hebben. Midnight cravings had ze dus denk ik.
Heb haar wel even wat te eten nog gegeven hoor, maar normaal krijgt ze gewoon 2 x per dag en lijkt ze genoeg aan te hebben. Midnight cravings had ze dus denk ik.
Gast- Gast
Ja, ik begin haast te twijfelen, maar volgens mij zag ik echt geen tong..
Ik heb een abonnement op de plee.
Gast- Gast
Ik leer snel..Dolores schreef: voor Smik, en dank je wel voor je knuffel
Gast- Gast
Vervelend om te lezen. Heb je vaker periodes dat je daar meer komt? Is er iets waardoor je evenReva schreef:Ja, ik begin haast te twijfelen, maar volgens mij zag ik echt geen tong..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nog op je werk geweest, Marin?
Haha nee waarom zou ik
Voorlopig echt nog niet helaas.
Gast- Gast
Koffie drinken..Marin schreef:Smikkell schreef:Nog op je werk geweest, Marin?
Haha nee waarom zou ik
Wat wil de arbo? Dat je rust neemt of zo snel mogelijk weer wat taken gaat overnemen?
Gast- Gast
Hmm...Er zijn dus geen dingen die nu (extra) spelen?Reva schreef:Ik weet het niet, Smikk.
Ik hoop dat je er snel weer minder last van krijgt en het weer wat kan loslaten.. Of het anders met iemand gaat bespreken, wanneer het zo blijft of erger wordt? Kan me niet voorstellen dat je er zelf vrede mee hebt.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Koffie drinken..Marin schreef:Smikkell schreef:Nog op je werk geweest, Marin?
Haha nee waarom zou ik
Wat wil de arbo? Dat je rust neemt of zo snel mogelijk weer wat taken gaat overnemen?
Ik heb maandag een afspraak met de echte arbo arts (vrijdag was deskundige, geen arts) en die gaat een echte diagnose stellen zodat we een echt plan van aanpak kunnen maken.
Gast- Gast
Soms begrijp ik niks van mensen en niks van de wereld.
Maar leuk vind ik het niet meer.
Maar leuk vind ik het niet meer.
Gast- Gast
Daar is hier niets van te merken..Dolores schreef:Ik ben gewoon een nul in sociaal verkeer.
Gast- Gast
slaap lekker meiden! Ik ga lekker offline en naar bed! morgen weer een dag!
Gast- Gast
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: