Nachtcafé 2011
+20
Merai
Jordana
JD
ExpressoB
Try
Toet
Jeanette
Inge
VeryCherry
Admin
Zwerver
Lady4
sonly
Sjaantje
IndianRose
girli
Lejow
Cow
May
Qiara
24 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Tea-Leaf schreef:Nja ABE, saaierd.
Sigaretten zijn op, dus dan wordt het tijd voor Stieg Larsson!
Trustennnnnnn!
Gast- Gast
Ik ben ook nog gtst terug aan het kijken, dames in de dop kijk ik morgen! hahaha
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
wc-eend schreef:Ik ben ook nog gtst terug aan het kijken, dames in de dop kijk ik morgen! hahaha
Ben je morgen vrij, aan het werk, of gewoon een nachtegaaltje?
Gast- Gast
Ik ben morgen vrij maar ook een nachtegaaltje haha. Ik ben echt een nacht mens. Soms wilde ik wel een ochtend mens zijn, sochtends vroeg fris en fruitig op staan. Dat zal mij echt nooit lukken gok ik.Tea-Leaf schreef:wc-eend schreef:Ik ben ook nog gtst terug aan het kijken, dames in de dop kijk ik morgen! hahaha
Hoe voel je je nu?
Zwerver- Ratel
wc-eend schreef:Ik ben morgen vrij maar ook een nachtegaaltje haha. Ik ben echt een nacht mens. Soms wilde ik wel een ochtend mens zijn, sochtends vroeg fris en fruitig op staan. Dat zal mij echt nooit lukken gok ik.Tea-Leaf schreef:wc-eend schreef:Ik ben ook nog gtst terug aan het kijken, dames in de dop kijk ik morgen! hahaha
Hoe voel je je nu?
Moe... Ik ga zo slapen denk ik, maar eerst wat eten hihi
Gast- Gast
Ja ik heb ook trek! Maar goed, ben ook te lui om van bed af te gaan hahaha.
Hopelijk kun je wat lekker slapen!
Hopelijk kun je wat lekker slapen!
Zwerver- Ratel
ik vind deze echt een toevoeging
Zwerver- Ratel
Dames ik kom alleen even melden dat ik echt een ge-wel-di-ge carnaval heb gehad en nu eindelijk ga slapen.. tot donderdag ofzo?
:joker: :geek: :bom:
:joker: :geek: :bom:
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Smikkel, ik moest net nog aan je denken, ik maakte me zorgen om je, gaat alles goed schat?
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Ik bedenk me nu dat ik inderdaad niet meer op je sms heb geantwoord.Try schreef:Smikkel, ik moest net nog aan je denken, ik maakte me zorgen om je, gaat alles goed schat?
Hier gaat het wel weer iets beter, maar daardoor ook juist weer in de war lijkt het. Ik ben wel weer wat meer dingen aan het doen en weer met vrienden aan het afspreken. Net bij meneer S. gegeten.
Ik laat het allemaal gewoon maar een beetje gebeuren en zie wel wat gaat en wat niet..
Hoest bij jou Try?
Gast- Gast
Goede avond!
Smik, hoe is het afgelopen met jou en je zusje? Is het nog doorgegaan?
Zwerver- Ratel
Valt mee toch..Reva schreef:Wat vroeg!
Is iedereen zijn carnavalroes aan het uitslapen? Ik ben benieuwd naar de verhalen van Toet.
Gast- Gast
Mr S, is dat wie ik denk dat het is? Hoe was 't? Hoe ging het op school?
Fijn dat je weer wat meer met vrienden aan het afspreken ben Ik vroeg me af of je binnenkort eens bij mij langs wilt komen, ik wordt heel erg verdrietig van thuiszitten..
Fijn dat je weer wat meer met vrienden aan het afspreken ben Ik vroeg me af of je binnenkort eens bij mij langs wilt komen, ik wordt heel erg verdrietig van thuiszitten..
Try- Kletskop
Jep. We hebben inmiddels al een paar keer afgesproken, geluncht, biertjes gedronken. Ik heb mijn koppigheid voor een keer aan de kant gezet en gekozen voor dat wat beter voor mij (en ons) is. Maar blijf bij mijn punt dat ik het niet eens ben hoe het is gelopen.wc-eend schreef:Goede avond!
Gast- Gast
Ja, eigenlijk wilde ik morgen bij je langskomen en dat wilde ik je sms'n. Maar bedenk me nu dus dat ik dat helemaal niet meer heb gedaan.Try schreef:Mr S, is dat wie ik denk dat het is? Hoe was 't? Hoe ging het op school?
Het was gezellig en fijn om daar te eten. Het is goed zo tussen ons en we kunnen erg goed praten.
Gesprek op school (2e gesprek) was erg positief. Moet alleen nog nadenken welke van de aanbiedingen ik wil aannemen en hoe ik verder wil. Ik merk dat ik erg veel rust nodig heb.
Heb je morgen tijd?
Gast- Gast
Toet heeft wel vaker leuke foto's! Toet zelf is ook leuk kan ik melden
Hoest met jou, Reva?
Hoest met jou, Reva?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, eigenlijk wilde ik morgen bij je langskomen en dat wilde ik je sms'n. Maar bedenk me nu dus dat ik dat helemaal niet meer heb gedaan.Try schreef:Mr S, is dat wie ik denk dat het is? Hoe was 't? Hoe ging het op school?
Het was gezellig en fijn om daar te eten. Het is goed zo tussen ons en we kunnen erg goed praten.
Gesprek op school (2e gesprek) was erg positief. Moet alleen nog nadenken welke van de aanbiedingen ik wil aannemen en hoe ik verder wil. Ik merk dat ik erg veel rust nodig heb.
Heb je morgen tijd?
Hoelaat? De fysio komt om half 2 geloof ik, dus kan pas na half 3, 3 uur..? Kunnen we dan even goed praten.
Try- Kletskop
Ik kan weer bellen en sms'n, dus we spreken morgen wel een tijd af. Ik heb alleen geen OV (die is stuk &&$%$^&*&() dus daar moet ik even een oplossing voor zoeken. Fietsen is net iets te ver. Ben je nog bij je vader?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Toet heeft wel vaker leuke foto's! Toet zelf is ook leuk kan ik melden
Hoest met jou, Reva?
Ja, dat is waar. Al zag ik geen tong op deze foto's
Hier mwah.
Gast- Gast
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: