Nachtcafé 2011
+20
Merai
Jordana
JD
ExpressoB
Try
Toet
Jeanette
Inge
VeryCherry
Admin
Zwerver
Lady4
sonly
Sjaantje
IndianRose
girli
Lejow
Cow
May
Qiara
24 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Sjaantje schreef:May, ja ik vind het zelf ook super! Het is een popkoor met állerlei soorten muziek van de afgelopen veertig jaar. Vind het zó leuk om te doen en het voordeel van een koor is dat het niet opvalt als je er af en toe een klein beetje naast zit Daarom zal ik ook nooit aan een solo-carrière beginnen hahaha!
We hebben de afgelopen weken ook 'Angels' van Robbie Williams en 'Sweet Goodbyes' van Krezip geleerd, ook superleuke nummers om te zingen
Oh klinkt als een super leuk koor. Het lijkt mij ook echt heel leuk om in een koort te zingen, maar ik zing gewoon echt vals, dus dat wordt hem niet. Dus ik blijf maar lekker voor mezelf zingen haha
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
He, wat balen Anousch!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Awww Sweet Goodbyes, dat is zo'n lief nummer, dat was vorig jaar 'ons' nummer. Doet me daar nog altijd aan denken.
En wel echt super gaaf zo'n koor zeg! Ik wou dat ik kon zingen!
En wel echt super gaaf zo'n koor zeg! Ik wou dat ik kon zingen!
Gast- Gast
May schreef:Oh klinkt als een super leuk koor. Het lijkt mij ook echt heel leuk om in een koort te zingen, maar ik zing gewoon echt vals, dus dat wordt hem niet. Dus ik blijf maar lekker voor mezelf zingen haha
In de auto met de ramen dicht en de radio hard... da's pas lekker zingen!
Ik kom vaak pas 's avonds laat (rond middernacht) thuis en zodra ik mijn straat inrij bedenk ik me dan dat ik best mijn autoradio wat zachter kan zetten omdat iedereen vast al ligt te slapen hahaha.
Een keer stond ik voor het stoplicht, mijn zus en zwager zaten in de auto vóór me. Toen belde m'n zus op om te zeggen dat ik es niet zo wild moest zitten zingen en 'dansen' achter het stuur
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Moeders zijn gewoon onverbeterlijke wezens. Ze willen het beste. Maar zien niet altijd wat het kind dan wellicht ook wil. Afgelopen zondag nog: Ik bel haar op om te vragen of ze tijd/zin heeft om mij te ontvangen. Zegt ze dat haar vriend op een beurs zit en broer aan het werk is. Dus ik geef aan dat ik langskom, maar eerst nog een film wil zien op Film1. Ze ziet me wel verschijnen. Ik bedenk me dat als haar vriend er niet is, zij ook nooit honger krijg. Dus ik sms:"Patatjes?" Krijg ik terug:"Lekker!". Dus bestel patatjes en snacks via telefoon, loop na 3 minuten naar beneden (jajaja, luxe. Ze zijn hieronder gehuisvest:P) Ik betaal, zet ze bij mams op tafel, zegt ze:"En wat krijg je van me?" Come on, het is betaald hoor!
Mijn moeder snapt dus ook niet altijd dat ik haar gewoon eten bracht en het gewoon gezellig vind om samen te eten. Ze denkt dat ik het dan net niet kan betalen of dat ik op het eind van de maand geld tekort kom. Kom op, gewoon even een klein cadeautje. Ik had honger, zij zou honger krijgen, goed toch.
Mijn moeder snapt dus ook niet altijd dat ik haar gewoon eten bracht en het gewoon gezellig vind om samen te eten. Ze denkt dat ik het dan net niet kan betalen of dat ik op het eind van de maand geld tekort kom. Kom op, gewoon even een klein cadeautje. Ik had honger, zij zou honger krijgen, goed toch.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:May schreef:Oh klinkt als een super leuk koor. Het lijkt mij ook echt heel leuk om in een koort te zingen, maar ik zing gewoon echt vals, dus dat wordt hem niet. Dus ik blijf maar lekker voor mezelf zingen haha
In de auto met de ramen dicht en de radio hard... da's pas lekker zingen!
Ik kom vaak pas 's avonds laat (rond middernacht) thuis en zodra ik mijn straat inrij bedenk ik me dan dat ik best mijn autoradio wat zachter kan zetten omdat iedereen vast al ligt te slapen hahaha.
Een keer stond ik voor het stoplicht, mijn zus en zwager zaten in de auto vóór me. Toen belde m'n zus op om te zeggen dat ik es niet zo wild moest zitten zingen en 'dansen' achter het stuur
Ja in de auto is dat oook zoo fijn, vooral als je een eind moet rijden. Ik heb ook altijd een usb stick met meezing muziek in de auto liggen voor lange afstanden
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ga ook maar, slaap lekker!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Haha wat lief van je ABE! En wat gezellig dat je mams zo dichtbij woont. Die van mij woont 2,5 uur bij me vandaan en soms mis ik haar toch wel.
Gast- Gast
Marin schreef:Haha wat lief van je ABE! En wat gezellig dat je mams zo dichtbij woont. Die van mij woont 2,5 uur bij me vandaan en soms mis ik haar toch wel.
Mijn mams heeft twee jaar in Brabant gewoond. En op een avond was ik vroeg vrij en mams was ziek. Dus ik ben naar Brabant gereden en vijf km voor aankomst sms'te ik of ze de koffie aan had staan. Ik kreeg terug:"Ja, koffie staat aan". Ik heb vervolgens mijn auto geparkeerd, aangebeld en huilen dat ze kon. Ik kwam haar alleen maar even een weekend verzorgen.
Maar goed, dat is het verleden. Toen was ik nog lief!
Wat ik ermee wil zeggen is dat afstand te overbruggen is. Niet wekelijks, maar jullie zullen er altijd voor elkaar zijn, daar waar nodig!
Gast- Gast
Aw wat lief
Ja en dat is ook echt zo hoor. we zijn er ook echt voor elkaar. Zij heeft het ook niet makkelijk (redenen wil ik hier niet neerzetten) maar ik ben er ook altijd voor haar. En zij natuurlijk onvoorwaardelijk voor mij. m'n moeder is echt heel erg lief en warm.
Ja en dat is ook echt zo hoor. we zijn er ook echt voor elkaar. Zij heeft het ook niet makkelijk (redenen wil ik hier niet neerzetten) maar ik ben er ook altijd voor haar. En zij natuurlijk onvoorwaardelijk voor mij. m'n moeder is echt heel erg lief en warm.
Gast- Gast
Meiden, het is écht geen jaloezie hoor, maar ik was al een beetje emo omdat ik momenteel aan een carnavalsjurkje zit te fröbelen dat m'n mams jaren terug heeft gemaakt en als ik dan jullie posts lees... Ik kan goed omgaan met haar verlies maar op momenten als deze mis ik haar nóg meer dan anders. Mams, I will love you, always...
Oh jeetje Sjaantje. Sorry, ik was er al bang voor dat er iemand was voor wie dit gevoelig zou zijn.
Ik kwam trouwens net dit plaatje tegen. Vind 'm zo mooi:
Ik kwam trouwens net dit plaatje tegen. Vind 'm zo mooi:
Gast- Gast
Marin, gekkie... daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen? Ik geniet er juist van om te merken dat anderen zo intens genieten van hen die hun dierbaar zijn. Hoe cliché ook, 'you don't know what you got 'till it's gone' en daarom kan ik me ook helemaal vinden in je plaatje!
Het is alweer 5 1/2 jaar geleden dat mams overleed en ik kan wel zeggen dat ik het een plaatsje gegeven heb maar er blijven gewoon van die momenten...
Het is alweer 5 1/2 jaar geleden dat mams overleed en ik kan wel zeggen dat ik het een plaatsje gegeven heb maar er blijven gewoon van die momenten...
Ja dat kan ik helemaal begrijpen. Het zou juist raar worden als dat helemaal verdwijnd. Het is denk ik juist mooi dat je op zo'n moment dat je carnavalspakjes aan het maken bent, aan je moeder denkt. Zo hou je de gedachte levend.
Gast- Gast
Haha ja zij zat ook altijd vlák voor carnaval nog tot diep in de nacht voor ons achter het naaimachien dus wat dat betreft ben ik nu wel een waardige opvolgster.
Heb inmiddels mijn tenue aan, wilde even weten hoe alles bij elkaar zou staan. Mijn kattenstaartje zit vast, hoewel een klein beetje scheef volgens mij, maar ach... Het is dat ik nog moet slapen en douchen anders was ik nu startklaar om naar mijn werk te gaan hahaha
:joker:
Heb inmiddels mijn tenue aan, wilde even weten hoe alles bij elkaar zou staan. Mijn kattenstaartje zit vast, hoewel een klein beetje scheef volgens mij, maar ach... Het is dat ik nog moet slapen en douchen anders was ik nu startklaar om naar mijn werk te gaan hahaha
:joker:
Haha wat leuk! Ik ken carnaval helemaal niet, want ik kom uit het hoge noorden. Maar wel vier jaar lang verkleedfeestjes in Engeland meegemaakt, men die houden van verkleden. Mijn leukste outfit: Hippie girl en wicked witch of the west (GROEN dus).
Gast- Gast
Haha wat cool Marin! Ik heb even een pica gemaakt van mijn outfit, even uploaden!
*
De foto is een beetje baggerkwaliteit maar jullie hebben de primeur: dit is mijn outfit voor morgen!
Oh en aan de achterkant zit mijn pluche kattenstaartje maar die kreeg ik er niet op. En om mijn nek nog een pluche strikje hoewel ik er nog niet achter ben wat dát met een katachtige te maken heeft...
De foto is een beetje baggerkwaliteit maar jullie hebben de primeur: dit is mijn outfit voor morgen!
Oh en aan de achterkant zit mijn pluche kattenstaartje maar die kreeg ik er niet op. En om mijn nek nog een pluche strikje hoewel ik er nog niet achter ben wat dát met een katachtige te maken heeft...
Laatst aangepast door Sjaantje op do 3 maa 2011 - 21:22; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Geweldig die heks! Kleurtje doet me denken aan toen mijn zus en zwager verkleed gingen als Shrek & Fiona hahaha! Zal vast lang geduurd hebben voor alle groen weer eraf was?
Die hippie is ook érg leuk, da's wel een goed idee voor volgend jaar
Die hippie is ook érg leuk, da's wel een goed idee voor volgend jaar
Hahaha ja het heeft echt twee dagen geduurd! Hahahaa.
Ben benieuwd naar jouw outfit!
Ben benieuwd naar jouw outfit!
Gast- Gast
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: