Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nachtcafé 2011

+20
Merai
Jordana
JD
ExpressoB
Try
Toet
Jeanette
Inge
VeryCherry
Admin
Zwerver
Lady4
sonly
Sjaantje
IndianRose
girli
Lejow
Cow
May
Qiara
24 plaatsers

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Nachtcafé 2011 - Pagina 7 Empty Re: Nachtcafé 2011

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 12:31

Marin schreef:
ABE, hoe is het met je smile

Met mij gaat het goed. Bijna weekend! Very Happy Maar is dat wel waar je op doelt met jouw post?

Hoe is het trouwens met jou? Gaat het alweer beter met je?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Lady4 do 3 maa 2011 - 12:33

May schreef:In het weekend heb ik juist graag laat-vroeg, maar dan kunnen we op zondag een uur later beginnen, dus dat scheelt al een heel stuk. Een uur later klinkt heel weinig maar qua slaap is het zo'n groot verschil. Maar zoals doordeweeks vind ik het echt slopend vooral ook omdat je dan veel drukker bent. In het weekend is het bij ons allemaal op het gemak dus dan heb je zelf ook meer tijd om op te starten haha.
Ik heb in het weekend liever vroeg-laat. Kan ik lekker de kroeg in smile
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sjaantje do 3 maa 2011 - 12:34

Lady, ik ga ook voor je duimen! Toen in december had ik je topic gemist, maar heb het vandeweek alsnog gelezen. Hoop dat het allemaal goed zal gaan! Je houdt ons wel op de hoogte he Wink

Hi Marin! Ik heb net ook nog Oh Oh Tirol teruggekeken, was er toch wel benieuwd naar. Waarschijnlijk net als afgelopen zomer: verstand op nul en even lekker tv kijken Very Happy Hoe is het met je? Beetje bijgekomen van NYC?
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334

Bericht  Lady4 do 3 maa 2011 - 12:34

Marin, hoe gaat het nu met jou? Kom je wat tot rust nu je niet werkt?
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Lady4 do 3 maa 2011 - 12:35

Thanks Sjaantje, jullie reacties doen me goed! Ik houd jullie zeker op de hoogte! Hoop nu echt eens met goed nieuws te komen.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 12:36

ABE schreef:
Marin schreef:
ABE, hoe is het met je smile

Met mij gaat het goed. Bijna weekend! Very Happy Maar is dat wel waar je op doelt met jouw post?

Hoe is het trouwens met jou? Gaat het alweer beter met je?

Nou omdat je meestal zo met bepaalde dingen in je hoofd zit waar je mee zit.. Vroeg ik me af hoe dat ging en of je een beetje rust hebt?

Met mij gaat het dus redelijk, zie het feit dat ik een vriendinnetje op bezoek heb gehad. Dat is al een hele overwinning. Heb een compleet omgekeerd ritme, maar voel me op zich redelijk. Kom inderdaad eindelijk een beetje tot rust, Lady. Begin het nu we echt een beetje los te laten en dat scheelt. Ja, het gaat dus wel redelijk en dat vind ik al heel wat.

En mijn taak van deze week is de was doen.

Ik heb zelf geen wasmachine dus ik doe de was altijd bij m'n oom en tante. Alleen door de situatie van afgelopen tijd, kwam het er nooit van, en is het eigenlijk een beetje bij in geschoten. Resultaat: 8 tassen vol was! Oeps. M'n oom en tante zijn nu op wintersport en ik mocht van hen deze week de was doen bij hen. Nou ben ik daar nog lang niet klaar mee, dus ik moet waarschijnlijk gewoon een hele dag op vrijdag en zaterdag daar staan te wassen. Lekker ongezellig vooruitzicht, maar wel nodig, want zondag komen ze alweer terug, met hun eigen wintersport was.

Lekker genant.

Gast
Gast

Bericht  May do 3 maa 2011 - 12:37

Lady4 schreef:
May schreef:In het weekend heb ik juist graag laat-vroeg, maar dan kunnen we op zondag een uur later beginnen, dus dat scheelt al een heel stuk. Een uur later klinkt heel weinig maar qua slaap is het zo'n groot verschil. Maar zoals doordeweeks vind ik het echt slopend vooral ook omdat je dan veel drukker bent. In het weekend is het bij ons allemaal op het gemak dus dan heb je zelf ook meer tijd om op te starten haha.
Ik heb in het weekend liever vroeg-laat. Kan ik lekker de kroeg in smile

Hahaha inderdaad, de meeste van mij collega's ook, dus dan kan ik lekker laat-vroeg draaien Wink
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Lady4 do 3 maa 2011 - 12:40

Fijn om te lezen dat het beter met je gaat, maar je bent er nog niet. Blijf de tijd nemen, ook voor de was Wink en dan kom jij vanzelf weer terug bij je oude ik. Ik heb daar in ieder geval wel vertrouwen in.

Nou mensen, ik ga toch een poging doen tot slapen. Des te eerder is het morgen en weet ik waar ik aan toe ben.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Qiara do 3 maa 2011 - 12:41

Slaap lekker, Lady!
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 12:41

Slaap lekker!

Gast
Gast

Bericht  May do 3 maa 2011 - 12:41

Slaap lekker Lady en zal morgen voor je duimen!
May
May
Ratel
Ratel

Bericht  Sjaantje do 3 maa 2011 - 12:42

Slaap lekker Lady en veel plezier morgen! Very Happy
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 12:43

Marin, niet om het één of ander, maar wordt het niet tijd voor een eigen wasmachine? Want daarin bouw je natuurlijk ook een vorm van rust in.

De laatste weken bevalt me het alleenzaam zijn niet goed. Als ik iets van boodschappen wil, dan moet ik zelf naar de winkel. Als er afgewassen moet worden, ik heb dan weliswaar een vaatwasser, dan moet ik het doen. Alles wat er moet worden gedaan, moet ik doen (jahaaaaaa, ik zwelg even in zelfmedelijden). En als ik mijn was ook nog bij anderen moest doen, dan zou ik helemaal gek worden!

Rust is volgens mij ook op jezelf zijn en op jezelf willen zijn. Even telefoon uit, even internet negeren (hoe kan dat eigenlijk nog tegenwoordig?) even niets moeten jezelf weer bij elkaar rapen. Maar dat lukt volgens mij alleen als je alles bij de hand hebt om dat te kunnen doen en de deur niet uithoeft, omdat er zonodig schone kleren moeten komen. (Zo werkt het voor mij, ik weet niet hoe het voor jou werkt)

"Mijn probleem". Momenteel heb ik gekregen wat ik van hem wilde en dat is rust. Ik twijfel alleen of dat hetgeen was wat ik echt wilde. Wellicht wilde ik gewoon dat hij bij zijn vriendin weg zou gaan en dat wij een leven samen zouden opbouwen. Hij zei immers dat als ik ja zou zeggen, hij er voor mij zou zijn. Maar ik geloof ook dat het niet werkt zoals ik zou willen. Ik ben nog druk aan het piekeren dus, maar wel ontzettend "dankbaar" voor het feit dat er geen contact is. Al moet dit geen eeuwen duren, want qua contact mis ik hem dan weer wel. :P

Gast
Gast

Bericht  Lady4 do 3 maa 2011 - 12:43

Thank you all, jullie ook lekker slapen straks. En nu ben ik echt weg! Nachtcafé 2011 - Pagina 7 166342
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Sjaantje do 3 maa 2011 - 12:47

Ik heb net dit liedje opgezocht op YouTube:

Vanavond zijn we met ons koor begonnen met een Motown Medley in te studeren en daar zat o.a. een deel van dit nummer in. Ik ken het liedje niet, maar ergens doet het me heel erg denken aan een ander liedje dat ik wél zou kennen. Ik kom er alleen niet achter welk liedje ik dán in gedachten heb.

Iemand een idee op welk ander nummer dit liedje lijkt? Want zo krijg ik natuurlijk geen rust.... :S Vooral het begin komt me zo bekend voor!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 12:49

ABE schreef:Marin, niet om het één of ander, maar wordt het niet tijd voor een eigen wasmachine? Want daarin bouw je natuurlijk ook een vorm van rust in.

Hahaha ja lieve schat, geef jij me het geld? Wink

Maar dat wordt m'n volgende project. Ik zag een goede aanbieding bij de mediamarkt van Whirlpool voor 266 euro, maar dat heb ik momenteel ook niet natuurlijk.

Ik snap wel wat je bedoelt met dat alleen zijn. Ik zou zooooo graag echt helemaal tot rust willen komen en echt helemaal even zelf tot mezelf komen. Maar er is altijd wel iets wat je moet doen, boodschappen, was doen inderdaad, dingen regelen. Ach, ik vind die paar klusjes per dag eigenlijk wel lekker. Dat is precies wat ik aan kan nu. Boodschappen, hardlopen, even een klusje doen. En dan ben ik alweer moe.

En doe inderdaad rustig aan wat betreft dat contact. Overhaast nou maar niets, want dan krijg je daar misschien spijt van.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 12:49

Oeh, baby love.... Verder weet ik het ook niet haha... :P Maar de begintune doet mij erg denken aan, sugar love, ow baby love ofzo... Eens even zoeken haha... Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 12:51

Poe dat liedje lijkt gewoon heel erg op ...Motown.

Deze onder andere:

Misschien bedoel je die?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 12:52

Ik wil slapen maar het lukt niet Cry

Gast
Gast

Bericht  May do 3 maa 2011 - 12:52

Sjaan wat gaaf dat je bij een koor zit Very Happy Ik ben jaloers hahah
May
May
Ratel
Ratel

Bericht  Sjaantje do 3 maa 2011 - 12:52

Very Happy ABE, you're amazing! Ik geloof inderdaad dat dat is wat ik bedoel! bounce

Edit: nu ik die clip van Marin zie, denk ik ook dat zij degene heeft gevonden die ik bedoelde... Zullen we het er maar op houden dat al die Motown-liedjes enorm veel op elkaar lijken??

Thanx girls!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 12:54

Marin - Mijn moeder zei ooit:"Dan kom je toch elke avond bij ons eten?" Ja, en dan? Daar heb ik zin in? Of, "Zal ik jou zaterdag helpen met het hok opruimen?" Nee? Rust? A.u.b.! Ik werk 40 u per week, ik sta dagelijks in de supermarkt, als ik het niet schoon maak, dan doet niemand het. Rust? Ik wil rust als ik niet op het werk ben!

Ik weet dat ze me deels wel begrijpt, maar ze begrijpt niet dat ik, hoelanger deze winter duurt, steeds minder zin heb in het eventuele verplichte.

Ik kan niet in jouw kasboekje kijken, maar als je het eventueel wel een beetje hebt, ga dan naar de mediamarkt en koop hem "gewoon". Je zult er echt geen spijt van krijgen! Het wordt volgens mij een verademing. smile

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje do 3 maa 2011 - 12:55

May, ja ik vind het zelf ook super! Het is een popkoor met állerlei soorten muziek van de afgelopen veertig jaar. Vind het zó leuk om te doen en het voordeel van een koor is dat het niet opvalt als je er af en toe een klein beetje naast zit Embarassed Daarom zal ik ook nooit aan een solo-carrière beginnen hahaha!
We hebben de afgelopen weken ook 'Angels' van Robbie Williams en 'Sweet Goodbyes' van Krezip geleerd, ook superleuke nummers om te zingen Very Happy

Anousch, waarom kun je niet slapen? Kom gezellig nog even hier kletsen!

Oh en Marin, ik ben het wel een klein beetje met ABE eens Wink Ga ervoor, zodra het enigszins kan. Dan kun je het ook veel makkelijker bijhouden dan wanneer je steeds naar je oom en tante moet slepen met een tas!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 12:56

Sjaantje schreef:Very Happy ABE, you're amazing! Ik geloof inderdaad dat dat is wat ik bedoel! bounce

Edit: nu ik die clip van Marin zie, denk ik ook dat zij degene heeft gevonden die ik bedoelde... Zullen we het er maar op houden dat al die Motown-liedjes enorm veel op elkaar lijken??

Thanx girls!

Dat was dus degene die ik bedoelde! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 12:58

ABE schreef:

Ik kan niet in jouw kasboekje kijken, maar als je het eventueel wel een beetje hebt, ga dan naar de mediamarkt en koop hem "gewoon". Je zult er echt geen spijt van krijgen! Het wordt volgens mij een verademing. smile
**

En ja, dat is zo lief van moeders, maar dat hoeft gewoon niet altijd. Mijn moeder zat laatst in mijn appartementje en heeft ze alles opgeruimd terwijl ik zei dat het niet heofde.

Laatst aangepast door Marin op do 3 maa 2011 - 14:17; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: