Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nachtcafé 2011

+20
Merai
Jordana
JD
ExpressoB
Try
Toet
Jeanette
Inge
VeryCherry
Admin
Zwerver
Lady4
sonly
Sjaantje
IndianRose
girli
Lejow
Cow
May
Qiara
24 plaatsers

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Nachtcafé 2011 - Pagina 6 Empty Re: Nachtcafé 2011

Bericht  Sjaantje do 3 maa 2011 - 12:01

Ai, dat is wel heel vroeg ja... Helpt het je niet om met een boek in bed te gaan liggen? Of met de tv op sleeptimer? Dat zijn trucjes die bij mij nog wel eens willen helpen als ik 'moet' slapen maar nog niet moe ben. Zoals nu dus eigenlijk haha
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  sonly do 3 maa 2011 - 12:02

Ik heb geen zin om te slapen, maar ik moet morgenvroeg naar school Neutral
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887

Bericht  May do 3 maa 2011 - 12:04

Vanuit mijn bed kan ik mijn tv niet zien en die heeft ook geen sleeptimer Wink En van lezen wordt ik alleen maar hebberig en ga dan meer lezen hahaha. Nee helaas helpt niet zoveel ertegen bij mij, een heel kort nachtje hebben en morgen moe zijn dat is het vaak. Gelukkig heb ik het niet vaak dus dat scheelt.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 12:06

Leuk nummer is dat, hè, ABE?

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje do 3 maa 2011 - 12:07

Pfoeh nou dat is dan in ieder geval een troost Very Happy Ik ben zelf echt zo'n avondmens, waardoor ik ook vaak van die korte nachtjes heb. Ook al hoef ik meestal pas rond 8u op te staan Embarassed
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 12:07

Dolores schreef:Leuk nummer is dat, hè, ABE?

Ondanks de tekst, word ik er gewoon zo vrolijk van! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 12:08

Ik ook....

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje do 3 maa 2011 - 12:14

Hahahahaha! Zit ik die clip van ABE te luisteren, denk nog 'dat liedje ken ik niet' en nu issie afgelopen, hoor ik op de achtergrond (radio in de kamer staat zachtjes aan) precies hetzelfde liedje! Op zulke momenten ben ik dan zo'n muts die zich afvraagt of ze nou gek begint te worden, of..... Embarassed
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 12:15

Haaaai ik was net op bezoek bij een vriend.Heb teveel wijntjes op dus ben te voet naar huis gegaan en heb de auto laten staan. Die wilde hij morgenvroeg weer hier op de oprit zetten, hij moet toch naar de bushalte (hier vlakbij). Nu ben ik bestwel aangeschoten en ik moet morgenvroeg werken.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 12:16

Ik had vanochtend trouwens bijna een auto-ongeluk. Sad

Vandaag moest ik om 11.30u beginnen. Dat betekent dat de weg vrij is, op wat opa en oma's na. Je mag 100 km p/u op deze bewuste weg, maar mijn voorganger haalde 70/80 km p/u. Ik wilde hen dus inhalen. Maar het was mistig en sommige mensen dragen hun lichten niet, dus ik moest goed kijken of ik wel kon inhalen.

Maar mijn auto is maar een 1.3 en dus niet supersnel bij het optrekken. Ik moest dus voor ik wilde inhalen, mijn kans zag, even wat harder optrekken, waardoor ik even wat strakker op de bumper, niet bumperkleven, van mijn voorligger lig. Daar bedoel ik helemaal niets mee, maar anders is het onmogelijk voor mij om goed in te halen.

De opa in kwestie leek daar ook niet anders over te denken. Hij liet mij mijn gang gaan, althans. Tot ik op de andere baan wilde gaan rijden. Hij trapte keihard, en dat is niet overdreven, op de rem. Hierdoor moest ik als een bezetene uitwijken om niet op de zijkant van zijn auto te klappen. Zijkant, dus niet achterkant.

Heel asociaal, maar op dat moment wilde ik gewoon zelf voor hem rijden en keihard op de rem trappen. Want ik was niet aan het bumperkleven, daar houd ik altijd rekening mee, omdat het irritatie kan opwekken. Zet hij het groot licht op toen hij een afslag moest nemen. Zelfs al is het licht, dan nog is het not done om groot licht te voeren.

Gast
Gast

Bericht  May do 3 maa 2011 - 12:17

Ik ben een middagmens Very Happy Maar ik moet sowieso eigen altijd na het werk paar uur acclimatiseren, en als ik dan ook nog eens over mijn slaap heen ben, ja dat is geen goede combinatie. Maar goed ben nu maar nuttige dingen aan het doen, hoef ik dat morgen na het werk in elk geval niet meer te doen en kan ik dan lekker rustig aan doen. En hoef ook maar kort te werken of tot 9.00 of tot 12.00. Dus valt ook weer mee.
May
May
Ratel
Ratel

Bericht  Sjaantje do 3 maa 2011 - 12:19

Haaaaaaaaai Mozz!

Goed bezig, May! Toch lekker als je die dingen morgen niet meer hoeft te doen Very Happy

Abe, jakkes wat een nare situatie. Zulke opa's zouden verboden moeten worden op de weg... Kan daar ook nooit zo goed tegen...
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 12:19

Ik heb zo erg de zatlappen hik dat het pijn doet.

*hik*

AUW

Gast
Gast

Bericht  Lady4 do 3 maa 2011 - 12:20

Ik ben net thuis van mijn werk en geniet nu van een kopje thee: Lipton Mandarin Orange. Nieuwe smaak, superlekker!

Ik ben superzenuwachtig voor morgen en betwijfel dan ook of ik goed zal slapen. Ik heb morgen om 11.00 namelijk een tweede bezichtiging van een huis en ben zoo bang dat het op de valreep voor mijn neus weggekaapt wordt.. Aangezien me dit in december ook overkomen is. Dus allemaal duimen dat dit niet zal gebeuren, want de kans is vrij groot dat ik ga bieden na de bezichtiging!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  May do 3 maa 2011 - 12:21

Echt sommige oude mensen (en ook wel andere mensen hoor, maar oude mensen kan ik me heel erg aan ergeren) zouden ze echt vaker moeten keuren of ze uberhaupt hun rijbewijs nog mogen behouden!
May
May
Ratel
Ratel

Bericht  May do 3 maa 2011 - 12:22

Oeh spannend Lady, ik zal voor je duimen!
May
May
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 12:24

Sjaantje schreef:
Abe, jakkes wat een nare situatie. Zulke opa's zouden verboden moeten worden op de weg... Kan daar ook nooit zo goed tegen...

Om mij te pesten had hij best zijn snelheid nog meer kunnen matigen, doe ikzelf ook bij mensen die sneller willlen dan ik zal gaan. Maar hij trapte gewoon keihard op de rem. Hij reed al niet hard en ik geloof dat hij op dat moment nog maar 50 km p/u reed.

Gisteren nog iets leukers. Ik zie een hele opstopping op een autoweg waar ik langsmoet. Iedereen reed langzaam en ik vroeg me al af wat er aan de hand zou zijn. (Je ziet de vele lichten immers). Rijdt er een snorfiets op de verkeerde weg. :P En ook gewoon rustig verder snorren, terwijl hij een opstopping van ruim 5 km achter zich aan heeft. :P

Gast
Gast

Bericht  Lady4 do 3 maa 2011 - 12:26

Dank je May, ik heb het nodig!

Ik heb trouwens ook een hekel aan laat-vroeg. Had het afgelopen maandag nog en ergens deze maand nog een keer. Wat ik nog vervelender vind is dat ik deze maand ook ergens op maandagochtend uit de nacht kom en dan dinsdag alweer de hele dag studiedag heb op mijn werk. Slechte planning!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 12:26

May schreef:Echt sommige oude mensen (en ook wel andere mensen hoor, maar oude mensen kan ik me heel erg aan ergeren) zouden ze echt vaker moeten keuren of ze uberhaupt hun rijbewijs nog mogen behouden!

Mijn gedachte... Maar dan enkel tijdens een confrontatie, waarbij ik hem dus, als asociale, aan de kant wilde manen. Als hij dan zou zeggen dat ik te jong was voor een rijbewijs, dan zou ik zeggen:"Bij u hadden ze hem tien jaar geleden al moeten intrekken". Embarassed Maar dat waren dus "wraakacties" nadat ik me goed besefte wat er was gebeurd. :P

Gast
Gast

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 12:27

Succes morgen, Lady4! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Lady4 do 3 maa 2011 - 12:28

Thanks ABE, je weet hoe graag ik dit wil! Ik heb echt het gevoel dat alles waar ik in de afgelopen twee jaar naar gezocht heb, samenkomt in dit huis. Pff, ervaar echt stress!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  May do 3 maa 2011 - 12:28

In het weekend heb ik juist graag laat-vroeg, maar dan kunnen we op zondag een uur later beginnen, dus dat scheelt al een heel stuk. Een uur later klinkt heel weinig maar qua slaap is het zo'n groot verschil. Maar zoals doordeweeks vind ik het echt slopend vooral ook omdat je dan veel drukker bent. In het weekend is het bij ons allemaal op het gemak dus dan heb je zelf ook meer tijd om op te starten haha.
May
May
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 12:29

Ik klets ook nog even mee!

Heb vanmiddag een vriendinnetje bij me op bezoek gehad. Was wel even eng, maar ging goed. Was natuurlijk heel erg gezellig eigenlijk. En we hebben lekker burritos gegeten.

En nu heb ik Wie is de Mol en Oh Oh Tirol gekeken, en ben nu nog even een aflevering van X Factor op rtl gemist aan't kijken. Was pas om half 1 wakker dus nog niet echt mee.

ABE, hoe is het met je smile

Gast
Gast

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 12:29

Oh wat spannend Lady. :flower: voor jou!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 12:30

Lady4 schreef:Thanks ABE, je weet hoe graag ik dit wil! Ik heb echt het gevoel dat alles waar ik in de afgelopen twee jaar naar gezocht heb, samenkomt in dit huis. Pff, ervaar echt stress!

Wow, dat lijkt me een naar en zeer geweldig gevoel tegelijktijd. Zo'n gevoel heb ik nooit gehad bij dit/mijn huis, maar kan me het gevoel levendig indenken! Ik duim mee!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: