Hier ook verjaardagscadeau dilemma's.
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hier ook verjaardagscadeau dilemma's.
Ik weet dit jaar echt niet wat we ze moeten geven, Mas wordt 4, Amé wordt 3. We zaten te denken aan een fiets voor allebei, ik ben ook heel hard aan het bedenken wat we dan van familie moeten vragen en ook de oude man is niet lang daarna weer in het land. Een step en loopfiets hebben ze al, ook een keukentje met alles erbij hebben ze al. Ze spelen nog veel met duplo en daar hebben we ook veel van. Iemand nog tips?
Weetjewel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 134
Punten : 152
Registratiedatum : 25-07-13
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Re: Hier ook verjaardagscadeau dilemma's.
Als er nog leuke dingen zijn van Duplo die ze nog niet hebben, zou ik dat sowieso vragen. Het fijne van Duplo vind ik juist dat je het zo lekker uit kunt breiden, dat je er eindeloos mee kunt variëren en dat je het makkelijk op kunt bergen. Yrsa is veel meer van de Playmobil dan van de Duplo en hoe leuk ik Playmobil ook vind, het staat een stuk meer in de weg, want dat blijft altijd in elkaar staan. Maar, Playmobil is wel echt heel leuk, dus het is inderdaad leuk om te vragen.
Verder misschien accessoires voor de fiets? Een mandje, een poppenzitje, van die lintjes voor aan de uiteinden van het stuur, dat soort dingen? Mas gaat als het goed is bijna naar school, dus spulletjes voor school misschien?
Wij krijgen soms ook gewoon cadeaubonnen van ooms en tantes die het even niet weten. Ook leuk, want als ze dan ergens midden in het jaar een keer iets willen dan heb je die bon nog. Vaak doen ze er dan wel iets kleins bij, snoep of een klein speeltje.
Verder misschien accessoires voor de fiets? Een mandje, een poppenzitje, van die lintjes voor aan de uiteinden van het stuur, dat soort dingen? Mas gaat als het goed is bijna naar school, dus spulletjes voor school misschien?
Wij krijgen soms ook gewoon cadeaubonnen van ooms en tantes die het even niet weten. Ook leuk, want als ze dan ergens midden in het jaar een keer iets willen dan heb je die bon nog. Vaak doen ze er dan wel iets kleins bij, snoep of een klein speeltje.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Een mooi boek
Spelletjes
Iets voor buiten, speelhuis ofzo
Lego voor Mas
Spelletjes
Iets voor buiten, speelhuis ofzo
Lego voor Mas
Pink!- Prater
- Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13
Ik kon dit topic nergens meer vinden, maar dit is geloof ik nog de enige pijler waarbij het een pagina verder kan staan.
Speelhuis in de tuin hebben we eigenlijk geen ruimte voor.
Ik vind Playmobil wel een goede inderdaad. Duplo ben ik bang dat ze er over een jaar al niet meer mee spelen.
Speelhuis in de tuin hebben we eigenlijk geen ruimte voor.
Ik vind Playmobil wel een goede inderdaad. Duplo ben ik bang dat ze er over een jaar al niet meer mee spelen.
Weetjewel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 134
Punten : 152
Registratiedatum : 25-07-13
Soortgelijke onderwerpen
» Verjaardagscadeau trubbels
» Verjaardagscadeau
» Verjaardagscadeau voor opa!
» tips verjaardagscadeau's voor jongen van 2
» verjaardagscadeau 2e verjaardag
» Verjaardagscadeau
» Verjaardagscadeau voor opa!