Hoeveel procent zekerheid?
+46
Feline
Merai
Aggi
Rush
Lot
mzcharlotte
Annie24
Burgemeester Julia
Steep
Ibbeltje
JD
Maple
JustMeDaan
Sea of Trees
Sayuri
Stuiterbal
Victoria-
Exogenesis
Mermaid
rapa nui
luisa
Mees
Artemis
Snoes
Ella
Milou
Capt'n Zero
Luce
SDL
xxjojootjexx
Susan
June
Bolleke
nijntje4
Starla
Bazinga
Lejow
Thunder
Twellie
Reva
Esmee
Marin
Bliss
Elliot
Charles
Engelse Drop
50 plaatsers
Pagina 7 van 12
Pagina 7 van 12 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12
Re: Hoeveel procent zekerheid?
T is ook een vrij klassiek standaard psychologie verhaal. Chapeau.Engelse Drop schreef:Nee, dat heb ik niet gelezen. Echt niet. Ik lepel dit zo even op uit de kennis die ik erover heb.
Maar goed, ik wil m'n vader daar de schuld niet van geven.
En godzijdank zit ik nu in een hele goede, liefdevolle relatie zoals ik het nog nooit heb gekend. En vertrouw ik m'n vriend volledig. Maar dat 100% zeker weten dat hij nu niet met een stewardess in t vliegtuig zit te flirten, dat zeg ik niet, want dat weet ik niet. Gelukkig ben ik verstandig en realistisch genoeg om dat te realiseren dat ik dat nooit zal weten ja of nee, ik ben er immers niet bij.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik ben wel zo realistisch om me te realiseren dat je nooit weet hoe de dingen gaan lopen, maar ik weet wél dat onze relatie gebaseerd is op eerlijkheid en dat wij die eerlijkheid van elkaar vragen en dat de ander ook gunnen. Dat we niet geniepig naar de ander zijn, ik vind dat wel de basis eigenlijk. Maar goed, daar zal ik dan wel weer ouderwets in zijn. Tegenwoordig zit iedereen natuurlijk lekker met zijn hoofd bij anderen, maar wij proberen nog altijd de traditionele hogere waarden van het huwelijk na te streven. Of dat ons lukt weet ik niet, maar eerlijk zijn we wél naar elkaar en dat vind ik een fijn idee.
Engelse Drop- Prater
- Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13
Jeetje, de spijker op zijn kop.Engelse Drop schreef:Tsja, ieder zijn ding hè? Zelf vind ik het waardevol om een relatie op te bouwen met één man, die ook 100% voor mij gaat. Als jullie genoegen willen nemen met minder, dan zal dit iets te maken hebben met een gebrek aan eigenwaarde. Vaak hebben dit soort vrouwen te maken gehad met een afwezige vader in hun jeugd en vallen hierdoor (onbewust) voor een man, die ook altijd wat afwezig blijft. Je zal hem immers nooit helemaal voor jezelf hebben en hé, dat is ook eng, een man helemaal van jezelf hebben, want na die twee uur seks, ziet hij misschien ook eens een andere kant van je, die even iets minder leuk is en stel nou dat hij daarop afknapt? En daarmee eigenlijk bevestigd dat jij helemaal niet zo leuk bent (iets dat je van binnen wel voelt, maar altijd verstopt onder een dikke laag fake), dan zou je wel eens afgewezen kunnen worden om wie je bent en dát is natuurlijk een groot gevaar voor je eigenwaarde die toch al niet zo denderend is.
Nee, dan maar liever zijn neukertje blijven, wel zo veilig, is het niet?
Ik ga even in een hoekje zitten huilen hier, na zo'n doorbraak in mijn eigen psyche.
Artemis- Prater
- Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13
Oh wacht, ik had geen afwezige vader.
En ik had al een man voor mezelf, deze was extra.
En ik wilde hem helemaal niet voor mezelf, ik had er geen bezwaar tegen om hem te delen met zijn vrouw.
En mijn eigenwaarde is eigenlijk ook prima.
Maar spot on hoor, verder.
En ik had al een man voor mezelf, deze was extra.
En ik wilde hem helemaal niet voor mezelf, ik had er geen bezwaar tegen om hem te delen met zijn vrouw.
En mijn eigenwaarde is eigenlijk ook prima.
Maar spot on hoor, verder.
Artemis- Prater
- Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13
Ik heb voor 86% zekerheid dat man niet vreemd is gegaan. En voor de toekomst is dat 73%. Nog best veel toch?
Enne, waarom worden veel topics om de zoveel tijd herhaald?
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Waar baseer je die willekeurige getallen op dan?luisa schreef:Ik heb voor 86% zekerheid dat man niet vreemd is gegaan. En voor de toekomst is dat 73%. Nog best veel toch?
Marin- Lady Post-a-lot
gewoon verzonnen denk ik.Marin schreef:Waar baseer je die willekeurige getallen op dan?luisa schreef:Ik heb voor 86% zekerheid dat man niet vreemd is gegaan. En voor de toekomst is dat 73%. Nog best veel toch?
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Haha ja dat denk ik ook. Dat is al de hele grap van dit topicElla schreef:gewoon verzonnen denk ik.Marin schreef:Waar baseer je die willekeurige getallen op dan?luisa schreef:Ik heb voor 86% zekerheid dat man niet vreemd is gegaan. En voor de toekomst is dat 73%. Nog best veel toch?
Marin- Lady Post-a-lot
Daar zijn verschillende rekenmodellen voor die gebruik maken van o.a. de omvang van je borsten, heupen en taille, je IQ, haarkleur e.d. Als je al die gegevens invoert dan komt er een percentage uit zodat je weet of je rekening moet houden met evt. vreemdgaan.Marin schreef:Waar baseer je die willekeurige getallen op dan?luisa schreef:Ik heb voor 86% zekerheid dat man niet vreemd is gegaan. En voor de toekomst is dat 73%. Nog best veel toch?
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Men, wie heeft dat ooit verzonnen zeg. Doe normaalrapa nui schreef:Daar zijn verschillende rekenmodellen voor die gebruik maken van o.a. de omvang van je borsten, heupen en taille, je IQ, haarkleur e.d. Als je al die gegevens invoert dan komt er een percentage uit zodat je weet of je rekening moet houden met evt. vreemdgaan.Marin schreef:Waar baseer je die willekeurige getallen op dan?luisa schreef:Ik heb voor 86% zekerheid dat man niet vreemd is gegaan. En voor de toekomst is dat 73%. Nog best veel toch?
Ella- Ratel
Oh blij dat ik grote heupen heb dan!
Marin- Lady Post-a-lot
En zeker in de ontzwangerperiode is de kans erg groot dat je man vreemd gaat.
Dien je dat ook in te vullen in je berekningsmodel? De leeftijd van de kinderen, want dat lijkt mij van zeer groot belang.
Dien je dat ook in te vullen in je berekningsmodel? De leeftijd van de kinderen, want dat lijkt mij van zeer groot belang.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Ja, precies. Bij jij zonder kenbaarheid met die modules zomaar gaan samenwonen Marin? Risicovol hoor.rapa nui schreef:Daar zijn verschillende rekenmodellen voor die gebruik maken van o.a. de omvang van je borsten, heupen en taille, je IQ, haarkleur e.d. Als je al die gegevens invoert dan komt er een percentage uit zodat je weet of je rekening moet houden met evt. vreemdgaan.Marin schreef:Waar baseer je die willekeurige getallen op dan?luisa schreef:Ik heb voor 86% zekerheid dat man niet vreemd is gegaan. En voor de toekomst is dat 73%. Nog best veel toch?
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Tjonge, hier ben je vast op afgestudeerd?Engelse Drop schreef:Tsja, ieder zijn ding hè? Zelf vind ik het waardevol om een relatie op te bouwen met één man, die ook 100% voor mij gaat. Als jullie genoegen willen nemen met minder, dan zal dit iets te maken hebben met een gebrek aan eigenwaarde. Vaak hebben dit soort vrouwen te maken gehad met een afwezige vader in hun jeugd en vallen hierdoor (onbewust) voor een man, die ook altijd wat afwezig blijft. Je zal hem immers nooit helemaal voor jezelf hebben en hé, dat is ook eng, een man helemaal van jezelf hebben, want na die twee uur seks, ziet hij misschien ook eens een andere kant van je, die even iets minder leuk is en stel nou dat hij daarop afknapt? En daarmee eigenlijk bevestigd dat jij helemaal niet zo leuk bent (iets dat je van binnen wel voelt, maar altijd verstopt onder een dikke laag fake), dan zou je wel eens afgewezen kunnen worden om wie je bent en dát is natuurlijk een groot gevaar voor je eigenwaarde die toch al niet zo denderend is.
Nee, dan maar liever zijn neukertje blijven, wel zo veilig, is het niet?
Is je man al thuis trouwens?
Gast- Gast
Ella schreef:Men, wie heeft dat ooit verzonnen zeg. Doe normaalrapa nui schreef:Daar zijn verschillende rekenmodellen voor die gebruik maken van o.a. de omvang van je borsten, heupen en taille, je IQ, haarkleur e.d. Als je al die gegevens invoert dan komt er een percentage uit zodat je weet of je rekening moet houden met evt. vreemdgaan.Marin schreef:Waar baseer je die willekeurige getallen op dan?luisa schreef:Ik heb voor 86% zekerheid dat man niet vreemd is gegaan. En voor de toekomst is dat 73%. Nog best veel toch?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
ED, ik ga bijna twijfelen aan jouw eigenwaarde, nadat je keer op keer zó uitgebreid moet verkondigen wat voor geweldige, diepgaande relatie je hebt. Dit heb jij toch helemaal niet nodig dan? Voor mij getuigt dit juist van het tegenovergestelde. Wat probeer je nou eigenlijk te compenseren met dat psychologische geblaat hier elke keer?
Bliss- Lady Post-a-lot
Veeg me opBliss schreef:Ella schreef:Men, wie heeft dat ooit verzonnen zeg. Doe normaalrapa nui schreef:Daar zijn verschillende rekenmodellen voor die gebruik maken van o.a. de omvang van je borsten, heupen en taille, je IQ, haarkleur e.d. Als je al die gegevens invoert dan komt er een percentage uit zodat je weet of je rekening moet houden met evt. vreemdgaan.Marin schreef:Waar baseer je die willekeurige getallen op dan?luisa schreef:Ik heb voor 86% zekerheid dat man niet vreemd is gegaan. En voor de toekomst is dat 73%. Nog best veel toch?
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Trouwens, ik zou maar niet zo zeker van je zaak zijn, want de man die ik laatst aan de haak sloeg zei heel veel van Engelse drop te houden.
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Trouwens, ik zou maar niet zo zeker van je zaak zijn, want de man die ik laatst aan de haak sloeg zei heel veel van Engelse drop te houden.
Ella- Ratel
Huh? Geef jij nou een serieuse reactie?Ella schreef:Men, wie heeft dat ooit verzonnen zeg. Doe normaalrapa nui schreef:Daar zijn verschillende rekenmodellen voor die gebruik maken van o.a. de omvang van je borsten, heupen en taille, je IQ, haarkleur e.d. Als je al die gegevens invoert dan komt er een percentage uit zodat je weet of je rekening moet houden met evt. vreemdgaan.Marin schreef:Waar baseer je die willekeurige getallen op dan?luisa schreef:Ik heb voor 86% zekerheid dat man niet vreemd is gegaan. En voor de toekomst is dat 73%. Nog best veel toch?
Gast- Gast
Dat is ook wat ik dacht bij het lezen van dit topic.Bliss schreef:ED, ik ga bijna twijfelen aan jouw eigenwaarde, nadat je keer op keer zó uitgebreid moet verkondigen wat voor geweldige, diepgaande relatie je hebt. Dit heb jij toch helemaal niet nodig dan? Voor mij getuigt dit juist van het tegenovergestelde. Wat probeer je nou eigenlijk te compenseren met dat psychologische geblaat hier elke keer?
en ED, gefeliciteerd met je geweldige relatie. :cheering:En je bent heus niet de enige met een vent die regelmatig weg is hoor. Maar als dat je relatie nog geweldiger maakt heb ik wel heel veel geluk. Ook al komt hij regelmatig in contact met wulpse blondines, brunettes en weet ik veel wat die van alles van m willen.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Hahaha! Wat een heerlijk topic!
Ik geef geen percentage, ben je gek. In het leven ben je nergens zeker van.
Ik geef geen percentage, ben je gek. In het leven ben je nergens zeker van.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Voor de liefhebbers:
http://www.eyespyservices.com/survey
http://www.eyespyservices.com/survey
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Volgens mij heeft ze helemaal geen relatie daarom weet ze het voor 100% zeker.Bliss schreef:ED, ik ga bijna twijfelen aan jouw eigenwaarde, nadat je keer op keer zó uitgebreid moet verkondigen wat voor geweldige, diepgaande relatie je hebt. Dit heb jij toch helemaal niet nodig dan? Voor mij getuigt dit juist van het tegenovergestelde. Wat probeer je nou eigenlijk te compenseren met dat psychologische geblaat hier elke keer?
Ze heeft zelf aangegeven dingen nog wel eens te willen verdraaien...zou zomaar kunnen
Victoria-- Fluisteraar
- Aantal berichten : 172
Punten : 190
Registratiedatum : 13-07-13
Ik vertrouwde mijn 1e ex ook volledig en was er redelijk zeker van dat hij nooit vreemd zou gaan.
Nou dat heeft hij toch 2 keer gedaan.
Mijn laatste vriend vertrouwde ik ook, zeker was ik niet meer door het verleden en wat blijkt..... daar hoef ik verder geen antwoord op te geven denk ik.
Nou dat heeft hij toch 2 keer gedaan.
Mijn laatste vriend vertrouwde ik ook, zeker was ik niet meer door het verleden en wat blijkt..... daar hoef ik verder geen antwoord op te geven denk ik.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Pagina 7 van 12 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel procent vaste lasten?
» Wachten op zekerheid?
» Zekerheid of nieuwe uitdaging?
» Zwanger: vanaf wanneer voel je zekerheid...
» 'Basisbeurs studenten niet langer een zekerheid'
» Wachten op zekerheid?
» Zekerheid of nieuwe uitdaging?
» Zwanger: vanaf wanneer voel je zekerheid...
» 'Basisbeurs studenten niet langer een zekerheid'
Pagina 7 van 12
Permissies van dit forum: