Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel procent zekerheid?

+46
Feline
Merai
Aggi
Rush
Lot
mzcharlotte
Annie24
Burgemeester Julia
Steep
Ibbeltje
JD
Maple
JustMeDaan
Sea of Trees
Sayuri
Stuiterbal
Victoria-
Exogenesis
Mermaid
rapa nui
luisa
Mees
Artemis
Snoes
Ella
Milou
Capt'n Zero
Luce
SDL
xxjojootjexx
Susan
June
Bolleke
nijntje4
Starla
Bazinga
Lejow
Thunder
Twellie
Reva
Esmee
Marin
Bliss
Elliot
Charles
Engelse Drop
50 plaatsers

Pagina 6 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden

Hoeveel procent zekerheid? - Pagina 6 Empty Re: Hoeveel procent zekerheid?

Bericht  Artemis di 20 aug 2013 - 4:27

Oh wauw, wat danst iedereen weer prachtig naar de pijpen van Kim.

Als iemand een topic had geopend met ' ik weet 100% zeker dat mijn vriend niet vreemdgaat' had ED waarschijnlijk het hele topic gebruikt om een ander duidelijk te maken dat dat naïef is, gewoon voor the hell of it, als het maar reacties oproept. En nuk kiest ze toevallig deze onverdedigbare stelling.....

100% zekerheid bestaat alleen in wetenschap, relaties zijn geen wetenschap.
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Marin di 20 aug 2013 - 4:28

Artemis schreef:
Als iemand een topic had geopend met ' ik weet 100% zeker dat mijn vriend niet vreemdgaat' had ED waarschijnlijk het hele topic gebruikt om een ander duidelijk te maken dat dat naïef is, gewoon voor the hell of it, als het maar reacties oproept. En nuk kiest ze toevallig deze onverdedigbare stelling.....
Haha die gedachte kwam ook al bij me op. Want oh wat waren we domme naïeve forummertjes geweest dan.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Luce di 20 aug 2013 - 4:29

He jammer dat ik mijn mening al gegeven heb, anders had ik er graag een topic over geopend.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Engelse Drop di 20 aug 2013 - 4:31

Marin, ik wil het je toch even vragen. Wat trok jou zo aan in die man om twee jaar lang zijn buitenvrouwtje te spelen? Maakte het je niet kotsmisselijk om met zo'n bedrieger te liggen neuken in die hotelkamers? Dat vraag ik me dan wel af. Ik lach die lafbekken altijd in hun gezicht uit. Ik vind dat zo triest hè, die mannen die het dan bij mij proberen, omdat hun vriendin altijd vroeg naar bed wil en eigenlijk helemaal niet meer zo gezellig is. Wat vind jij aantrekkelijk aan dat soort types Marin?
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Bericht  Luce di 20 aug 2013 - 4:33

Ah jongens, ze probeert het over een andere boeg smile
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Artemis di 20 aug 2013 - 4:33

Wat sneu en onder de gordel ED, zelfs voor jouw doen.
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Bericht  June di 20 aug 2013 - 4:34

Artemis schreef:Wat sneu en onder de gordel ED, zelfs voor jouw doen.

Vind je dat? Ik vind dit echt precies ED in eigen doen.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  Engelse Drop di 20 aug 2013 - 4:36

Sorry, ik kan het echt niet anders verwoorden. Ik heb dat nooit begrepen, geeft het je dan een kick ofzo? Dat je onderdeel van een complot bent, een leugen? Dat je je aantrekkelijker kan voelen dan die andere vrouw? Dat je samen een geheimpje hebt? Waarom doe je zoiets?

Ik ben er echt benieuwd naar.

Laatst aangepast door Engelse Drop op di 20 aug 2013 - 4:37; in totaal 1 keer bewerkt
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Bericht  Marin di 20 aug 2013 - 4:36

Engelse Drop schreef:Marin, ik wil het je toch even vragen. Wat trok jou zo aan in die man om twee jaar lang zijn buitenvrouwtje te spelen? Maakte het je niet kotsmisselijk om met zo'n bedrieger te liggen neuken in die hotelkamers? Dat vraag ik me dan wel af. Ik lach die lafbekken altijd in hun gezicht uit. Ik vind dat zo triest hè, die mannen die het dan bij mij proberen, omdat hun vriendin altijd vroeg naar bed wil en eigenlijk helemaal niet meer zo gezellig is. Wat vind jij aantrekkelijk aan dat soort types Marin?
Het was er maar eentje hoor, ik heb er geen hobby van gemaakt. Ik was gewoon tot m'n oren strontverliefd, laf excuus, ik wist absoluut dat ik fout was, maar ik vond het echt een geweldige man, we hadden het ook gewoon echt heel erg leuk samen. Ik wist heel veel over z'n huwelijk en dat vond ik wel moeilijk, maar daar sloot ik mezelf maar voor af, want ik wilde hem te graag. Doordeweeks woonde ik bij hem in z'n appartement in het buitenland (daar werkte ie), in het weekend ging hij weer naar z'n gezin. Ik heb nooit getwijfeld aan z'n oprechte gevoelens voor mij, want die had ie wel, maar eerlijk is eerlijk: Als ik het niet was geweest, dan was het wel een andere vrouw geweest met wie ie was vreemdgegaan. Zo was ik ook niet de eerste, en hij claimt dat ik de laatste was waarmee ie is vreemdgegaan, maar tja... 100% zeker weet je dat natuurlijk niet, ook al zegt iemand dat.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin di 20 aug 2013 - 4:38

June schreef:
Artemis schreef:Wat sneu en onder de gordel ED, zelfs voor jouw doen.
Vind je dat? Ik vind dit echt precies ED in eigen doen.
Oh joh, dat maakt me nou écht niet uit. Ik weet toch ook dat ik hartstikke fout was. Ik kaart het notabene hier zelf aan. Ze mag er van vinden wat ze wilt, het is ook walgelijk, alleen zag ik het zelf op dat moment niet zo. Wederom een typisch gevalletje van, je weet nóóit 100% hoe je reageert als je in een situatie zit.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Mees di 20 aug 2013 - 4:40

Engelse Drop schreef:
Luce schreef:
Engelse Drop schreef:
Pritt schreef:Wat doet jouw man/vriend dan als hij alleen naar huis fietst na een feestje?
?
Ja, precies dat. Een vraagteken. Dat weet je niet Wink. Niet dat ik zou suggereren dat hij van alles uitspookt, maar dan zegt maar wel weer hoe onnozel je beredenering is.
Ik moet er een beetje om lachen, eerlijk gezegd. Mijn man is in de gelegenheid om vreemd te gaan, meer dan andere mannen. Hij is regelmatig op zakenreis, slaapt in hotels, etc. Daar gaat het alleen allemaal niet om. Ik denk juist dat mannen die nooit in de gelegenheid komen en dan ineens oog in oog staan met een lekkere wulpse blondine, dat dié mannen vele malen gevoeliger zijn voor vreemdgaan. Mijn man heeft wel geleerd zichzelf in toom te houden, gelukkig, wij zijn volwassen geworden.
Op de rest ga ik niet eens reageren, maar hierdoor voel ik me beledigd Cry .
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Bericht  Marin di 20 aug 2013 - 4:41

Heldin, Mees smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Reva di 20 aug 2013 - 4:41

Maar ED, als je 100% zekerheid en vertrouwen hebt, waarom zou je dan wel enigszins achterdocht voelen als je man plotseling een nieuwe vriendschap aangaat met een vrouw? Dat lijkt mij in jouw situatie dan erg zinloos en ben verspilde energie.

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Bericht  Engelse Drop di 20 aug 2013 - 4:42

Ik heb mijn morele principes en Marin- dit is niet wat je wil horen - maar ik kan je met 100% zekerheid zeggen, dat ik niet in staat ben om het dubbelleven van de een of andere gluiperige man te faciliteren. Daar ga je natuurlijk weer een aantal procent vanaf proberen te snoepen, maar nee, ik heb gelukkig nog wel enig fatsoen meegekregen.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Bericht  Engelse Drop di 20 aug 2013 - 4:43

Reva schreef:Maar ED, als je 100% zekerheid en vertrouwen hebt, waarom zou je dan wel enigszins achterdocht voelen als je man plotseling een nieuwe vriendschap aangaat met een vrouw? Dat lijkt mij in jouw situatie dan erg zinloos en ben verspilde energie.
Ik kan wel jaloers zijn hoor, dat is inderdaad erg zinloos en verspilde energie, maar dat is een gevoel dat zomaar ineens kan komen opzetten.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Bericht  Engelse Drop di 20 aug 2013 - 4:43

Mees schreef:
Engelse Drop schreef:
Luce schreef:
Engelse Drop schreef:
Pritt schreef:Wat doet jouw man/vriend dan als hij alleen naar huis fietst na een feestje?
?
Ja, precies dat. Een vraagteken. Dat weet je niet Wink. Niet dat ik zou suggereren dat hij van alles uitspookt, maar dan zegt maar wel weer hoe onnozel je beredenering is.
Ik moet er een beetje om lachen, eerlijk gezegd. Mijn man is in de gelegenheid om vreemd te gaan, meer dan andere mannen. Hij is regelmatig op zakenreis, slaapt in hotels, etc. Daar gaat het alleen allemaal niet om. Ik denk juist dat mannen die nooit in de gelegenheid komen en dan ineens oog in oog staan met een lekkere wulpse blondine, dat dié mannen vele malen gevoeliger zijn voor vreemdgaan. Mijn man heeft wel geleerd zichzelf in toom te houden, gelukkig, wij zijn volwassen geworden.
Op de rest ga ik niet eens reageren, maar hierdoor voel ik me beledigd Cry .
omdat?
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Bericht  Marin di 20 aug 2013 - 4:44

Engelse Drop schreef:Ik heb mijn morele principes en Marin- dit is niet wat je wil horen - maar ik kan je met 100% zekerheid zeggen, dat ik niet in staat ben om het dubbelleven van de een of andere gluiperige man te faciliteren. Daar ga je natuurlijk weer een aantal procent vanaf proberen te snoepen, maar nee, ik heb gelukkig nog wel enig fatsoen meegekregen.
Artemis, kick jij 'm in? Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  June di 20 aug 2013 - 4:45

Engelse Drop schreef:
Reva schreef:Maar ED, als je 100% zekerheid en vertrouwen hebt, waarom zou je dan wel enigszins achterdocht voelen als je man plotseling een nieuwe vriendschap aangaat met een vrouw? Dat lijkt mij in jouw situatie dan erg zinloos en ben verspilde energie.
Ik kan wel jaloers zijn hoor, dat is inderdaad erg zinloos en verspilde energie, maar dat is een gevoel dat zomaar ineens kan komen opzetten.
Hoe kan dat dan? Je weet dat hij niets doet voor 100% en je vertrouwt hem ook voor 100%. Hoe ontstaat die jaloezie dan?
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  Reva di 20 aug 2013 - 4:46

Engelse Drop schreef:
Jaloezie en achterdocht vind ik absoluut niet hetzelfde.

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Bericht  Engelse Drop di 20 aug 2013 - 4:46

Rudimentair overblijfsel uit mijn vorige leven, denk ik.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Bericht  Artemis di 20 aug 2013 - 4:48

Marin schreef:
Engelse Drop schreef:Ik heb mijn morele principes en Marin- dit is niet wat je wil horen - maar ik kan je met 100% zekerheid zeggen, dat ik niet in staat ben om het dubbelleven van de een of andere gluiperige man te faciliteren. Daar ga je natuurlijk weer een aantal procent vanaf proberen te snoepen, maar nee, ik heb gelukkig nog wel enig fatsoen meegekregen.
Artemis, kick jij 'm in? Wink
Ik niet hoor, ik heb geen morele principes, ik neuk getrouwde mannen bij bosjes. Bij voorkeur in het echtelijk bed terwijl hun vrouw uitspraken als die van Kim doet. Ik ben niet  
degene die dit moet inkoppen.

In de nabijheid van zoveel morele verhevenheid rest mij slechts een devoot zwijgen.
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Bericht  Marin di 20 aug 2013 - 4:50

Dank u.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Engelse Drop di 20 aug 2013 - 4:54

Tsja, ieder zijn ding hè? Zelf vind ik het waardevol om een relatie op te bouwen met één man, die ook 100% voor mij gaat. Als jullie genoegen willen nemen met minder, dan zal dit iets te maken hebben met een gebrek aan eigenwaarde. Vaak hebben dit soort vrouwen te maken gehad met een afwezige vader in hun jeugd en vallen hierdoor (onbewust) voor een man, die ook altijd wat afwezig blijft. Je zal hem immers nooit helemaal voor jezelf hebben en hé, dat is ook eng, een man helemaal van jezelf hebben, want na die twee uur seks, ziet hij misschien ook eens een andere kant van je, die even iets minder leuk is en stel nou dat hij daarop afknapt? En daarmee eigenlijk bevestigd dat jij helemaal niet zo leuk bent (iets dat je van binnen wel voelt, maar altijd verstopt onder een dikke laag fake), dan zou je wel eens afgewezen kunnen worden om wie je bent en dát is natuurlijk een groot gevaar voor je eigenwaarde die toch al niet zo denderend is.

Nee, dan maar liever zijn neukertje blijven, wel zo veilig, is het niet?
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Bericht  Marin di 20 aug 2013 - 4:57

Toevallig net gelezen op t forum dat m'n vader vreemd is gegaan ED?  Laughing
Wel heel makkelijk zo, of niet?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Engelse Drop di 20 aug 2013 - 4:58

Nee, dat heb ik niet gelezen. Echt niet. Ik lepel dit zo even op uit de kennis die ik erover heb.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: