Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Collegaatje morgen met zwangerschapsverlof

+8
Shy
Zonneschijn
Rush
Tania
Caroow
Puggle
Aagje!
Caro
12 plaatsers

Ga naar beneden

Collegaatje morgen met zwangerschapsverlof Empty Collegaatje morgen met zwangerschapsverlof

Bericht  Caro wo 14 aug 2013 - 23:14

OK dames: even hulp nodig. Een lieve collega van mij gaat morgen op zwangerschapsverlof en aangezien het hier nogal een mannenbedrijf is, en er niet echt een cultuur hangt dat je dingen voor elkaar doet, wordt er natuurlijk niks georganiseerd. Nu wil ik, omdat ik haar écht heel erg lief vind en waardeer, toch morgen iets geven.. ik dacht zelf aan gewoon wat kleine dingetjes voor tijdens haar verlof. 

Maar ik heb geen kids, dus wie weet vergeet ik iets enorm essentieels! Wat zouden jullie geven?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Collegaatje morgen met zwangerschapsverlof Empty Re: Collegaatje morgen met zwangerschapsverlof

Bericht  Aagje! wo 14 aug 2013 - 23:15

Een mama tijdschrift, lekker stukje chocola. Iets om te relaxen?
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Collegaatje morgen met zwangerschapsverlof Empty Re: Collegaatje morgen met zwangerschapsverlof

Bericht  Puggle wo 14 aug 2013 - 23:16

Ik heb toen voor mijn collega een leuk rieten mandje gevuld met wat shampoo, billendoekjes en een knuffel voor de baby en voor haar wat maskertjes een geurtje en snoepjes. Dit had ik met folie en een lint ingepakt.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Caroow wo 14 aug 2013 - 23:19

Het gebaar is belangrijker dan de inhoud, ik zou het echt leuk hebben gevonden om iets te krijgen!

Je kan een mand maken met zulke dingen:
Minitubetje zwitsal
Monddoekjes
Rompertje
Rammelaarknuffel
Tijdschrift (Ouders van nu, jij en je kinderen, Viva mama..)
Haarmasker

Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Tania wo 14 aug 2013 - 23:22

Ik zou iets voor haarzelf geven. Dus lekker maskertje, iets lekkers, tijdschrift enz.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Caro wo 14 aug 2013 - 23:30

Ik denk ook dat ze het gebaar leuker vindt dan wat erin zit, en ik denk oprecht dat ik wel wat leuks kan scoren..maar is het raar als er producten van de HEMA inzitten? Nee toch? We hebben hier dichtbij een kleinere DA met wat producten en een HEMA.. dan moet ik toch wel iets leuks kunnen maken/ geven?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Rush wo 14 aug 2013 - 23:31

Bij de HEMA heb je heel leuk en goed/fijn spul hoor! Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Tania wo 14 aug 2013 - 23:32

Nee vind ik niet hoor, Hema is toch prima. Ik heb ook wel eens een cadeau met Hema producten gekregen daar vond ik echt niks raars aan.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Caro wo 14 aug 2013 - 23:33

Ja, normaal twijfel ik ook helemaal niet zoveel hoor! Maar ik vind de HEMA dus ook echt prima, maar wilde niet cheap overkomen (al denk ik oprecht dat ze het totaal niet verwacht en het gewoon alleen maar léuk vindt)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Zonneschijn wo 14 aug 2013 - 23:44

Hema kan prima, ze hebben hele leuke dingen!
Lief dat je voor je collega zelf iets doet.
Zonneschijn
Zonneschijn
Prater
Prater

Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13

Bericht  Shy do 15 aug 2013 - 0:24

Caro schreef:Ja, normaal twijfel ik ook helemaal niet zoveel hoor! Maar ik vind de HEMA dus ook echt prima, maar wilde niet cheap overkomen (al denk ik oprecht dat ze het totaal niet verwacht en het gewoon alleen maar léuk vindt)
Ik heb verschillende spulletjes gekregen van de hema toen zoontje geboren was en daar was ik hartstikke blij mee!

Lief dat je wat voor haar doet, aan die mannen heb je niet veel Wink 
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Annemie do 15 aug 2013 - 2:06

Puggle schreef:Ik heb toen voor mijn collega een leuk rieten mandje gevuld met wat shampoo, billendoekjes en een knuffel voor de baby en voor haar wat maskertjes een geurtje en snoepjes. Dit had ik met folie en een lint ingepakt.
Zoiets heb ik van mijn collega destijds ook gekregen, vond het erg lief en leuk gebaar.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  chipa do 15 aug 2013 - 6:32

Als iemand voor mij de moeite neemt om cadeautjes te kopen bij de hema dan vind ik dat echt niet cheap. Juist hartstikke lief en attent! En de hema heeft heerlijke spulltjes:cheering: 
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665

Bericht  Ezzer do 15 aug 2013 - 6:34

Hema heeft juist hele leuke dingetjes voor aanstaande mama's en baby's
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Caro do 15 aug 2013 - 20:23

Nou: ik heb uiteindelijk een koffertje van Jip en Janneke gekocht, en daarin heb ik verschillende spulletjes gedaan:

mini flesje baby shampoo
mini flesje baby douche/bad gel
Doekjes
twee mini knuffels
Een ander klein knuffeltje, zon 'kraak' doekje (echt: geeeeen idee hoe het heet hahah!)
Twee gezichtsmaskers
Twee zakjes roze gekleurd oud hollands snoep.. 

Dadelijk ga ik het geven :-). Hopelijk vindt ze het leuk!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Takkie do 15 aug 2013 - 20:48

Wat lief van je, Caro. Ze zal het vast waarderen (althans, zou ik wel doen).
Takkie
Takkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: