Dagcafé 2011
+21
Tullow
Try
Toet
Burn
Jordana
Guus
Caro
aniet
Silver
Serena
Suus
Roze Roos
Moezie
Chocolate Cookie
Elin
VeryCherry
Lotus
IndianRose
Lejow
May
Cheesegirl
25 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé 2011
Dat lijkt me zeker moeilijk Carola. Nu wordt het wel echt definitief
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
_Donnaa schreef:Ik droog m`n nagellak onder een UV lamp of onder de koude kraan..
koude kraan?? Gaat je lak er dan niet af?
Gast- Gast
Tnx meiden! Ja inderdaad dan wordt het wel heel definitief allemaal. En ontzettend kaal hier in huis...
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
SG, ja Darcy is weg.
Laatst aangepast door Alex167 op do 3 maa 2011 - 22:49; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ah, dat wilde ik hier niet openlijk benoemen SG, ivm herkenning, wil je dat even weghalen?
Tnx!
Tnx!
Gast- Gast
Nee, gewoon op je handen laten stromen en dan loopt het wel over je nagels heen..Theedoosje schreef:_Donnaa schreef:Ik droog m`n nagellak onder een UV lamp of onder de koude kraan..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Nee, gewoon op je handen laten stromen en dan loopt het wel over je nagels heen..Theedoosje schreef:_Donnaa schreef:Ik droog m`n nagellak onder een UV lamp of onder de koude kraan..
Daar heb ik nog nooit van gehoord! Haha..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
_Donnaa schreef:Nee, gewoon op je handen laten stromen en dan loopt het wel over je nagels heen..Theedoosje schreef:_Donnaa schreef:Ik droog m`n nagellak onder een UV lamp of onder de koude kraan..
Oh joh? alleen durf ik dat nu niet haha Niet dat ik je niet vertrouw Maar heb niet veel tijd meer. Hoe lang hou je je handen er dan onder?
Gast- Gast
Donnaa, ik heb het moderator topic bekeken, maar ik zie niks over Darcy...
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
SuperGrover schreef:Donnaa, ik heb het moderator topic bekeken, maar ik zie niks over Darcy...
Volgens mij is hij ook weggehaald. Ik zocht vanmorgen ook al..
Burn- Lady Post-a-lot
SuperGrover schreef:Donnaa, ik heb het moderator topic bekeken, maar ik zie niks over Darcy...
Het is weggehaald ...
Gast- Gast
Nagellak moet uitharden en dat gebeurd sneller onder een koude kraan..Burn schreef:_Donnaa schreef:Nee, gewoon op je handen laten stromen en dan loopt het wel over je nagels heen..Theedoosje schreef:_Donnaa schreef:Ik droog m`n nagellak onder een UV lamp of onder de koude kraan..
Daar heb ik nog nooit van gehoord! Haha..
Gast- Gast
Ik hou ze er net zo lang onder totdat m`n handen te koud worden, want prettig voelt het natuurlijk niet meer op een gegeven moment. En mijn handen zijn heel snel koud, denk dat ik het niet eens een minuut volhoudt. Maar dan is het dus knoerterhard!Theedoosje schreef:_Donnaa schreef:Nee, gewoon op je handen laten stromen en dan loopt het wel over je nagels heen..Theedoosje schreef:_Donnaa schreef:Ik droog m`n nagellak onder een UV lamp of onder de koude kraan..
Oh joh? alleen durf ik dat nu niet haha Niet dat ik je niet vertrouw Maar heb niet veel tijd meer. Hoe lang hou je je handen er dan onder?
Gast- Gast
Oké, kan ik daaruit concluderen dat het geheim is waarom Darcy vertrokken is? Ik vind het echt heel jammer, ik mocht haar graag...
SuperGrover- Ratel
Oh, dat wist ik niet. Volgens mij stond er ook niet echt een reden bij toch? Ja, nouja dat ze gewoon geen zin meer had in het forum en dat ze vond dat ze er wat teveel tijd aan besteedde geloof ik.Burn schreef:SuperGrover schreef:Donnaa, ik heb het moderator topic bekeken, maar ik zie niks over Darcy...
Volgens mij is hij ook weggehaald. Ik zocht vanmorgen ook al..
Gast- Gast
Oké... Toch jammer.
SuperGrover- Ratel
Bedankt voor de tip Donna!
Laatst aangepast door Burn op do 3 maa 2011 - 22:56; in totaal 1 keer bewerkt
Burn- Lady Post-a-lot
Nee, dat was zeker niet geheim, want het heeft echt twee dagen met reden en al in het mod-topic gestaan
Gast- Gast
Je kan je handen ook in een kommetje koud water houden. Als het dus maar koud is. Warm werkt niet, fohnen ook niet. Warmte maakt lak juist weer zacht..
Gast- Gast
Nee hoor, dat is geen geheim. Ik weet ook niet waarom het is weggehaald. Ze vond het de laatste tijd een stuk minder leuk hier, en ze was al afstand aan het nemen geloof ik. Daarom heeft ze haar account verwijderd.SuperGrover schreef:Oké, kan ik daaruit concluderen dat het geheim is waarom Darcy vertrokken is? Ik vind het echt heel jammer, ik mocht haar graag...
Gast- Gast
Oké... Ja ik ben ook niet fanatiek genoeg qua forummen, ik heb een Glee verslaving ontwikkeld, dus als ik achter de pc zit, ben ik maar even op het forum en dan weer naar Glee
SuperGrover- Ratel
Niet lang genoeg gedaan denk ik Maar het water was ook ijs en ijskoud Maar goed ik heb niet zo'n geduld voor nagels lakken en zo
Gast- Gast
???Dolores schreef:Nee, dat was zeker niet geheim, want het heeft echt twee dagen met reden en al in het mod-topic gestaan
Gast- Gast
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: