Dagcafé 2011
+21
Tullow
Try
Toet
Burn
Jordana
Guus
Caro
aniet
Silver
Serena
Suus
Roze Roos
Moezie
Chocolate Cookie
Elin
VeryCherry
Lotus
IndianRose
Lejow
May
Cheesegirl
25 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Storm schreef:Gatverdamme, ik baal dat ik geen carnaval kan vieren.
Oh waarom kan je geen carnaval vieren?
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Das naar
Maarreh, ik zag die hele to do-lijst van je, en dat wil je echt allemaal vandaag doen? Wat ijverig joh. Ik ben het al zat als ik een uurtje wat gedaan heb in huis.
Haha, nee hoor dat red ik niet allemaal vandaag. Ik hoop dat ik er zondag mee klaar ben, ik word zo moedeloos van die pestbende in huis. Er staat allemaal werkzooi van mijn man in de gang en dat gaat hij als het goed is vandaag opruimen, dan kan ik de gang ook weer even zuigen en dweilen, neem ik gelijk het toilet mee en de trap, dan heb ik alweer 4 dingen van mijn lijstje gehad.
Gast- Gast
Storm schreef:Mijn loon is nog niet gestort (krijg om de 4 weken betaald, joy)
Oow balen Kan het vandaag niet nog komen? Of kan je niet lenen van iemand zo lang?
Gast- Gast
Balen dat je geen carnaval kunt vieren, Storm! Heeft je vriend ook geen geld?
Gast- Gast
Nee mijn vriend zijn geld is al op aan rekeningen, huur e.d. En vind het op dit moment belangrijker om boodschappen te doen van het geld wat we nog hebben, dan om het op te zuipen zeg maar...maar ik baal wel heel erg hoor, had het liefst meegewild. Ik heb af moeten zeggen, bah.
Gast- Gast
Nee dat doe ik liever niet, het is toch iemand anders z'n geld wat je opmaakt dan...Theedoosje schreef:Storm schreef:Mijn loon is nog niet gestort (krijg om de 4 weken betaald, joy)
Oow balen Kan het vandaag niet nog komen? Of kan je niet lenen van iemand zo lang?
Gast- Gast
Ik ken geen eens caranval! Wil dat echt eeen keertje meemaken..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Alex167 schreef:VeryCherry schreef:Das naar
Maarreh, ik zag die hele to do-lijst van je, en dat wil je echt allemaal vandaag doen? Wat ijverig joh. Ik ben het al zat als ik een uurtje wat gedaan heb in huis.
Haha, nee hoor dat red ik niet allemaal vandaag. Ik hoop dat ik er zondag mee klaar ben, ik word zo moedeloos van die pestbende in huis. Er staat allemaal werkzooi van mijn man in de gang en dat gaat hij als het goed is vandaag opruimen, dan kan ik de gang ook weer even zuigen en dweilen, neem ik gelijk het toilet mee en de trap, dan heb ik alweer 4 dingen van mijn lijstje gehad.
Ooooh, ik schrok al!!
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Wat balen Storm! Ik ken het gevoel.
Wat klote Storm, dat je voor zoiets irritants als geen geld genoeg hebben af moest zeggen. Op zulke momenten merk je dat geld misschien niet het belangrijkste is in het leven, maar wel heel gemakkelijk om te hebben.
Ik zit als een losgeslagen groupie telkens m'n mail te checken van werk, want heb gisteren iets aangegeven bij m'n leidinggevenden wat ik heel moeilijk vond en nu wil ik antwoord.;-)
Ik zit als een losgeslagen groupie telkens m'n mail te checken van werk, want heb gisteren iets aangegeven bij m'n leidinggevenden wat ik heel moeilijk vond en nu wil ik antwoord.;-)
Gast- Gast
Nou precies, en ik voel me ook elke keer bezwaard als ik mijn vriendinnen af moet zeggen om die reden. Ik vertel wel gewoon eerlijk dat ik even krap zit, en daar maken ze ook geen probleem van, al vinden ze het wel jammer dat ik dit jaar geen carnaval mee ga vieren.Guattari schreef:Wat klote Storm, dat je voor zoiets irritants als geen geld genoeg hebben af moest zeggen. Op zulke momenten merk je dat geld misschien niet het belangrijkste is in het leven, maar wel heel gemakkelijk om te hebben.
Ik zou het liefst niks meer over carnaval willen horen, omdat ik het klote vind dat wij niet kunnen gaan (lekker egoïstisch)
Gast- Gast
Is niet egoïstisch, Storm! Ik ken het gevoel! Dan niet over carnaval, maar volgens mij is het gevoel hetzelfde. Jij wil iets, maar kan niet en dan wil je het er eigenlijk niet meer over hebben.
Gast- Gast
Alex167 schreef:Is niet egoïstisch, Storm! Ik ken het gevoel! Dan niet over carnaval, maar volgens mij is het gevoel hetzelfde. Jij wil iets, maar kan niet en dan wil je het er eigenlijk niet meer over hebben.
+1
VeryCherry schreef:Alex167 schreef:Is niet egoïstisch, Storm! Ik ken het gevoel! Dan niet over carnaval, maar volgens mij is het gevoel hetzelfde. Jij wil iets, maar kan niet en dan wil je het er eigenlijk niet meer over hebben.
+1
+2!
Burn- Lady Post-a-lot
Goedemorgen dames!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Goedemorgen RR!
Goedemorgen RR
Burn- Lady Post-a-lot
Mnou, ik vind het wel een beetje egoïstisch van mezelf omdat ík nu chagrijnig word van carnaval omdat ik zélf niet kan gaan.
Ik moet gewoon blij zijn dat mijn vriendinnen wel een leuke tijd gaan hebben.
Gast- Gast
Storm schreef:Mnou, ik vind het wel een beetje egoïstisch van mezelf omdat ík nu chagrijnig word van carnaval omdat ik zélf niet kan gaan.
Maar meis, je hoeft toch niet altijd aan een ander te denken
Storm schreef:Gatverdamme, ik baal dat ik geen carnaval kan vieren.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Storm maar dan nog mag jij balen en je er even gewoon kut door voelen. Ook al gun je de rest veel plezier.
Goedemorgen anousch!
Goedemorgen anousch!
Gast- Gast
Goedemorgen Anousch!
Eens met VC!
Eens met VC!
Burn- Lady Post-a-lot
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40