Dagcafé 2011
+21
Tullow
Try
Toet
Burn
Jordana
Guus
Caro
aniet
Silver
Serena
Suus
Roze Roos
Moezie
Chocolate Cookie
Elin
VeryCherry
Lotus
IndianRose
Lejow
May
Cheesegirl
25 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ik lig in bed, verstopt onder de dekens. Ik denk dat ik schoolziek ben. Mijn les begint om 13.30, dus ik hoop dat ik me straks beter voel
Ik heb er gewoon de balen in dat ik dit jaar geen carnaval kan vieren. Dat had ik kunnen weten natuurlijk, maar blijkbaar besefte ik me dat gisteravond pas. Zo zijn er steeds meer dingen die ik aan me voorbij moet laten gaan en ik vraag me af of ik me daar niet alleen maar slechter door ga voelen. Ik voel me nu vooral slecht door alles wat ik niet kan (doe) en niet door de andere dingen die er spelen. Ik word gewoon verdrietig van de facebookstatus van anderen. Ik mis zoveel..
VC, kun je de situatie niet buiten je vriend om met je schoonouders regelen en als jullie er uit zijn je vriend er bij halen. Als jullie het hebben bijgelegd, dan kan hij niet anders dan zich daar bij neerleggen en stoppen met moeilijk doen. Het is in belang van jullie allemaal en zeker ook in dat van je zoontje.
Ik heb er gewoon de balen in dat ik dit jaar geen carnaval kan vieren. Dat had ik kunnen weten natuurlijk, maar blijkbaar besefte ik me dat gisteravond pas. Zo zijn er steeds meer dingen die ik aan me voorbij moet laten gaan en ik vraag me af of ik me daar niet alleen maar slechter door ga voelen. Ik voel me nu vooral slecht door alles wat ik niet kan (doe) en niet door de andere dingen die er spelen. Ik word gewoon verdrietig van de facebookstatus van anderen. Ik mis zoveel..
VC, kun je de situatie niet buiten je vriend om met je schoonouders regelen en als jullie er uit zijn je vriend er bij halen. Als jullie het hebben bijgelegd, dan kan hij niet anders dan zich daar bij neerleggen en stoppen met moeilijk doen. Het is in belang van jullie allemaal en zeker ook in dat van je zoontje.
Gast- Gast
Pff, gelukkig is het weer redelijk goed. Jammer dat hij er zo'n groot probleem van maakt.
Ik zit weer op mijn werk en het begint alweer lekker. Pfff gelijk een zeurende makelaar.
Ik zit weer op mijn werk en het begint alweer lekker. Pfff gelijk een zeurende makelaar.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Smikkell, waarom kan je dit jaar geen carnaval vieren? Dat is wel balen in elk geval (denk ik ten minste, ik heb nog nooit carnaval gevierd... )
Smikkell, waarom kan je dit jaar geen carnaval vieren? Dat is wel balen in elk geval (denk ik ten minste, ik heb nog nooit carnaval gevierd... )
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Alex, hoe hou je het vol om elke dag in zo'n sfeer te werken. Ik doe het je niet na.
Wel fijn dat die kleine draak nog even verder sliep vanmorgen. Die is steeds een beetje eerder wakker, of niet?
Wel fijn dat die kleine draak nog even verder sliep vanmorgen. Die is steeds een beetje eerder wakker, of niet?
Gast- Gast
Goedemorgen dames!
Ik heb lekker geslapen maar voel me nog erg moe Zo maar eens naar de garage mijn auto brengen en dan lekker lopend terug.
Ik heb vandaag geen plannen, misschien alvast wat spullen inpakken....
Ik heb lekker geslapen maar voel me nog erg moe Zo maar eens naar de garage mijn auto brengen en dan lekker lopend terug.
Ik heb vandaag geen plannen, misschien alvast wat spullen inpakken....
IndianRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 204
Punten : 213
Ik wil het best met mijn schoonouders oplossen, alleen vertelde mijn vriend gisteravond dat hij zijn moeder nog had gesproken en ze er helemaal niet zo zwaar aan tilt en het niet groter wil maken dan het is. Het komt nu echt alleen bij mijn vriend vandaan. Maar misschien moet hij dat ook van zijn ouders horen en niet alleen van mij.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Smikkell schreef:Alex, hoe hou je het vol om elke dag in zo'n sfeer te werken. Ik doe het je niet na.
Tsja, ik moet die kleine draak toch te eten kunnen geven, dus ik moet wel werken.
Ze is inderdaad steeds een beetje eerder wakker, en hoe het komt? Geen idee! Ze lag er gisteren ook echt laat in, half 10 ofzo. Dan zou je toch verwachten dat ze wat langer slaapt.
Gast- Gast
GEEN CARNAVAL VIEREN IS VERSCHRIKKELIJK. En zeker omdat ik dit jaar al zoveel meer feesten en activiteiten ben misgelopen. Ik word een beetje simpel van het niets doen en thuis zitten (en lezen wat anderen wel allemaal doen).
Maar goed, nu kan ik vandaag naar school, een stapje in de goede richting, en verstop ik me onder de dekens. Ik zeur!!
Maar goed, nu kan ik vandaag naar school, een stapje in de goede richting, en verstop ik me onder de dekens. Ik zeur!!
Gast- Gast
Hoe vroeg was ze wakker dan Alex?
Maar dit zijn nu allemaal dingen die je via hem hoort. Spreek het met je schoonouders zelf uit. Als zij in je gezicht zeggen dat het niet zo veel voorstelt, dan is het prima, hebben jullie het er even over en vertellen jullie SAMEN aan je vriend dat hij zich er nu OOK bij neer moet leggen. Al je schoonouders en jij het verder prima vinden zo, wie is hij dan om voor jullie te bepalen dat het niet zo is? Waar is hij bang voor? Voor hem lijkt het mij ook de meeste fijne situatie, als jullie normaal met elkaar omgaan. Waarom zou hij dat tegenwerken?VeryCherry schreef:Ik wil het best met mijn schoonouders oplossen, alleen vertelde mijn vriend gisteravond dat hij zijn moeder nog had gesproken en ze er helemaal niet zo zwaar aan tilt en het niet groter wil maken dan het is. Het komt nu echt alleen bij mijn vriend vandaan. Maar misschien moet hij dat ook van zijn ouders horen en niet alleen van mij.
Laatst aangepast door Smikkell op do 3 maa 2011 - 21:20; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ja, ik ga gewoon zo bellen. Dan is het ook opgelost voor vanavond en dan hoeft hij zich op die verjaardag niet ongemakkelijk te voelen.
een goedemorgen allemaal
Eindelijk heb ik eens uitgeslapen tot 9.00.(voor mij is dat lang ).
Nu zit ik te bedenken wat ik aan trek voor carnaval op mijn werk. Ik heb wel een rieten rokje, zonnebril en bloemenketting. Maar wat trek ik er onderaan. Heb het denk ik nu bijna bij elkaar
Hoe is het verder hier?
Nu zit ik te bedenken wat ik aan trek voor carnaval op mijn werk. Ik heb wel een rieten rokje, zonnebril en bloemenketting. Maar wat trek ik er onderaan. Heb het denk ik nu bijna bij elkaar
Hoe is het verder hier?
Gast- Gast
Goedemorgen!
Gadverdamme! Ben ik op school is er een herkansing van een toets. Ben ik de eerste 2u vrij! Zit ik voor de flauwe kul op school..
Gadverdamme! Ben ik op school is er een herkansing van een toets. Ben ik de eerste 2u vrij! Zit ik voor de flauwe kul op school..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Uhhhhh... nietsTheedoosje schreef:een goedemorgen allemaal
Hoe is het verder hier?
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Hoe vroeg was ze wakker dan Alex?
Om 5.30 uur.
Maar ik heb haar een speentje gegeven en toen sliep ze tot 7.30 uur (waarschijnlijk werd ze wakker omdat ik ging douchen).
Gast- Gast
Burn schreef:Goedemorgen!
Dat is ook balen zeg!!! Lekker begin van de dag!
IndianRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 204
Punten : 213
Vast wel iets te doen toch? Iets lezen, maken, leren, regelen? Vast wel nuttig in te vullen.Burn schreef:Goedemorgen!
Gast- Gast
Alex167 schreef:VeryCherry schreef:Hoe vroeg was ze wakker dan Alex?
Om 5.30 uur.
Maar ik heb haar een speentje gegeven en toen sliep ze tot 7.30 uur (waarschijnlijk werd ze wakker omdat ik ging douchen).
Wel lekker dat ze nog doorgeslapen heeft zeg. Mijn zoontje wordt gelukkig bijna nooit zo vroeg wakker
A. sliep ook altijd keurig tot 7 uur, maar de laatste tijd dus niet meer. Ik weet niet hoe het komt ...
Het is koud hier
Het is koud hier
Laatst aangepast door Alex167 op do 3 maa 2011 - 21:25; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Uhhhhh... nietsTheedoosje schreef:een goedemorgen allemaal
Hoe is het verder hier?
hahah grapjas Veel te koud Plus dat het rokje niet goed sluit en je anders mijn onderbroek ziet
Dus doe ik er liever wel wat onder
Oow trouwens het forum is bij enorm traag
Gast- Gast
Alex167 schreef:A. sliep ook altijd keurig tot 7 uur, maar de laatste tijd dus niet meer. Ik weet niet hoe het komt ...
Het is koud hier
Staat de verwarming niet aan?
We kregen een opdracht om te maken. Zegt ze erbij daar zijn jullie minimaal een uurtje zoet mee. Tsja! En toen had ik die binnen 5 minuten af.
Ik was gister vrij, dus heb gister alles al gedaan..
Ik was gister vrij, dus heb gister alles al gedaan..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Haha, ik moest even omkijken om te checken, maar die staat wel aan ja. Het tocht hier gewoon onwijs. Bij mijn collega op de kamer is het veel warmer.
Gast- Gast
Das naar
Maarreh, ik zag die hele to do-lijst van je, en dat wil je echt allemaal vandaag doen? Wat ijverig joh. Ik ben het al zat als ik een uurtje wat gedaan heb in huis.
Maarreh, ik zag die hele to do-lijst van je, en dat wil je echt allemaal vandaag doen? Wat ijverig joh. Ik ben het al zat als ik een uurtje wat gedaan heb in huis.
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: