Dagcafé 2011
+21
Tullow
Try
Toet
Burn
Jordana
Guus
Caro
aniet
Silver
Serena
Suus
Roze Roos
Moezie
Chocolate Cookie
Elin
VeryCherry
Lotus
IndianRose
Lejow
May
Cheesegirl
25 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé 2011
_Donnaa schreef:Ik kan geen wok meer zien..
Lekker gegeten?
IndianRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 204
Punten : 213
Registratiedatum : 17-11-10
IndianRose schreef:Wat zou jij het liefst willen?
Goede vraag. Aan de ene kant denk ik dat onze relatie het aan kan, en soms denk ik dat het hierdoor mis kan gaan.. Ben de afgelopen 2 weken niet de makkelijkste vriendin geweest. Wou veel alleen zijn om te kunnen nadenken over wat er gebeurt was met mn vader etc. Moest dat zelf nog een plekje geven. Maar daardoor heb ik mijn vriend weinig tot geen liefde gegeven voor mij gevoel..
Pffff! Sorry voor mn verhaal..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Jaaaa, maar ik zit echt heel heel heel erg vol.. :cyclops:IndianRose schreef:_Donnaa schreef:Ik kan geen wok meer zien..
Lekker gegeten?
Gast- Gast
Goedenavond allemaal!
Ben er net weer van mijn werk. Hoe is het hier?
Ben er net weer van mijn werk. Hoe is het hier?
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik denk dat ik er maar vandoor ga, anders val ik weer onder het forummen in slaap. Net zoals de 2 voorgaande avonden.
IR: Bedankt voor je interesse!
Burn- Lady Post-a-lot
Ik heb niet meegekregen wat er met je vader is gebeurd?
Maar snapt je vriend ook dat je die tijd voor jezelf nodig hebt? Want dat is best normaal, maakt je geen slechte vriendin!
Maar snapt je vriend ook dat je die tijd voor jezelf nodig hebt? Want dat is best normaal, maakt je geen slechte vriendin!
IndianRose- Fluisteraar
ZvB, naar welke Ikea ben jij geweest? In Delft? En heb je nog wat gekocht?
Ik ben in Barendrecht geweest vanavond, heb wat dingetjes gekocht voor in het toilet. Helaas hadden ze niet alles wat ik wil hebben, dus ik moet nog een keer. Heel rot.
Ik ben in Barendrecht geweest vanavond, heb wat dingetjes gekocht voor in het toilet. Helaas hadden ze niet alles wat ik wil hebben, dus ik moet nog een keer. Heel rot.
Gast- Gast
Burn schreef:Ik denk dat ik er maar vandoor ga, anders val ik weer onder het forummen in slaap. Net zoals de 2 voorgaande avonden.
Haha ga maar lekker slapen dan!! Graag gedaan! :-)
IndianRose- Fluisteraar
Alex167 schreef:ZvB, naar welke Ikea ben jij geweest? In Delft? En heb je nog wat gekocht?
Ik ga daar morgen heen joepie jeej,
voel je je alweer wat vrolijker ??
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Jaaaa, maar ik zit echt heel heel heel erg vol.. :cyclops:IndianRose schreef:_Donnaa schreef:Ik kan geen wok meer zien..
Lekker gegeten?
Ooh dat is ook niet fijn!! Maar het is zo verleidelijk om nog een keer extra op te scheppen!
IndianRose- Fluisteraar
Alex167 schreef:ZvB, naar welke Ikea ben jij geweest? In Delft? En heb je nog wat gekocht?
Irritant als je dan idd terug moet maar leukt het je toilet wat op of waren het noodzakelijke dingen?
Ik was idd in Delft. We moesten een klein bureautje hebben voor mijn vriend zodat hij ook hier kan studeren in de slaapkamer waar het rustig is, geen afleiding zeg maar van tv op pc. En ik heb natuurlijk wat lekkers gekocht . Brood:
Laatst aangepast door Zusje van Bert op do 3 maa 2011 - 10:58; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Burn- Lady Post-a-lot
IR; mn vader heeft vorige week zaterdag een hartstilstand gehad. Gereanimeer e.d. Is daarna op de IC terecht gekomen. Afgelopen donderdag geopereerd aan de kransslagader. En is dinsdag weer thuis gekomen.
Mn vriend vindt het wel oke dat ik alleen wil zijn, maar hij vindt/denkt dat hij er voor mij zijn moet. En me moest knuffelen, vasthouden e.d. Maar daar had ik helemaal geen zin in op dat moment. Elke aanraking/kus was me al te veel van het goede..
Hij bedoelde het zo lief, en ik heb me gewoon als een slechte vriendin gedragen..
Mn vriend vindt het wel oke dat ik alleen wil zijn, maar hij vindt/denkt dat hij er voor mij zijn moet. En me moest knuffelen, vasthouden e.d. Maar daar had ik helemaal geen zin in op dat moment. Elke aanraking/kus was me al te veel van het goede..
Hij bedoelde het zo lief, en ik heb me gewoon als een slechte vriendin gedragen..
Burn- Lady Post-a-lot
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:IR; mn vader heeft vorige week zaterdag een hartstilstand gehad. Gereanimeer e.d. Is daarna op de IC terecht gekomen. Afgelopen donderdag geopereerd aan de kransslagader. En is dinsdag weer thuis gekomen.
Oh wat heftig Burn! Sterkte ermee!
Ga nu maar lekker slapen!
IndianRose- Fluisteraar
Wat spannend allemaal, Burn! Het is wel heel erg schrikken als je vader opeens in het ziekenhuis ligt. Mijn vader is een tijdje terug ook met hartproblemen in het ziekenhuis opgenomen geweest, maar alles is nu gelukkig weer goed. Sterkte!
Heb je het wel aan hem uitgelegd? Dan begrijpt hij het vast wel toch? Is ook wel lastig voor hem als hij er voor je wil zijn, maar jij liever alleen bent.
Ik wil Zweedse gehaktballetjes !
Heb je het wel aan hem uitgelegd? Dan begrijpt hij het vast wel toch? Is ook wel lastig voor hem als hij er voor je wil zijn, maar jij liever alleen bent.
Ik wil Zweedse gehaktballetjes !
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Dames, ik ga ook slapen! Die paar uurtjes van afgelopen nacht waren veel te weinig!
Slaap lekker allemaal!
Slaap lekker allemaal!
IndianRose- Fluisteraar
Slaap lekker IR! Sterkte & !
Qiara- Ratel
Sorry voor mn post van 3x. Stom internet op mn mobiel..
@Qiara, Jawel, en hij begrijpt het ook wel een beetje. Maar hij is bang dat ik alles opkrop, en weet niet dat ik hier alles van me af lul.. En ik voel me gewoon beetje slecht dat ik hem 2 weken bijna geen enkele vorm van liefde heb gegeven.
Slaap lekker iedereen! Ik log me ook zo uit!
@Qiara, Jawel, en hij begrijpt het ook wel een beetje. Maar hij is bang dat ik alles opkrop, en weet niet dat ik hier alles van me af lul.. En ik voel me gewoon beetje slecht dat ik hem 2 weken bijna geen enkele vorm van liefde heb gegeven.
Burn- Lady Post-a-lot
Slaap lekker IR!!
@ Burn wat heftig!!
@ Burn wat heftig!!
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Burn schreef:Sorry voor mn post van 3x. Stom internet op mn mobiel..
Was me nog niet eens opgevallen, hihi.
Ja, dan kijkt hij er ook wel anders tegenaan als hij dat niet weet, inderdaad. Kun je dat binnenkort niet doen? Hij zal toch ook begrijpen dat je aandacht nu vooral even bij je vader ligt?
Slaap lekker!
Qiara- Ratel
Ach, mn laatste berichtje dan..
Hij weet wel dat ik forum, en ook wel dat ik hier over mn vader vertel. Maar hij begrijpt denk ik niet dat ik hier voldoening uit haal. Dat ik me hier prettig bij voel. Hij wil ook graag weten hoe ik me voel.. Maar omdat ik mn verhaal hier kwijt ben/kan, vertel ik hem dat niet meer..
Pfffff! Slapen is nu de beste optie volgens mij.. Dus voor de laatste keer, slaaap lekker!
Hij weet wel dat ik forum, en ook wel dat ik hier over mn vader vertel. Maar hij begrijpt denk ik niet dat ik hier voldoening uit haal. Dat ik me hier prettig bij voel. Hij wil ook graag weten hoe ik me voel.. Maar omdat ik mn verhaal hier kwijt ben/kan, vertel ik hem dat niet meer..
Pfffff! Slapen is nu de beste optie volgens mij.. Dus voor de laatste keer, slaaap lekker!
Burn- Lady Post-a-lot
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: