Dagcafé 2011
+21
Tullow
Try
Toet
Burn
Jordana
Guus
Caro
aniet
Silver
Serena
Suus
Roze Roos
Moezie
Chocolate Cookie
Elin
VeryCherry
Lotus
IndianRose
Lejow
May
Cheesegirl
25 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Jordana schreef:Jade schreef:aardappeltjes met koolvis en peultjes!
Klinkt lekker
ik hoop dat het ook lekker is.. ik had zin in een gewone, simpele maaltijd
Gast- Gast
Jade schreef:Jordana schreef:Jade schreef:aardappeltjes met koolvis en peultjes!
Klinkt lekker
Zal toch wel lekker zijn. Ik weet het even niet meer maar hoe staat het met je wond (want dat was jij toch?)
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Met mij gaat het goed,Theedoosje!
Hoe is het met jou?
Ik heb vanmiddag gewerkt en het was zo rustig dat ik de hele middag heb schoongemaakt.
Was wel even nodig..
Morgen ben ik lekker vrij,heerlijk niks doen.
Hoe is het met jou?
Ik heb vanmiddag gewerkt en het was zo rustig dat ik de hele middag heb schoongemaakt.
Was wel even nodig..
Morgen ben ik lekker vrij,heerlijk niks doen.
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Was loos,Dolores?
aniet- Kletskop
Dolores schreef:
??
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Grrrrrr kutkutkut!
Excuus voor mijn taalgebruik, ik heb echt even ongelooflijk de pest in m'n lijf. Het fotoplankje dat ik wil hebben was uitverkocht bij de Ikea, de roze bakken die ik wilde hadden geen bijpassende deksels en tot overmaat van ramp heb ik de supergave spiegel voor in het toilet bij de kassa laten staan (voor ik afrekende, dus heb m niet betaald). Af en toe baal ik zo van mezelf. Dit had een leuke avond moeten worden en door zoiets heb ik dan gelijk een pesthumeur.
Excuus voor mijn taalgebruik, ik heb echt even ongelooflijk de pest in m'n lijf. Het fotoplankje dat ik wil hebben was uitverkocht bij de Ikea, de roze bakken die ik wilde hadden geen bijpassende deksels en tot overmaat van ramp heb ik de supergave spiegel voor in het toilet bij de kassa laten staan (voor ik afrekende, dus heb m niet betaald). Af en toe baal ik zo van mezelf. Dit had een leuke avond moeten worden en door zoiets heb ik dan gelijk een pesthumeur.
Gast- Gast
Jordana schreef:Jade schreef:Jordana schreef:Jade schreef:aardappeltjes met koolvis en peultjes!
Klinkt lekker
Zal toch wel lekker zijn. Ik weet het even niet meer maar hoe staat het met je wond (want dat was jij toch?)
klopt dat ben ik! de antibiotica doet zn werk.. maaar de wond bloed nog steeds elke keer. moet er weer mee terug
Gast- Gast
Burn en Aniet ja hier gaat het ook lekker Ik heb een beetje een chaotisch, raar dagje gehad voor mijn gevoel Ik stond op de babygroep de middag, maar onverwacht zat ik bij klein teamvergadering, toen kwam ik terug ben je heel het ritme kwijt van wie wat en zo EN toen ben ik uiteindelijk tot 6 ipv 5 gebleven omdat een collega weg moest vanavond. Maar goed we zijn thuis dus nu relaxen
Gast- Gast
Maar Lexie......
Ik begrijp het niet, dat is toch allemaal heel erg goed nieuws?
Ik begrijp het niet, dat is toch allemaal heel erg goed nieuws?
Gast- Gast
Over wat wil je meedenken dol?
Alex: Relax, adem in adem uit.
Alex: Relax, adem in adem uit.
Jordana- Ratel
Dolores; Gelukkig
Alex; je taalgebruik geeft niets! Dat is het ook gewoon..
Alex; je taalgebruik geeft niets! Dat is het ook gewoon..
Burn- Lady Post-a-lot
Jeetje Alex,dat zit je niet mee vanmiddag!
Is het nog een idee om de spiegel alsnog op te halen?
Is het nog een idee om de spiegel alsnog op te halen?
aniet- Kletskop
Net belastingaangifte voor 'proef' ingevuld, wist mijn DigiD niet meer. Maar als ik alles goed gedaan heb en op de meest gunstige manier verdeel krijgen we ruim 2100,00 terug, en dat is meer dan welkom in deze tijd!!
Gast- Gast
Dolores schreef:Ik wil meedoen met het gesprek
Ik moest vanmiddag aan je denken hoe het met je ging.
Jordana- Ratel
Ga misschien morgen wel ff naar Ikea, even kijken voor matrasjes. Mits het salaris van mijn man binnen is...
Gast- Gast
@BA; JEeeeeeeeeeehj! Nog meer babyspulletjes. Of een aanbouw voor aan je woning!
Ik hoop dat ik vanavond gewoon is lekker rustig Gtst en WIDM kan kijken..
Ik hoop dat ik vanavond gewoon is lekker rustig Gtst en WIDM kan kijken..
Burn- Lady Post-a-lot
*chagrijnig*
Het enigste vak waar ik echt positief over was, heb ik gewoon niet gehaald?!?!?! Ik heb geen idee waarom, morgen ga ik kijken of ik het op kan halen.
Andere mensen (die minder positief waren) hebben wel een V (je krijgt alleen een O of een V) en ik niet!! Ik ben nooit meer positief over een tentamen.
Het enigste vak waar ik echt positief over was, heb ik gewoon niet gehaald?!?!?! Ik heb geen idee waarom, morgen ga ik kijken of ik het op kan halen.
Andere mensen (die minder positief waren) hebben wel een V (je krijgt alleen een O of een V) en ik niet!! Ik ben nooit meer positief over een tentamen.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Wat voor tentamen moest je maken,Girli?
aniet- Kletskop
Aanbouwen? Dat gaat niet hoor, dan komt het op palen in de tuin van de onderburen. Misschien een traplift...Burn schreef:@BA; JEeeeeeeeeeehj! Nog meer babyspulletjes. Of een aanbouw voor aan je woning!
Nee, zal het idd gebuiken voor de kids, en hoop dat er iets overblijft voor op de spaarrekening, iets achter de hand is wel lekker voor het geval dat de auto/ combimagnetron/ wasmachine oid het begeeft. Samen met het vakantiegeld hebben we dan in elk geval een potje voor noodgevallen en een maandje onbetaald verlof voor mij.
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Aanbouwen? Dat gaat niet hoor, dan komt het op palen in de tuin van de onderburen. Misschien een traplift...Burn schreef:@BA; JEeeeeeeeeeehj! Nog meer babyspulletjes. Of een aanbouw voor aan je woning!
Nee, zal het idd gebuiken voor de kids, en hoop dat er iets overblijft voor op de spaarrekening, iets achter de hand is wel lekker voor het geval dat de auto/ combimagnetron/ wasmachine oid het begeeft. Samen met het vakantiegeld hebben we dan in elk geval een potje voor noodgevallen en een maandje onbetaald verlof voor mij.
Nee, dat wordt hem dan inderdaad niet! ..
Heerlijk als je toch iets achter de hand hebt!
Burn- Lady Post-a-lot
Lieve allemaal,
Ik ben er vandoor! Ik lees vanavond in bed wel weer eventjes bij, in de hoop dat ik niet weer in slaap val onder het forummen. Is me al 2x gebeurt..
Fijne avond allemaal!
Ik ben er vandoor! Ik lees vanavond in bed wel weer eventjes bij, in de hoop dat ik niet weer in slaap val onder het forummen. Is me al 2x gebeurt..
Fijne avond allemaal!
Burn- Lady Post-a-lot
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: