Dagcafé 2011
+21
Tullow
Try
Toet
Burn
Jordana
Guus
Caro
aniet
Silver
Serena
Suus
Roze Roos
Moezie
Chocolate Cookie
Elin
VeryCherry
Lotus
IndianRose
Lejow
May
Cheesegirl
25 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Dankje Jullie ook!!
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Whaha Wat een verhaal, Do. Mooi.
Nou, mijn fiets. Ik gisteren weer gebeld. Zou terug worden gebeld. Dat werd vandaag. Azijn. Weer heel verhaal. Fiets staat ondertussen al weken buiten in de regen in zn eentje. Zegt hij ja heb he vanmiddag tijd. Dus ik zei ja na drie uur. Zegt hij ja dan klop ik wel aan... ik uitleggen dat ik niet thuis was maar aan t werk en dat ik wel langs kon komen. Hij zuchten. Zegt ie weet je Wat we vergeten t hele voorval en ik zal vandaag het slot eraf halen, dan hoef ik geen legitimatie te zien ondanks dat dat móet en we dan geen gesprek kunnen hebben. En dan zo lekker denigrerend achter elke zin mevrouw achternaam.
Staat ie niet op mn voicemail.....
Dat hij langs is geweest.
Maar...
Jawel..
De goede sleutel niet heeft... En aan het verhuizen is en denkt dat ie daardoor kwijt is...
Nou, mijn fiets. Ik gisteren weer gebeld. Zou terug worden gebeld. Dat werd vandaag. Azijn. Weer heel verhaal. Fiets staat ondertussen al weken buiten in de regen in zn eentje. Zegt hij ja heb he vanmiddag tijd. Dus ik zei ja na drie uur. Zegt hij ja dan klop ik wel aan... ik uitleggen dat ik niet thuis was maar aan t werk en dat ik wel langs kon komen. Hij zuchten. Zegt ie weet je Wat we vergeten t hele voorval en ik zal vandaag het slot eraf halen, dan hoef ik geen legitimatie te zien ondanks dat dat móet en we dan geen gesprek kunnen hebben. En dan zo lekker denigrerend achter elke zin mevrouw achternaam.
Staat ie niet op mn voicemail.....
Dat hij langs is geweest.
Maar...
Jawel..
De goede sleutel niet heeft... En aan het verhuizen is en denkt dat ie daardoor kwijt is...
Gast- Gast
Oh god Reev, wat een gedoe..
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ik weet niet eens wat 'slablad' uiteindelijk had moeten zijn... Maar hij was wel leuk!
Een vriendin van mij had naar iemand gestuurd dat ze 'windhond' at ... (winegums)
Een vriendin van mij had naar iemand gestuurd dat ze 'windhond' at ... (winegums)
Gast- Gast
Ik ga nu even een drankje drinken op die vriend en daarna lekker wokken!
Doegg!
Doegg!
Gast- Gast
Ik kwam even op ´t forum kijken. Roept mama dat we zo gaan eten.. Dus ik ben er nu maar fftjes, kom vanavond vast nog wel weer!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Loop ik rond in mijn pyjama en badjas aan, staan mijn schoonvader en vriendin op de stoep.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Dolores schreef:Ik weet niet eens wat 'slablad' uiteindelijk had moeten zijn... Maar hij was wel leuk!
Whahaha, windhond
Slablad was blabla.
Gast- Gast
Jordana schreef:Loop ik rond in mijn pyjama en badjas aan, staan mijn schoonvader en vriendin op de stoep.
Je bent ziek toch, groot gelijk heb je! Wel even ongemakkelijk, maar goed! Ik begrijp het volkomen, dat zijn de lekkerst zittende kleren als je niet fit bent..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Tsja, als je ziek bent dan heb je nou eenmaal niet je meest nette kloffie aan. Moeten ze maar doorheen kijken hoor!
Gast- Gast
Ola,
Net een mail gestuurd naar mijn docent Nederlands over het volgen van de lessen. Mails sturen naar een docent Nederlands is echt heel veel enger dan naar een zomaar docent. Morgen ga ik dus voor het eerst weer een les volgen, maar nu heb ik er opeens geen zin meer in. Mijn klasgenoten weten nu al dat ik kom en de docent ook.
En ik heb net stomme post gehad. Bah! En ik weet dat stomme post niet meteen betekend dat alles nu ook stom is, maar toch!
Ow, en iemand heeft net aan me gevraagd hoe het gaat en ik weet niet wat ik moet antwoorden. Het is iemand die nog niets over de situatie weet. Ik weet ook niet of ik iets wil en kan vertellen aan deze persoon (maar zonder uitleg wordt het een vaag verhaal voor jullie).
Net een mail gestuurd naar mijn docent Nederlands over het volgen van de lessen. Mails sturen naar een docent Nederlands is echt heel veel enger dan naar een zomaar docent. Morgen ga ik dus voor het eerst weer een les volgen, maar nu heb ik er opeens geen zin meer in. Mijn klasgenoten weten nu al dat ik kom en de docent ook.
En ik heb net stomme post gehad. Bah! En ik weet dat stomme post niet meteen betekend dat alles nu ook stom is, maar toch!
Ow, en iemand heeft net aan me gevraagd hoe het gaat en ik weet niet wat ik moet antwoorden. Het is iemand die nog niets over de situatie weet. Ik weet ook niet of ik iets wil en kan vertellen aan deze persoon (maar zonder uitleg wordt het een vaag verhaal voor jullie).
Gast- Gast
Ik kon ook zo gaan carnavallen van ze Niet dat ik dat nou van plan ben maar een roze badjas is al verkleed zat Ze vonden het ook niet erg dat er zo bij liep. Dat zit inderdaad nou juist het lekkerst.
Alex: Hoe gaat het met jou?
Alex: Hoe gaat het met jou?
Jordana- Ratel
Smikkell, ik vind het heel goed van je dat je weer een les wilt gaan volgen! Kan me ook wel voorstellen dat je er tegen op ziet nu het erg dichtbij komt. Ik hoop dat het je lukt om toch te gaan.
Stomme post is gewoon stom.
En niet weten wat je moet zeggen, dat is erg lastig. Ik herken dat wel.
Stomme post is gewoon stom.
En niet weten wat je moet zeggen, dat is erg lastig. Ik herken dat wel.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Spannend voor je Smikkie, dat je morgen weer eventjes naar school gaat. Weet je docent Nederlands wat er speelt? Daar wordt dan toch wel rekening mee gehouden?
Wat heb je voor stomme post gehad? Rekening of iets anders?
Wat betreft diegene die aan je vroeg hoe het gaat ligt het eraan wat voor band je met diegene hebt. Als hij/zij je goed kent dan zou je gewoon eerlijk kunnen zeggen hoe het gaat, maar een vage kennis kun je makkelijk afschepen met 'het gaat goed'. Maar goed, het is een lastig verhaal volgens jou, dus ik kan je daar eigenlijk niet bij helpen.
Wat heb je voor stomme post gehad? Rekening of iets anders?
Wat betreft diegene die aan je vroeg hoe het gaat ligt het eraan wat voor band je met diegene hebt. Als hij/zij je goed kent dan zou je gewoon eerlijk kunnen zeggen hoe het gaat, maar een vage kennis kun je makkelijk afschepen met 'het gaat goed'. Maar goed, het is een lastig verhaal volgens jou, dus ik kan je daar eigenlijk niet bij helpen.
Gast- Gast
Jordana, lief dat je het vraagt! Ik voel me redelijk, ga straks een stukje fietsen en naar de Ikea. Als ik op tijd thuis ben en mijn man ook hoop ik lekker een stukje te gaan hardlopen (eerste keer in een paar maanden). Daar heb ik echt zin in! Het enige wat me nog tegen kan houden is die verrekte hoofdpijn
Gast- Gast
Wat naar dat je hoofdpijn hebt, Alex!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ikea in Z.? Ik hoop voor je dat je hoofdpijn nog wegtrekt. En was je baas vandaag wat rustig?
Smikkel: Wat goed van je dat je naar school gaat morgen. En betreft die persoon ben ik met alex eens.
Smikkel: Wat goed van je dat je naar school gaat morgen. En betreft die persoon ben ik met alex eens.
Jordana- Ratel
Gast- Gast
Ik weet niet goed wat ik moet eten
Smik: Wat voor rechtzaak?
Smik: Wat voor rechtzaak?
Jordana- Ratel