Dagcafé 2011
+21
Tullow
Try
Toet
Burn
Jordana
Guus
Caro
aniet
Silver
Serena
Suus
Roze Roos
Moezie
Chocolate Cookie
Elin
VeryCherry
Lotus
IndianRose
Lejow
May
Cheesegirl
25 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé 2011
God ja, ik vraag me ook af waar sommige mensen het lef vandaan halen om zo brutaal tegen een vreemde te spreken...was echt even flabbergasted. En dit is niet de enige keer dat ik zoiets meemaak trouwens.
Gast- Gast
Wel goed van je dat je er wat van hebt gezegd. Dat doe ik ook altijd, maar dan ben ik ineens óók nog brutaal.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
En Storm, dat is dan volgens mij in dezelfde stad als waar ík onlangs uit de bus ben gezet wegens onbetamelijk gedrag...
Die vrouw mocht zeker blijven zitten?
Die vrouw mocht zeker blijven zitten?
Gast- Gast
Wat stom, Storm. Waar bemoeit ze zich mee...
Het was inderdaad erg fijn om te kunnen praten.
Het was inderdaad erg fijn om te kunnen praten.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Dolores, jíj uit de bus gezet?? Vertel?
Nee we waren al op het station, en daarbij had de buschauffeur er niks van meegekregen.
Nee we waren al op het station, en daarbij had de buschauffeur er niks van meegekregen.
Gast- Gast
Als hij vrijgezel was had hij daarvoor kunnenloontjes-power schreef:_Donnaa schreef:Ja, niet te geloven he..loontjes-power schreef:
Mijn god Donna wat een vent die ex van jou
Maarja, wat wij samen doorstaan hebben is zo speciaal dat we toch wel maatjes blijven.. Maar wat dit betreft is het inderdaad een eikel..
Ja ik heb ook nog goed contact met een ex van mij.. Omdat we ook lief en leed gedeeld hebben!
Maar daarvoor hoeft die niet te bellen
Gast- Gast
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Als hij vrijgezel was had hij daarvoor kunnenloontjes-power schreef:_Donnaa schreef:Ja, niet te geloven he..loontjes-power schreef:
Mijn god Donna wat een vent die ex van jou
Maarja, wat wij samen doorstaan hebben is zo speciaal dat we toch wel maatjes blijven.. Maar wat dit betreft is het inderdaad een eikel..
Ja ik heb ook nog goed contact met een ex van mij.. Omdat we ook lief en leed gedeeld hebben!
Maar daarvoor hoeft die niet te bellenbellensmsen, geen probleem.. Maar in dit geval niet, nee..
Goed bezig!!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Strakke actie Do!
Coole actie DO!!
Moezie- Kletskop
Het grappige is dat ik echt een watje of erger ben als het om mezelf gaat...
Maar bij dit soort dingen krijg ik werkelijk een soort rode vlek...
Maar bij dit soort dingen krijg ik werkelijk een soort rode vlek...
Gast- Gast
Jaa.. Ik heb er niet zoveel moeite mee om wat quality time met een ex door te brengen.. Als de seks goed is, waarom niet?loontjes-power schreef:
Goed bezig!!
Gast- Gast
Bah, ik heb net een fles Roosvicee kapot laten vallen
Nja, hij zat in een plastic tas met boodschappen en ik tikte er per ongeluk mee tegen de trap. Gelukkig zat niet alles onder, maar ik had zo'n zin in Roosvicee
Nja, hij zat in een plastic tas met boodschappen en ik tikte er per ongeluk mee tegen de trap. Gelukkig zat niet alles onder, maar ik had zo'n zin in Roosvicee
_Donnaa schreef:Jaa.. Ik heb er niet zoveel moeite mee om wat quality time met een ex door te brengen.. Als de seks goed is, waarom niet?loontjes-power schreef:
Goed bezig!!
Daar kan ik je absoluut geen ongelijk in geven!
Ze zeggen he s.ex met je ex is de beste s.ex
Moezie- Kletskop
OHHH Roosvice dat is echt zo lovely (L)
Moezie- Kletskop
M`n huidige seks is beter, maar als ik droog sta, ach...loontjes-power schreef:_Donnaa schreef:Jaa.. Ik heb er niet zoveel moeite mee om wat quality time met een ex door te brengen.. Als de seks goed is, waarom niet?loontjes-power schreef:
Goed bezig!!
Gast- Gast
loontjes-power schreef:OHHH Roosvice dat is echt zo lovely (L)
Ja heerlijk, maar ik heb geen zin om weer terug te gaan naar de super
En nu moet ik mezelf nog motiveren om te gaan afwassen en koken. Gelukkig zijn de boodschappen wel binnen.
Jeetje, Storm, wat een ongelooflijke kut zeg! Waar bemoeit ze zich mee! Ik vind dat je goed geantwoord hebt! Het gaat haar geen flikker aan hoe oud jij bent en waarom je op jonge leeftijd moeder bent geworden.
Do, goeie actie! Moest je ver lopen? Of heb je een bus later gepakt?
Do, goeie actie! Moest je ver lopen? Of heb je een bus later gepakt?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:M`n huidige seks is beter, maar als ik droog sta, ach...loontjes-power schreef:_Donnaa schreef:Jaa.. Ik heb er niet zoveel moeite mee om wat quality time met een ex door te brengen.. Als de seks goed is, waarom niet?loontjes-power schreef:
Goed bezig!!
Ja ik heb ook absoluut niet te klagen op het moment.. Maar zodra ik vrijgezel zou zijn wist ik het wel whahaha.. Je kan dan gewoon lekker jezelf zijn
Moezie- Kletskop
Hahaha, jij snapt het inderdaad.. Het is gewoon vertrouwd en dan vind ik het wel prima, zolang ze maar niet achter me aan gaan lopen dan..
Gast- Gast
Ik heb nog heel lang seks met mijn ex gehad, we waren nog stapelgek op elkaar en hoopten blijkbaar allebei dat het nog wat zou worden. Helaas toch niet meer gebeurd.
Gast- Gast
Hahaha, ik dan weer niet. Normaal gesproken heb ik geen seks met iemand waarmee ik geen relatie heb. Dat was dus een uitzondering.
Gast- Gast
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: