Dagcafé 2011
+21
Tullow
Try
Toet
Burn
Jordana
Guus
Caro
aniet
Silver
Serena
Suus
Roze Roos
Moezie
Chocolate Cookie
Elin
VeryCherry
Lotus
IndianRose
Lejow
May
Cheesegirl
25 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Alex167 schreef:VeryCherry schreef:Dolores schreef:Jup. Niet het stuk over S.ex (ik doe maar mee met de puntjestrends) maar wel het 'I want YOU to make ME feel like I'm the only girl in the world'
Toch wel triest dat je er een vent voor nodig hebt om je zo te voelen...
Niet om me gelukkig te voelen, maar in een relatie vind ik het toch wel fijn als ik het idee heb dat ik voor HEM 'the only girl in the world' ben.
Of ja, dit dus....
(dingen uitleggen en verduidelijken is ook een leerpunt voor 2011)
Gast- Gast
Alex167 schreef:VeryCherry schreef:Dolores schreef:Jup. Niet het stuk over S.ex (ik doe maar mee met de puntjestrends) maar wel het 'I want YOU to make ME feel like I'm the only girl in the world'
Niet om me gelukkig te voelen, maar in een relatie vind ik het toch wel fijn als ik het idee heb dat ik voor HEM 'the only girl in the world' ben.
Ja, dat is ook een fijn idee, maar waarom moet HIJ daar dan voor zorgen?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Omdat jij voor hem (haar ) het enige meisje ter wereld hoort te zijn, en niet voor een ander.. Toch?!
Gast- Gast
Hadden jullie niet een dochter??Alex167 schreef:VeryCherry schreef:Dolores schreef:Jup. Niet het stuk over S.ex (ik doe maar mee met de puntjestrends) maar wel het 'I want YOU to make ME feel like I'm the only girl in the world'
Gast- Gast
Whahahaha, laat maar, ik kan me niet zo goed verwoorden atm.
*nicotine-tekort*
*nicotine-tekort*
Laatst aangepast door VeryCherry op do 3 maa 2011 - 2:51; in totaal 1 keer bewerkt
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind Rihanna trouwens echt heel vet.. Een vriend van me zei laatst; Seks met Rihanna zou m`n dood worden..
Omdat ze zingt over chains and whips, hahaha.. Dat nummer S&M is echt fantastisch..
Omdat ze zingt over chains and whips, hahaha.. Dat nummer S&M is echt fantastisch..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Hadden jullie niet een dochter??Alex167 schreef:VeryCherry schreef:Dolores schreef:Jup. Niet het stuk over S.ex (ik doe maar mee met de puntjestrends) maar wel het 'I want YOU to make ME feel like I'm the only girl in the world'
Whahahaha ja dan gaat het hele feest al niet door.
Gast- Gast
Ik ga nu ontslag nemen bij mn bijbaan waar ik al 3,5 jaar werk, en heel stom, daar ben ik wel nerveus voor!
Gast- Gast
Donna, ik geloof dat ik weer niet meer op de hoogte ben. Heb jij nu nog steeds een vriend? Of was die twitter bericht van hem?
Gast- Gast
Princess schreef:Ik ga nu ontslag nemen bij mn bijbaan waar ik al 3,5 jaar werk, en heel stom, daar ben ik wel nerveus voor!
Kan ik me voorstellen. Heb je het er naar je zin gehad?
Gast- Gast
Welk twitterbericht?!Bitterkoek_ schreef:Donna, ik geloof dat ik weer niet meer op de hoogte ben. Heb jij nu nog steeds een vriend? Of was die twitter bericht van hem?
Ik ben nog gewoon samen met W. ja, voor zover je het zo kunt noemen
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Princess schreef:Ik ga nu ontslag nemen bij mn bijbaan waar ik al 3,5 jaar werk, en heel stom, daar ben ik wel nerveus voor!
Tot 2 maanden geleden had ik het supergoed naar mn zin!
Nu ga ik met ontzettend veel tegenzin ernaartoe, dus is het beter om er helemaal mee te stoppen!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Welk twitterbericht?!Bitterkoek_ schreef:Donna, ik geloof dat ik weer niet meer op de hoogte ben. Heb jij nu nog steeds een vriend? Of was die twitter bericht van hem?
Mnou ach... ik zal wel weer in de war zijn... Je had iets gelezen van je ex en zn vriendin of zo iets. Of was dat iemand anders?!
Ah oke, dan had ik het toch goed dat jij nog bij W bent.
Gast- Gast
Princess schreef:Bitterkoek_ schreef:Princess schreef:Ik ga nu ontslag nemen bij mn bijbaan waar ik al 3,5 jaar werk, en heel stom, daar ben ik wel nerveus voor!
Tot 2 maanden geleden had ik het supergoed naar mn zin!
Nu ga ik met ontzettend veel tegenzin ernaartoe, dus is het beter om er helemaal mee te stoppen!
Ah dan ja, dan begrijp ik wel dat je nerveus bent. Maar wel stoer hoor dat je ontslag durft te nemen.
Gast- Gast
Ja, sms inderdaad.. Mijn ex en z`n vriendin, klopt.. Hahaha, dacht je al even dat W. m`n ex geworden was en al een nieuwe vriendin had?Bitterkoek_ schreef:_Donnaa schreef:Welk twitterbericht?!Bitterkoek_ schreef:Donna, ik geloof dat ik weer niet meer op de hoogte ben. Heb jij nu nog steeds een vriend? Of was die twitter bericht van hem?
Mnou ach... ik zal wel weer in de war zijn... Je had iets gelezen van je ex en zn vriendin of zo iets. Of was dat iemand anders?!
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Dolores schreef:Ik snap je onderschrift niet....
wiens onderschrift?
O ik snap het toch weer wel, ik kan gewoon niet lezen...
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ja, sms inderdaad.. Mijn ex en z`n vriendin, klopt.. Hahaha, dacht je al even dat W. m`n ex geworden was en al een nieuwe vriendin had?Bitterkoek_ schreef:_Donnaa schreef:Welk twitterbericht?!Bitterkoek_ schreef:Donna, ik geloof dat ik weer niet meer op de hoogte ben. Heb jij nu nog steeds een vriend? Of was die twitter bericht van hem?
Ja dat dacht ik heel even. Daarom wilde ik het wel eventjes vragen voordat ik onzinnige conclusies ga trekken. Via de sms ja? Waarom vond hij dat jij het zonodig moest weten?
Gast- Gast
Dolores schreef:Bitterkoek_ schreef:Dolores schreef:Ik snap je onderschrift niet....
wiens onderschrift?
Als je het een paar keer leest dan snap je dat het uit Stronger komt van Glee/Britney Spears. Maar het is iets waarmee ik mn ex wil afzetten.
Gast- Gast
En nu ben ik wel even helemaal kwijt waar je het over hebt, haha..Bitterkoek_ schreef:
Ja dat dacht ik heel even. Daarom wilde ik het wel eventjes vragen voordat ik onzinnige conclusies ga trekken. Via de sms ja? Waarom vond hij dat jij het zonodig moest weten?
Dat ik wat moest weten?
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Dolores schreef:Bitterkoek_ schreef:Dolores schreef:Ik snap je onderschrift niet....
wiens onderschrift?
Als je het een paar keer leest dan snap je dat het uit Stronger komt van Glee/Britney Spears. Maar het is iets waarmee ik mn ex wil afzetten.(potjandorie ik quote teveel)
O nee, ik snapte het niet, omdat ik 'can' las ipv 'can't ' en als je dat doet, raak je in de war....
Gast- Gast
_Donnaa schreef:En nu ben ik wel even helemaal kwijt waar je het over hebt, haha..Bitterkoek_ schreef:
Dat ik wat moest weten?
Hahaha, dat hij zijn vriendin had afgezet op het vliegtu... uhm..... volgens mij weet ik het ook niet meer...
Gast- Gast
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: