Dagcafé 2011
+21
Tullow
Try
Toet
Burn
Jordana
Guus
Caro
aniet
Silver
Serena
Suus
Roze Roos
Moezie
Chocolate Cookie
Elin
VeryCherry
Lotus
IndianRose
Lejow
May
Cheesegirl
25 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Purple schreef:Ja, inderdaad dat is zo. Zal ik dan met mijn broertje gaan die nog goeie vrienden met hem is? Mijn huidige vriend is denk ik geen optie.
Dit lijkt mij een heel goed idee.
Gast- Gast
Alex167 schreef:Het is toch niet zo dat jij naast hem gaat zitten en zijn hand vasthoudt? Dat mag zij lekker doen. Hij heeft alleen om je aanwezigheid gevraagd, als zij daar moeilijk over gaat doen is dat haar probleem en dat moet je vooral ook haar probleem laten.
O, Purple gaat niet naar binnen, rent langs familie en overledene, en geeft haar ex een minutenlang durende tongzoen?
O....
Ik dacht dat die vriendin ergens jaloers op moest zijn...
*my bad*
Gast- Gast
Hij zei net: oh, ik wil je er graag bij hebben maar H heeft gezegd dat ze dat juist niet wil.Dolores schreef:
Ik denk dat je daar op van die dagen ook niet mee bezig bent....
Ik vind dat ook heel erg, ik vind juist dat iedereen mag komen zo'n dag.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ja, dan zou ik inderdaad met je broertje gaanPurple schreef:Ja, inderdaad dat is zo. Zal ik dan met mijn broertje gaan die nog goeie vrienden met hem is? Mijn huidige vriend is denk ik geen optie.
Eens.
Gast- Gast
Purple ik zou gewoon met je broertje mee gaan hoor!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Purple schreef:Hij zei net: oh, ik wil je er graag bij hebben maar H heeft gezegd dat ze dat juist niet wil.Dolores schreef:
Ik denk dat je daar op van die dagen ook niet mee bezig bent....
Ik vind dat ook heel erg, ik vind juist dat iedereen mag komen zo'n dag.
Daarom. Dus dan ga je gewoon! Schijt aan z'n vriendin. Het is niet haar feest. Je gaat tenslotte voor hem en niet voor haar.
Gast- Gast
Hij mag toch zelf bepalen wie er komt? Wie is zij dan om te bepalen wie er wel of niet 'mogen' komen op de uitvaart van haar SCHOONmoeder?
Gast- Gast
Echt respectloos inderdaad, dat die vriendin zelfs nog eisen durft te stellen ook nog. Dom wijf.
Gast- Gast
Jullie hebben gelijk, ik heb haar niks misdaan ofzo. M'n broertje smste net al, wij gaan gewoon samen heen en gaan gewoon ergens zitten zonder teveel aanwezig te zijn. Ik vind het zo erg, ze leefde erg ongezond dus we wisten wel dat het zou gebeuren maar toch het gaat dan weer te snel...
Gast- Gast
Inderdaad Bitterkoek.. Het is de uitvaart van ZIJN moeder en als er iemand iets te bepalen heeft dan zou hij het misschien zijn, al heb je bij een uitvaart qua gasten vaak niet eens wat te bepalen. Er komen wellicht wel meer mensen te condoleren die je eigenlijk niet graag mag. Maar het is het afscheid van een dierbare, dus dan zet je dan aan de kant..
Gast- Gast
Ik vraag me ook af hoe zo'n gesprek gaat....
Schets díe situatie eens....
Je vriend heel verdrietig, hoort net dat zn moeder is overleden (of was erbij), en wat zeg je dan als zijn liefhebbende vriendin?
'als je ex op de uitvaart komt maak ik t uit hoor' ...
Je vriend heel verdrietig, hoort net dat zn moeder is overleden (of was erbij), en wat zeg je dan als zijn liefhebbende vriendin?
Gast- Gast
Purple schreef:Jullie hebben gelijk, ik heb haar niks misdaan ofzo. M'n broertje smste net al, wij gaan gewoon samen heen en gaan gewoon ergens zitten zonder teveel aanwezig te zijn. Ik vind het zo erg, ze leefde erg ongezond dus we wisten wel dat het zou gebeuren maar toch het gaat dan weer te snel...
Goed zo. En laat je niet tegen houden.
Ik kan me er echt kwaad om maken dat er mensen zijn die voor de neus van de naasten van de overledenen nog ruzie en eisen durven te stellen. Bah.
Gast- Gast
Dolores schreef:Ik vraag me ook af hoe zo'n gesprek gaat....
Zou het voor die jongen uitmaken of het uit is op de dag van de overlijden van zn moeder? Ik zou zoiets hebben van: "... dan ga je maar, ik heb genoeg aan mn hoofd"
Gast- Gast
Nou, ik wist al dat ze stervende was en ik had al contact met hem daarover. Zij kwam daar toen achter en had gezegd: ik wil dat je zulke dingen met mij kunt bespreken en niet met je ex. Hij vond dat dat wel waar was maar hij en ik hebben nu eenmaal nog een band wat zij niet kan hebben. In 1 van die dagen heeft ze dus tegen mijn ex gezegd dat ze het niet zou kunnen hebben als ik op de crematie kwam. Wij denken dus allebei dat het jaloezie is. En nu is het dus zover...Dolores schreef:Ik vraag me ook af hoe zo'n gesprek gaat....
Gast- Gast
Maar hoe egocentrisch ben je überhaupt als je zoiets ter sprake brengt in deze periode...?
Gast- Gast
+1Bitterkoek_ schreef:Dolores schreef:Ik vraag me ook af hoe zo'n gesprek gaat....
Zou het voor die jongen uitmaken of het uit is op de dag van de overlijden van zn moeder? Ik zou zoiets hebben van: "... dan ga je maar, ik heb genoeg aan mn hoofd"
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Nou inderdaad.. Er zullen vast veel meer nieuwe vriendinnen niet op een ex zitten te wachten, maar dat moet je dan maar even slikken hoor..Dolores schreef:Maar hoe egocentrisch ben je überhaupt als je zoiets ter sprake brengt in deze periode...?
Gast- Gast
Dolores schreef:Maar hoe egocentrisch ben je überhaupt als je zoiets ter sprake brengt in deze periode...?
Dat is toch niet te begrijpen. Maar blijkbaar kunnen mensen dat gewoon zijn in zo'n periode...
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Purple goed dat je gaat. Heel veel sterkte! Laat die vriendin maar lekker lullen. Het draait nu niet om haar.
Ik ga er vandoor, werken. fijne dag !
Ik ga er vandoor, werken. fijne dag !
Gast- Gast
Nou, Purple, heel veel sterkte voor jou...en trek je niks aan van ....
Want hij wil dat jij er bent, jij wilt zijn moeder het laatste respect bewijzen en zijn familie zal het ook fijn vinden dat jij dat doet...
(ik wou iets onaardigers zeggen maar dat was te onaardig)
Want hij wil dat jij er bent, jij wilt zijn moeder het laatste respect bewijzen en zijn familie zal het ook fijn vinden dat jij dat doet...
(ik wou iets onaardigers zeggen maar dat was te onaardig)
Gast- Gast
Fijne dag TD
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Purple schreef:Nou, ik wist al dat ze stervende was en ik had al contact met hem daarover. Zij kwam daar toen achter en had gezegd: ik wil dat je zulke dingen met mij kunt bespreken en niet met je ex. Hij vond dat dat wel waar was maar hij en ik hebben nu eenmaal nog een band wat zij niet kan hebben. In 1 van die dagen heeft ze dus tegen mijn ex gezegd dat ze het niet zou kunnen hebben als ik op de crematie kwam. Wij denken dus allebei dat het jaloezie is. En nu is het dus zover...Dolores schreef:Ik vraag me ook af hoe zo'n gesprek gaat....
Ik vind het ten eerste echt heel goed van je ex dat hij ondanks dat zijn vriendin zo ongelofelijk dom doet, toch nog jouw 'uitnodigt'. Omdat hij inziet dat jij ook een goede band met zn moeder hebt gehad. Het zegt in ieder geval dat hij nog om je geeft en dat de band erg sterk is tussen jullie.
Maar dat hij je heeft gevraagd voor de crematie is toch echt zijn eigen keus. Daar heeft z'n vriendin niets op in te brengen. Tja, en dat zij dan het zo nodig zou vinden om het uit te maken... dat is haar probleem. Niet die van hem of die van jou.
Laatst aangepast door Bitterkoek_ op wo 2 maa 2011 - 23:41; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: