Dagcafé 2011
+21
Tullow
Try
Toet
Burn
Jordana
Guus
Caro
aniet
Silver
Serena
Suus
Roze Roos
Moezie
Chocolate Cookie
Elin
VeryCherry
Lotus
IndianRose
Lejow
May
Cheesegirl
25 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Klopt, sommige mensen vinden dat ook helemaal niet fijn.. Kan ik ook wel weer begrijpen..May schreef:
Ik ben zelf ook altijd heel bewust ermee bezig. Maar ik merk wel in mijn omgeving dat lang niet iedereen er zo mee bezig is.
Gast- Gast
Ik vind het echt een mooie gedachte Donna!!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Vorig jaar kregen we een kaartje met een mooie tekst over mijn neefje, omdat het toen 10 jaar geleden was dat hij overleed. Dat was toch wel weer even slikken, terwijl ik nu zonder moeite en zonder tranen kan vertellen dat hij ziek was en is overleden.
Gast- Gast
Krijg ik nu net een telefoontje van mijn ex, zijn moeder is net overleden...
Ik wist dat het eraan zat te komen maar nou weet ik echt niet wat ik moet, zijn nieuwe vriendin mag mij niet zo en zou mij zeker niet op de crematie willen hebben, hij wil dat dus wel.
Ik wist dat het eraan zat te komen maar nou weet ik echt niet wat ik moet, zijn nieuwe vriendin mag mij niet zo en zou mij zeker niet op de crematie willen hebben, hij wil dat dus wel.
Gast- Gast
Ooh jeetje Purple, wat moeilijk! Als hij wil dat je er bent, dan moet je gewoon gaan hoor!
Gast- Gast
Ohh wat erg. Ik zou wel gaan. Hij is je ex en hij zou het waarderen..Purple schreef: Krijg ik nu net een telefoontje van mijn ex, zijn moeder is net overleden...
Gast- Gast
Dat zou ik inderdaad ook doen Purple.. Als hij daar behoefte aan heeft.
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Idd Alex. Ik kan heel makkelijk over het meeste praten, maar soms lukt het ook gewoon totaal niet. Als je het kaartje ziet ofzo..
Gast- Gast
Inderdaad ik vind ook dat je gewoon moet gaan. Je bent daar om je ex te steunen en afscheid te nemen van je ex-schoonmoeder. En vooral ook omdat je ex graag heeft dat jij komt. Dan heeft zijn vriendin nu maar even pech.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Dat is dan jammer voor zijn vriendin, Purple. Dan slikt ze die onbelangrijke drol maar even een dagje door.
Gast- Gast
Oh Donnaa wat 'mooi' dat jullie die vrienden zo nog eren.
Purple het gaat nu niet om de vriendin maar je ex en zijn moeder. Jij hebt er destijds een band mee gehad dus dat staat buiten hen.
Purple het gaat nu niet om de vriendin maar je ex en zijn moeder. Jij hebt er destijds een band mee gehad dus dat staat buiten hen.
Gast- Gast
Purple schreef: Krijg ik nu net een telefoontje van mijn ex, zijn moeder is net overleden...
Wat heftig, maar vooral moeilijk ook. Het zal niet zomaar zijn dat hij je belt om te vragen of jij er ook bij wilt zijn. Maar ik zou gewoon gaan. Jammer voor zijn vriendin, maar je kent zijn moeder ook. Bovendien ga je naar de crematie om er voor hem en zijn familie te zijn. Niet voor zijn vriendin.
Gast- Gast
Jullie hebben inderdaad gelijk maar ik zou het zo erg vinden als hun "ruzie" met elkaar krijgen op die crematie... Misschien moet ik de avond ervoor even gaan? Dan weet ik zeker dat ze er niet is en hij wel.
Gast- Gast
Jeetje Purple, gecondoleerd....
Je gaat naar een uitvaart om je laatste 'respect' te brengen aan de overledene, en/of om de omgeving van die persoon te steunen, dus zijn huidige partner heeft niks te vinden....
Je gaat naar een uitvaart om je laatste 'respect' te brengen aan de overledene, en/of om de omgeving van die persoon te steunen, dus zijn huidige partner heeft niks te vinden....
Gast- Gast
Dolores schreef:Jeetje Purple, gecondoleerd....
Helemaal mee eens!
Gast- Gast
Purple schreef:Jullie hebben inderdaad gelijk maar ik zou het zo erg vinden als hun "ruzie" met elkaar krijgen op die crematie... Misschien moet ik de avond ervoor even gaan? Dan weet ik zeker dat ze er niet is en hij wel.
Dat kan je ook doen. Maar als zij ruzie zouden krijgen hierdoor zou het toch wel heel erg stom zijn.
Gast- Gast
+1Alex167 schreef:Dolores schreef:Jeetje Purple, gecondoleerd....
Helemaal mee eens!
Het zou wel een heel sneu wijf zijn als ze daarom ruzie gaat maken met je ex..
Gast- Gast
Gast- Gast
Purple schreef:Jullie hebben inderdaad gelijk maar ik zou het zo erg vinden als hun "ruzie" met elkaar krijgen op die crematie... Misschien moet ik de avond ervoor even gaan? Dan weet ik zeker dat ze er niet is en hij wel.
Kan ook. Maar welke dag je ook gaat, ga gewoon. Als ze ruzie maken dan zal hij vast niet zijn begonnen zijn. Maar dat is niet jouw probleem. Het gaat erom dat hij je heeft gevraagd of jij er voor hem wilt zijn. Het is al een hele eer dat je bent 'uitgenodigd' hoor!
Sla je bij het condoleren dan maar 1 persoon in het bijzonder over.
Gast- Gast
Ja, inderdaad dat is zo. Zal ik dan met mijn broertje gaan die nog goeie vrienden met hem is? Mijn huidige vriend is denk ik geen optie.
Gast- Gast
Het is toch niet zo dat jij naast hem gaat zitten en zijn hand vasthoudt? Dat mag zij lekker doen. Hij heeft alleen om je aanwezigheid gevraagd, als zij daar moeilijk over gaat doen is dat haar probleem en dat moet je vooral ook haar probleem laten.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Oh Donnaa wat 'mooi' dat jullie die vrienden zo nog eren.
Oow en gecondoleerd
Gast- Gast
Nou ik mag toch hopen dat zijn vriendin toch wel het fatsoen en het respect heeft om geen ruzie te maken op de crematie van haar schoonmoeder. Maar je kan het altijd van tevoren even laten weten aan je ex.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ja, dan zou ik inderdaad met je broertje gaanPurple schreef:Ja, inderdaad dat is zo. Zal ik dan met mijn broertje gaan die nog goeie vrienden met hem is? Mijn huidige vriend is denk ik geen optie.
Gast- Gast
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: