Afkolven
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Afkolven
Oké, ik heb een borstkolf... Wanneer moet ik nu hoeveel kolven? Julie drinkt meestal 14 keer per dag. Moet ik kolven voor ze drinkt, na ze drinkt, tijdens of tussendoor? En hoeveel zal ik moeten kolven? We zullen ongeveer 4 uur weg zijn.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Re: Afkolven
Je kan meestal het beste na een uurtje nadat je gevoed heb wat kolven.
Poeh... Hoeveel zal je nodig hebben? Moeilijk. Ik denk dat je met 100 cc het gemakkelijk moet redden.
Hoe bevalt de bv je trouwens? L. had geen bv gehad toch?
Poeh... Hoeveel zal je nodig hebben? Moeilijk. Ik denk dat je met 100 cc het gemakkelijk moet redden.
Hoe bevalt de bv je trouwens? L. had geen bv gehad toch?
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kolfde altijd voor ik naar bed ging, en 's morgens voordat N. dronk. Ik kolfde dan de druk er wel af. Denk dat 100 ml wel zat is hoor!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Voor die 4 uurtjes? :'') Ik dacht dat ik zeker 500 cc zou nodig hebben.
Ik vind de bv erg fijn! Alleen voel ik me soms zo... onrustig. Er zit helemaal geen ritme in het drinken van Julie. Soms valt ze na de borst voor 3u in slaap, maar ze kan evengoed op 3u tijd 5 keer willen drinken. Als ik ergens naartoe ga, al is het maar de bakker verder in de straat moet ik haar bij me hebben. Zelfs rustig een kakske doen op het toilet zit er niet in voor de moment...
Maar enfin; het clusteren 's avonds vind ik wel erg fijn en ik word helemaal gelukkig als ze zo voldaan, met getuite lippen tegen mijn borst in slaap valt.
Ik vind de bv erg fijn! Alleen voel ik me soms zo... onrustig. Er zit helemaal geen ritme in het drinken van Julie. Soms valt ze na de borst voor 3u in slaap, maar ze kan evengoed op 3u tijd 5 keer willen drinken. Als ik ergens naartoe ga, al is het maar de bakker verder in de straat moet ik haar bij me hebben. Zelfs rustig een kakske doen op het toilet zit er niet in voor de moment...
Maar enfin; het clusteren 's avonds vind ik wel erg fijn en ik word helemaal gelukkig als ze zo voldaan, met getuite lippen tegen mijn borst in slaap valt.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Haha Slakje, 500 cc is een halve liter, dat drinkt kleine J op een dag nog niet.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: