Goedemorgen!
+3
Parisienne
Elliot
Burn
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen!
Goedemorgen!
Nog 1 dagje werken en dan verplicht vakantie..
Eerst 2 weken herstellen van mijn kijkoperatie en daarna hoef ik niet terug te komen omdat mijn functie er uit gaat vanwege de bezuinigingen.. Vandaag dus afscheid nemen van de mensen en collega's.. Bah!
Verder geen plannen voor vandaag!
Fijne dag allemaal!
Nog 1 dagje werken en dan verplicht vakantie..
Eerst 2 weken herstellen van mijn kijkoperatie en daarna hoef ik niet terug te komen omdat mijn functie er uit gaat vanwege de bezuinigingen.. Vandaag dus afscheid nemen van de mensen en collega's.. Bah!
Verder geen plannen voor vandaag!
Fijne dag allemaal!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Re: Goedemorgen!
Goedemorgen! Ik werk vandaag een half dagje, vanmiddag ga ik naar het ziekenhuis om te kijken hoe het met R. gaat.
Burn, wat vervelend dat je niet meer terug hoeft te komen! Ik hoop dat je een leuke laatste dag hebt.
Fijne dag allemaal!
Burn, wat vervelend dat je niet meer terug hoeft te komen! Ik hoop dat je een leuke laatste dag hebt.
Fijne dag allemaal!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Burn, wat vervelend! Ik hoop dat je toch een gezellige laatste dag kunt hebben vandaag.
Ik heb vandaag geen plannen. Ja, wat huishoudelijke dingen. Verder hoop ik nog even lekker naar buiten te kunnen met N.
Fijne dag iedereen!
Ik heb vandaag geen plannen. Ja, wat huishoudelijke dingen. Verder hoop ik nog even lekker naar buiten te kunnen met N.
Fijne dag iedereen!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Goedemorgen!
Ik ben inmiddels weeral 2,5u aan het werk. Vandaag werk ik tot 16u, daarna rijd ik naar mijn schoonouders, waar mijn zoontje nu is. Daar blijven we eten en daarna moeten we nog naar de fysio met hem.
En na vandaag weer lekker 4 dagen vrij met mijn gezinnetje!
Fijne dag allemaal.
Burn, wat vervelend dat je niet meer terug mag komen Succes met je kijkoperatie!
Elliot, ik heb het topic toen gevolgd, maar hoe is het nu met hem?
Ik ben inmiddels weeral 2,5u aan het werk. Vandaag werk ik tot 16u, daarna rijd ik naar mijn schoonouders, waar mijn zoontje nu is. Daar blijven we eten en daarna moeten we nog naar de fysio met hem.
En na vandaag weer lekker 4 dagen vrij met mijn gezinnetje!
Fijne dag allemaal.
Burn, wat vervelend dat je niet meer terug mag komen Succes met je kijkoperatie!
Elliot, ik heb het topic toen gevolgd, maar hoe is het nu met hem?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Snoes, ik PM je even!
Elliot- Ratel
He Burn, vervelend! Succes nog vandaag.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Goedemorgen!
Burn, wat balen zeg!
Elliot, ik ben ook wel benieuwd hoe het nu met hem is. Heb je het topic laten verwijderen? Kon hem ineens niet meer vinden.
Wij gaan straks naar de camping van de vader van m'n vriend en zijn vrouw. Ze zitten hier half uurtje vandaan. We nemen de hond mee, want ze zitten midden in het bos en we nemen een boek mee, spelletjes en badmintonspullen en dan blijven we daar gezellig de hele dag! Hopen dat het mooi weer blijft .
Burn, wat balen zeg!
Elliot, ik ben ook wel benieuwd hoe het nu met hem is. Heb je het topic laten verwijderen? Kon hem ineens niet meer vinden.
Wij gaan straks naar de camping van de vader van m'n vriend en zijn vrouw. Ze zitten hier half uurtje vandaan. We nemen de hond mee, want ze zitten midden in het bos en we nemen een boek mee, spelletjes en badmintonspullen en dan blijven we daar gezellig de hele dag! Hopen dat het mooi weer blijft .
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Davinia, ik zal jou ook even een PM sturen. Ik heb het topic inderdaad laten verwijderen, in verband met de rechtzaak die gaat lopen.
Elliot- Ratel
Ik kon het topic ook al niet meer vinden! Sterkte/succes weer in het ziekenhuis straks, Elliot.
Succes op je laatste dag, Burn. Jammer dat je niet meer terug mag komen.
Vandaag weer een saaie dag met schoolwerk en daarna werken van 16 tot 21 uur.
Succes op je laatste dag, Burn. Jammer dat je niet meer terug mag komen.
Vandaag weer een saaie dag met schoolwerk en daarna werken van 16 tot 21 uur.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: