Paraplu op kinderwagen
+14
Puggle
Sun88
piertje
PiP
SarahKey
peach
Flower_L
Pien
Shopaholic
Annemie
Jezzie
Steep
Printje
sanne-84
18 plaatsers
Pagina 1 van 1
Paraplu op kinderwagen
E is in april geboren en heb veel baat gehad bij het parapluutje dat ik had gekregen.
Een vriendin van me is over een maand uitgerekend en wilde haar eigenlijk een paraplu kado doen, maar heeft dat gezien tijd van het jaar wel zin?
Een vriendin van me is over een maand uitgerekend en wilde haar eigenlijk een paraplu kado doen, maar heeft dat gezien tijd van het jaar wel zin?
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Paraplu op kinderwagen
Ik vind het sowieso rotdingen hahahaha
Ik weet niet of het idd dan nog handig is, we gaan dan toch de koudere tijd weer in en dan zal ze misschien vaker de regenhoes gebruiken denk ik.
Ik zou dan een Dooky kopen ipv een parasolletje.
Ik weet niet of het idd dan nog handig is, we gaan dan toch de koudere tijd weer in en dan zal ze misschien vaker de regenhoes gebruiken denk ik.
Ik zou dan een Dooky kopen ipv een parasolletje.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik vond parasolletjes ook echt verschrikkelijk. Ik zou dus ook voor een dooky gaan.
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Ik zou ook voor de dooky gaan. Is voor de winter/kou straks wel fijn. Dan waait de wind niet door de wagenbak.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb nu voor deze baby ook een dooky gekocht. Ik werd altijd gek van die paraplu, aangezien je hem elke keer weer anders moet zetten.ivm zon en je looprichting. Ben benieuwd of de de dooky bevalt, maar ik denk het wel.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Hier ook géén paraplu fan
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
oook hier geen paraplu meer. nooit!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Hier ligt de paraplu ook ongebruikt in de kast...
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ik vond het ook echt een onding!
peach- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11
Ik ook, had altijd ruzie ermee. Daarna gewoon een hydrofiele luier met wasknijpers gebruikt. Wou veel beter!
Bij de eerste ook een paraplu, maar wat irritant zeg! Bij elke bocht dat ding weer verplaatsen...
Nu heb ik een zonnekap/scherm voor op de Joolz gekocht en wat een ideaal ding!! Voor mij dus geen paraplu meer.
Gebruik de kap ook als muskietennet en om een beetje afgeschermd te kunnen slapen.
Nu heb ik een zonnekap/scherm voor op de Joolz gekocht en wat een ideaal ding!! Voor mij dus geen paraplu meer.
Gebruik de kap ook als muskietennet en om een beetje afgeschermd te kunnen slapen.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
paraplu was hier ook niks.
Ding stond steeds verkeerd, na een tijdje was ie helemaal lam door het vele buigen.
En toen L.ynn ouder was, boog ze 'm zelf steeds om.
Ik zou dus zelf als ik weer een kleintje zou krijgen, zeker zo'n dooky ding gaan proberen.
Maar goed, eigenlijk heb je hier nog niks aan. Want nu weet je nog niet wat je dan wel kunt kopen.
Dooky kan, maar als het herfst/winter is, heb je daar misschien niet zoveel aan.
Regenhoes zit meestal bij de maxicosi of kinderwagen (tenminste bij mijne wel).
Ik denk nog even na...
Ding stond steeds verkeerd, na een tijdje was ie helemaal lam door het vele buigen.
En toen L.ynn ouder was, boog ze 'm zelf steeds om.
Ik zou dus zelf als ik weer een kleintje zou krijgen, zeker zo'n dooky ding gaan proberen.
Maar goed, eigenlijk heb je hier nog niks aan. Want nu weet je nog niet wat je dan wel kunt kopen.
Dooky kan, maar als het herfst/winter is, heb je daar misschien niet zoveel aan.
Regenhoes zit meestal bij de maxicosi of kinderwagen (tenminste bij mijne wel).
Ik denk nog even na...
piertje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 395
Punten : 416
Registratiedatum : 19-11-10
hahaha conclusie; een algemene Nee dus
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Conclusie is dus dat ik spijt heb van mn eigen paraplu, en nog heel snel aan mn vriendin ga vragen wat ze wil;)
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
wij hadden een parasol voor de wagen, een universele, na 1x gebruikt te hebben was hij kapot.
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Ik heb een parasol en ben er tevreden over, vind het prima werken. Ik kan hem vanboven ook buigen dat s wel handig. Ik ben de enige positieve dus
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ik vind het ook vreselijk en hij is van de week stuk gegaan. Voor de mensen met een Dooky, ik heb de fleece winter versie, zou die nu ook gewoon kunnen? Gaat nu alleen om de schaduw natuurlijk. Of zou dat te warm zijn?
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Ik vind de parasol ook prima eigenlijk!
Ik vind dat ding van de joolz best wel prijzig (50,-), Maar misschien dat we hem toch geen aanschaffen aangezien hij ook op de wandelwageninzet kan.
Ik vind dat ding van de joolz best wel prijzig (50,-), Maar misschien dat we hem toch geen aanschaffen aangezien hij ook op de wandelwageninzet kan.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Ik heb een dooky, de Joolz plu en de bugaboo plu voor op de Bee, maar ik ben tevreden hoor. Ik pak juist niet zijn dooky omdat ik dan vind dat hij niets kan zien.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Nee hoor. Ik ben ook fan!!Puggle schreef:Ik heb een parasol en ben er tevreden over, vind het prima werken. Ik kan hem vanboven ook buigen dat s wel handig. Ik ben de enige positieve dus
Heb hem veel gebruikt.
Heb de parasol nu op de achterkant van mijn fiets vast gemaakt.
Zo zit ze tijdens het fietsen heerlijk in de schaduw met haar hoofd en schouders
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
Dan is voor jou de Joolz Uv kap misschien ook wel wat, dat scherm is namelijk transparant vanaf de binnenkant.Paper Crown schreef:Ik heb een dooky, de Joolz plu en de bugaboo plu voor op de Bee, maar ik ben tevreden hoor. Ik pak juist niet zijn dooky omdat ik dan vind dat hij niets kan zien.
Alleen dat verlengstuk voor de kap scheelt al een hoop!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: