Wat zou hij geverfd hebben?
+14
Harrison
Marin
Bazinga
Lenthe
Urban Naked
L!ND@
Exogenesis
Sorella
Moira
Marsy28
Elliot
Rush
Minx
Lejow
18 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat zou hij geverfd hebben?
Nou ik heb ook facebook vrienden die echt zoveel spelfouten maken in het Engels, terwijl ze voor een Amerikaans bedrijf werken waar Engels dus de hoofdtaal is, dat snap ik ook echt niet.Verde schreef:Pijnlijke fout!
Het kan natuurlijk gebeuren, maar de smoes die hij verzint om het recht te breien is dan weer een beetje jammer... Wat Marin al zegt, met een vertaalprogramma zou dat nooit kunnen gebeuren. Sowieso neem ik aan dat hij in elk geval basis Engels spreekt met zijn carrière en dan verbaast het me überhaupt al dat hij zegt een vertaalprogramma te hebben gebruikt.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Dit dus..Bazinga schreef:Ik zou ook mn berichten nog s extra checken als ik hem was. Want ja, t kan gebeuren maar of nou alle 117 van je FB vrienden t zien of duizenden mensen wereldwijd...
en 'inportant' is zeker ook de schuld van z'n translator
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Big deal..
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Idd zeg. Man maakt een foutje.Sea of Trees schreef:Big deal..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Niks ten nadele van jou hoor SoT, maar ik snap nooit zo goed wat men wil met dit soort reacties? Er worden toch zovaak topics geopend over onbelangrijke, niet boeiende zaken? Je hoeft toch niet met elk topic een wereldprobleem aan te snijden? Nee, een spelfout van Ruud Gullit is inderdaad niet echt een big deal, maar als je verder kijkt op zijn account zie je dat hij alleen maar spelfouten maakt. Komt niet erg snugger over. Nog steeds geen big deal, maar ik vind het wel grappig om te zien.Sea of Trees schreef:Big deal..
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Eens met Elliot.Elliot schreef:Niks ten nadele van jou hoor SoT, maar ik snap nooit zo goed wat men wil met dit soort reacties? Er worden toch zovaak topics geopend over onbelangrijke, niet boeiende zaken? Je hoeft toch niet met elk topic een wereldprobleem aan te snijden? Nee, een spelfout van Ruud Gullit is inderdaad niet echt een big deal, maar als je verder kijkt op zijn account zie je dat hij alleen maar spelfouten maakt. Komt niet erg snugger over. Nog steeds geen big deal, maar ik vind het wel grappig om te zien.Sea of Trees schreef:Big deal..
Dan blijven er weinig nuttige topics over
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Nou, ik wil gewoon laten zien dat ik het geen big deal vindt, dat mag toch gewoon? Het zal best dat hij meer spelfouten maakt hoor, ik heb zijn account niet gezien. Ik vond het gewoon apart dat er gezegd wordt dat 'omdat hij een belangrijke man is' er geen spelfout gemaakt mag worden.Elliot schreef:Niks ten nadele van jou hoor SoT, maar ik snap nooit zo goed wat men wil met dit soort reacties? Er worden toch zovaak topics geopend over onbelangrijke, niet boeiende zaken? Je hoeft toch niet met elk topic een wereldprobleem aan te snijden? Nee, een spelfout van Ruud Gullit is inderdaad niet echt een big deal, maar als je verder kijkt op zijn account zie je dat hij alleen maar spelfouten maakt. Komt niet erg snugger over. Nog steeds geen big deal, maar ik vind het wel grappig om te zien.Sea of Trees schreef:Big deal..
Dan kun je dat van de juffen enzo ook zeggen, vind ik.
Sea of Trees- Kletskop
Het maakt mij niks uit hoor dat jij hierover een topic opent.Lejow schreef:Eens met Elliot.Elliot schreef:Niks ten nadele van jou hoor SoT, maar ik snap nooit zo goed wat men wil met dit soort reacties? Er worden toch zovaak topics geopend over onbelangrijke, niet boeiende zaken? Je hoeft toch niet met elk topic een wereldprobleem aan te snijden? Nee, een spelfout van Ruud Gullit is inderdaad niet echt een big deal, maar als je verder kijkt op zijn account zie je dat hij alleen maar spelfouten maakt. Komt niet erg snugger over. Nog steeds geen big deal, maar ik vind het wel grappig om te zien.Sea of Trees schreef:Big deal..
Dan blijven er weinig nuttige topics over
Sea of Trees- Kletskop
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Highlights geverfd haar/uitgroei vraagje
» Hebben hebben hebben! Leuke webshops!
» Wat wil jij nog hebben?
» Dames die rijlessen hebben of gehad hebben
» Hebben, willen, hebben!